برترین هتل های کلمبیا

کشور کلمبیا ، یکی از دنج ترین کشورهای واقع در جنوب قاره آمریکا بوده که این کشور منحصر به فردترین هتل ها را دارا می باشد . برخی از برترین هتل های کلمبیا در دریای کارائیب و ساحل اقیانوس آرام قرار دارند . وقتی فردی به این منطقه سفر می کند از کمپ های موج سواری ساحلی تا هتل های تفریحی به معنای واقعی کلمه در دریای کارائیب شناور می باشد . در این مقاله برترین هتل های کلمبیا را به شما خوانندگان عزیز معرفی خواهیم کرد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کلمبیا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کلمبیا ” است .

تعدادی از برترین هتل های کلمبیا به شرح زیر می باشد :

  • هتل ساحلی کوستونو کلمبیا

یکی دیگر از هتل های کشور کلمبیا ، هتل ساحلی Costeño می باشد که دارای کمپ ساحلی موج سواری نیز است و و معمولا به طور مرتب توسط توریست هایی که به دنبال لذت بردن از موج سواری، حمام آفتاب و برنزه کردن و نیز شنا کردن هستند، رزرو می گردد . این هتل دارای یک رستوران بزرگ و یک مکان شگفت انگیز در کنار پارک ملی تایرونا (Tayrona) است و جرات می توان گفت که این هتل یکی از زیباترین هتل های کلمبیا بوده که با پخش زنده ی موسیقی در سالن های خود نیز همراه است.

  • هتل هامپ بک ترتیل کلمبیا (The Humpback Turtle)

هتل هامپ بک ترتیل ، یکی از برترین هتل های کلمبیا می باشد که در ساحل اقیانوس آرام El Almejal در نزدیکی شهر EI valle قرار دارد. شاید این هتل به دلیل ساحل اقیانوس آرام، ماهی سرخ شده در رستوران و کلبه های کنده ای راحت و خوابگاه ها، بهترین مکان تفریحی ساحل اقیانوس آرام به شمار می آید .

برترین هتل های کلمبیا

برترین هتل های کلمبیا

  • هتل پلیتا کلمبیا

هتل پلیتا کلمبیا یکی از هتل های کلمبیا و یک هتل ساحلی محبوب، با محیطی گرم و دلپذیر و چشم اندازی مجذوب کننده می باشد که با اقامت در این هتل می توان لذت های غیر قابل تصوری را تجربه کرد. این هتل معروف و دوست داشتنی در جزیره تفریحی زیبا و دور افتاده (isla fuerte)  با آب های زلال دریای کارائیب محاصره شده است و به گردشگران این امکان را می دهد تا آب های تمیز و آبی را زیر پای خود حس کنند. این هتل با وجود تازه تاسیس بودن، اما در همین مدت کم توانسته اعتماد بسیاری ازگردشگران را به خود جلب کند.

در مقاله ” مهاجرت به کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

  • هتل لابرسیا ترنکیولا کلمبیا

هتل لابرسیا ترنکیولا ، یکی از برترین هتل های ساحلی کلمبیا می باشد که دقیقا پایین تر از هتل ساحلی کوستونو قرار گرفته است . این هتل طرحی جدید از صاحبان شهر سانتا مارتا (Santa Marta) می باشد. هتل لابرسیا ترنکیولا کلمبیا امتداد ساحلی مشابه کوستونو قرار دارد و جایگزین خوبی برای همسایگان خود محسوب می شود . لازم به ذکر است که دسترسی آسان به ساحل و فضای باز اطراف هتل آن را به یکی از هتل های ساحلی فوق العاده آرام کلمبیا تبدیل کرده است .

  • هتل پسیفیکو کلمبیا

هتل پسیفیکو ، یکی دیگر از هتل های بزرگ کلمبیا در امتداد اقیانوس آرام می باشد که در پارک ملی اوراما (Uramba) و در مکانی دور از شهرستان بوئناونتورا (Buenaventura) واقع شده است. میهمانان می توانند با قایق سفری کوتاه به این مکان زیبا داشته باشند . جنگل های متراکم از یک سو و ساحل پهناور اقیانوس از سوئی دیگر مناظر زیبایی را در اطراف این هتل به تصویر کشیده اند. هتل پسیفیکو کلمبیا دارای یک شخصیت خیالی واقعی به نام رابینسون کروزو (Robinson Crusoe) می باشد و این هتل امکان بازدید از نهنگ ها را نیز در فصلی خاص برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و با و عبور از جنگل به آبشارهای لاست (lost waterfalls) رفته و سفری لذت بخش و کوتاه را تجربه کرد . احتمالا هتل پیسیفیکو کلمبیا بهترین هتل ساحلی در کلمبیا باشد که با رقم زدن روزهایی ماندگار و خاطراتی شیرین راهی بی نظیر برای فرار از زندگی روزمره، شلوغی های عظیم و هیاهوی وحشتناک دنیا را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کلمبیا می توانید مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل paraiso secreto کلمبیا

هتل  paraiso secreto ، یکی از برترین هتل های کشور کلمبیا می باشد که  در جزیره ایسلا گراند در آب های دریای کارائیب و در فاصله کمتر از یک ساعت از کارتاجینا (Cartagena) واقع شده است. این هتل در مکانی متروکه رها شده که سابقا محل کشف زمرد بوده است . هتل با توجه به معماری زیبا، استخر شنا، سرو غذا های عالی و با توجه به موقعیت حیرت انگیز ساحلی خود بهترین هتل موجود در منطقه کارتجینا محسوب می شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button