کشور کره جنوبی، یک کشور زیبا، مدرن و پیشرفته می باشد که دیدنی های بسیاری برای عرضه کردن دارد. برترین هتل های کره جنوبی، بهترین محل اقامت برای افراد و خانواده هایی هستند که علاقه مند به سفر به این کشور هستند که از بهترین و با کیفیت ترین امکانات موجود بهره ببرند. برترین هتل های کشور کره جنوبی، تمام بخش ها و خدمات یک هتل 5 ستاره و گران قیمت را دارا می باشند و بهترین خدمات ممکن همراه با پرسنل بسیار خوش برخورد در این هتل از افراد استقبال خواهند کرد. بخش های مختلف این هتل شامل مراکز اسپا بسیار لوکس، استخرهای شنای بسیار گران و مراکز ورزشی مجهز به تمام امکانات می باشد.

برترین هتل های کره جنوبی
برترین هتل های کره جنوبی

یکی از روش های مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به کره جنوبی ” اطلاعات کسب کنید.

برترین هتل های کره جنوبی به شرح زیر می باشد:

  • هتل Four Season کره جنوبی

هتل فور سیزن از برترین هتل های کره جنوبی است و دارای امکاناتی همچون زمین گلف و انواع ماساژ ها می باشد که می تواند خستگی گردش در سئول را از تن شما بیرون آورد . در این هتل ۵ رستوران نیز وجود دارد که می توانید غذای ژاپنی را نیز در یکی از این رستوران ها تجربه نمایید . علاوه بر این دارای دو کافه نیز می باشد و دو استخر سر پوشیده نیز می تواند ساعات خوشی را برای شما به ارمغان آورد . این هتل ۵ ستاره است و دارای اتاق های لوکس می باشد .

  • هتل Oakwood Premier Coex Center کره جنوبی

یکی از هتل های کره جنوبی ، هتل Oakwood Premier Coex Center می باشد که یکی از جدید ترین هتل های سئول است و برای مسافرانی که اقامت کوتاه مدت و به صورت فشرده دارند بسیار عالی و مناسب می باشد . محیط ظریف و خصوصی اتاق های آن که بسیار بزرگ هم می باشند نهایت راحتی و آرامش را برای مسافران و مهمانان فراهم کرده است. افرادی که برای قرار های کاری و تجارت به شهر سئول می آیند اغلب به علت محیط خصوصی و ایمنی که این هتل فراهم کرده است، ترجیح می دهند در هتل Oakwood Premier Coex Center کره جنوبی اقامت داشته باشند . این هتل علاوه بر آرامش و راحتی، خدمات فوق العاده ای به مهمان ارائه می کند که این موضوع اقامت در این هتل را دلچسب تر نیز می کند.

هتل Oakwood Premier Coex Center کره جنوبی
هتل Oakwood Premier Coex Center کره جنوبی

در مقاله ” تحصیل در کره جنوبی” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی اطلاعات کسب کنید.

  • هتل The Shillaکره جنوبی

این هتل که برترین هتل های کره جنوبی است دارای امکانات به روز و فناوری های پیشرفته است و البته این بدان معنا نیست که نمی توانید در این هتل ریلکس باشید. بلکه تمام این فناوری ها برای آرامش بیشتر و لذت بردن از ساعات در هتل گرد آمده اند. در واقع می توانید با جزئیات و شخصی بودن این ختل حس بهتری را نیز تجربه نمایید. این هتل در مرکز سئول واقع شده است. دارای 507 اتاق می باشد که تمام این اتاق ها به بهترین و با کیفیت ترین امکانات ممکن مجهز هستند. لازم به ذکر است که مراسم عروسی هنرمندان و افراد مشهور و همچنین مراسم های خاص افراد ویژه در این هتل برگزار می شود.

  • هتل The Westin Chosun کره جنوبی

هتل The Westin Chosun، دقیقا در مرکز شهر سئول است و تنها چند قدم با بانک های اصلی کره و ساختمان های اصلی دولت کره جنوبی فاصله دارد. اقامت در این هتل را هم برای افراد تاجر و هم برای مسافران و مهمان هایی که به قصد تفریح به این شهر می روند مناسب است زیرا که مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری در این نقطه از شهر، نزدیک به هتل بسیار دیده می شود. قیمت های این هتل از شبی 210 دلار آغاز می شوند.

هتل The Westin Chosun کره جنوبی
هتل The Westin Chosun کره جنوبی

  • هتل Courtyard by Marriott Seoul کره جنوبی

هتل Courtyard by Marriott Seoul کره جنوبی در محله نام دائمون سئول قرار دارد و در واقع از برترین هتل های کره جنوبی است که دارای تراس پشت بام می باشد و مراکز ورزشی و بدنسازی به صورت شبانه روز فعالند. دارای کافه ای با غذاهای بین المللی است و برای صبحانه و ناهار و شام می توانید از آنجا استفاده کنید. در اتاق ها نیز کلیه امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

  • هتل JW Marriott Dongdaemun Square کره جنوبی

یکی دیگر از هتل های کشور کره جنوبی، هتل JW Marriott Dongdaemun Square می باشد که در مرکز شهر سئول قرار دارد. همچنین در نزدیکی این هتل هم مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که با این هتل فاصله چندانی ندارند. این هتل مرکز اسپا با ارائه خدمات کامل، رستوران و یک استخر شنای داخلی هم دارد که به جذابیت این هتل اضافه می کند. این هتل دارای 170 اتاق می باشد که هر اتاق های آن دارای امکان دسترسی به وای فای رایگان هستند. غذاخوری این هتل هر 24 ساعت برای پذیرایی از مهمان ها آماده می باشد و همچنین قیمت هر شب اقامت در این هتل از 287 دلار آغاز می شود.

  • هتل Conrad کره جنوبی

هتل Conrad Seoul، یکی از بهترین هتل های کره جنوبی می باشد که در قلب پایتخت کشور کره جنوبی قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل جاذبه های گردشگری جذابی نظیر موزه ملی کره، یادبود جنگی کره و همچنین دانشگاه یون سی را می توانید ببینید که در اطراف این هتل قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که اقامت در این هتل از شبی 203 دلار آغاز می شود.

هتل Conrad کره جنوبی
هتل Conrad کره جنوبی

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

  • هتل Park Hyattکره جنوبی

هتل Park Hyatt در گانگنام قرار دارد و یکی از اقامت گاه های تجاری و مالی در سئول است که می توان آن را جز برترین هتل های کره جنوبی به حساب آورد. این هتل 158 اتاق دارد و امکانات فراوانی را دارست. این هتل دارای نمای زیبایی است و البته امکانات داخل هتل نیز فوق لوکس هستند. هزینه این هتل نیز از شبی 361 دلار شروع می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button