اگر قصد دارید برای تفریح به کشور کانادا سفر کنید حتما باید سری به ونکوور مسحور کننده، تورنتو پر جنب و جوش و مونترال زیبا بزنید که در میان فروشگاه های بی انتها، بوتیک تئاتر، کنسرت و موزه ها احاطه می شوید.
اما نمی توان در این میان هتل های کشور کانادا را فراموش کرد، این کشور دارای هتل های باشکوه با خدمات خاص است. در ادامه لیستی از برترین هتل های کانادا ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کار در کانادا موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله کار در کانادا بیاندازید.

برترین هتل های کانادا

برترین هتل های کانادا

1. هتل ریتز کارلتون کانادا (Ritz-Carlton Toronto Hotel)

هتل ریتز کارلتون، یکی از بهترین هتل های کانادا می باشد که در سال ۲۰۱۱ در مرکز شهر تورنتو ساخته شده و با ۱۱ دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. این هتل دارای یک منظره پانوراما از شهر تورنتو می باشد و دارای ۳ رستوران برای لذت بردن از غذاهای متنوع با سبک ایتالیایی و با الهام از غذاهای دست ساز و با بسیاری از مواد تشکیل دهنده کانادایی است.

بسیاری از جاذبه های تورنتو مانند برج سی اِن، آکواریوم ریپلی، تالار مشاهیر هک، مرکز راجرز، مرکز هوا کانادا و تئاتر شاهزاده ولز با یک پیاده روی در دسترس است. از جمله امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره می توان به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی، امکان دسترسی به ایستگاه کامپیوتر، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس و فتوکپی اشاره کرد.

یکی دیگر از این امکانات، خدمات برگزاری رویدادها می باشد که شامل ۵ اتاق جلسه و ۱۸۵۸ متر فضای کنفرانس است. از دیگر امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، کلاس های یوگا، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، باشگاه کودکان و نوجوانان، اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد.

همچنین کارکنان این هتل به زبان های چینی، ویتنامی، اردو، اوکراینی، فیلیپینی، تایلندی، صربستانی، روسی، رومانیایی، لهستانی، مالایی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، مجارستانی، کرواتی، هندی، عبری، فرانسوی، فارسی، اسپانیایی،انگلیسی، یونانی، آلمانی، کشور چک، بلغاری، بلاروس و عربی صحبت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کانادا ” بیاندازید.

مشاوره و تماس
021-72207

2. هتل تامپسون دانتون کانادا (Thompson Toronto Hotel)

یکی از برترین هتل های کانادا، هتل تامپسون دانتون می باشد که در شهر تورنتو واقع شده است. این هتل دارای 102 اتاق در 10 طبقه می باشد که از مرکز راجرز و برج سی اِن 1.5 کیلومتر فاصله دارد و از کافه ها و رستورانهای کینگ وست کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد.

و همچنین فرودگاه بیلی بیشاپ شهر تورنتو در فاصله 1.9 کیلومتری از آن قرار گرفته است. هتل تامپسون دانتون کانادا دارای خدمات برگزاری رویدادها است و شامل ۵ اتاق جلسه و فضای کنفرانس با ۸۶۰ متر مربع مساحت می باشد و کافی شاپ و یک کافه دارد که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن لذت ببرند.

مناطق عمومی هتل با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات کمک تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و مرکز تجاری ۲۴ ساعته وجود دارد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق اشاره کرد.

این هتل دارای استخر در فضای باز (فصلی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام می باشد. همچنین کارکنان این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، یونانی و انگلیسی صحبت می کنند.

هتل تامپسون دانتون کانادا (Thompson Toronto Hotel)

3. هتل هیلتون گاردن این کانادا (Hilton Garden Inn Toronto Hotel)

یکی از برترین هتل های کشور کانادا هتل هیلتون گاردن این می باشد که در یک منطقه تجاری شهر تورنتو واقع شده است. این هتل در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز بازیهای ماجراجویی Playland و پارک استانی Bronte Creek قرارداد در فاصله حدود ۴٫۸ کیلومتری از دریاچه انتاریو قرار گرفته است.

هتل هیلتون گاردن این کانادا دارای ۱۲۰ اتاق در ۶ طبقه می باشد. این هتل ۴ ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها شامل سالن کنفرانس و ۵ اتاق جلسه می باشد و کارکنان هتل به زبان های کرواتی، فیلیپینی، مجارستانی، صربستانی، فرانسوی، هندی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند.

از امکانات این هتل می توان به دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی هتل، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری، صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق، پارکینگ با هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

4. هتل شانگری لا کانادا

هتل شانگری لا، یکی از برترین هتل های کشور کانادا می باشد که در مرکز تفریحی شهر واقع شده و از برج سی اِن و سالن نمایش رویال الکساندرا تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی دارد. خدمات و امکانات گوناگونی از قبیل رستوران، استخر، اینترنت وای فای و … دارد که همگی تضمین کننده اقامت راحت خواهند بود.

در هتل امکانات متفاوتی برای رفاه مهمانان مهیا شده است و بخش پذیرش دارای یک دستگاه خودپرداز و انبار چمدان می باشد. راهنمای گردشگری هتل اطلاعات گوناگونی به شما می دهد، کارمندان بخش پذیرش هتل ۲۴ ساعته کار می کنند و تحویل اتاق ها بدون معطلی انجام می شود.

پارکینگ هتل توسط دوربین های امنیتی کنترل می شود. نظافت روزانه در هتل رایگان می باشد ولی سرویس های اتوکشی، خشکشویی و واکس کفش، مبلغ جداگانه ای را نیاز دارند.
اینترنت وای فای و کابلی به طور رایگان در دسترس مسافران خواهد بود. امکاناتی برای ارسال فکس و کپی گرفتن در هتل وجود دارد و به همراه کافی نت، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری جلسات، از موارد مربوط به سفرهای کاری هستند.

آسانسور، امکاناتی برای افراد کم توان و روزنامه از دیگر خدمات رفاهی می باشند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد ول هزینه ای بابت آن دریافت خواهد شد. این هتل شامل امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، کافه و رستوران می باشد.

5. هتل حیات رجنسی کانادا (Hyatt Regency Toronto Hotel)

هتل حیات رجنسی، یکی از هتل های کانادا می باشد که در منطقه تفریحی در خیابان King در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۹۰ ساخته شده و دارای ۳۹۴ اتاق در ۲۰ طبقه می باشد. باشگاه کمدی دوم شهر، تئاتر شاهزاده میله ها و سالن رو تامپسون در ۵ دقیقه پیاده روی از این هتل قرار گرفته اند.

مرکز راجرز و برج CN از این هتل کمتر از ۵۰۰ متر فاصله دارند. خدمات و امکانات این هتل ۴ ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها شامل فضای کنفرانس و ۱۸ اتاق جلسه می باشد که امکان دسترسی به خدمات کمک تور و بلیط، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، کافه و رستوران، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را فراهم می کند.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به سرویس خشکشویی، سرویس حمل و نقل داخل شهری، دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی، صندوق امانات، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق، پارکینگ با هزینه اضافی، استخر داخل سالن، استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام و سونا اشاره کرد.

هتل حیات رجنسی کانادا (Hyatt Regency Toronto Hotel)

6. هتل مریوت کانادا JW Marriott Parq Vancouver

یکی از دو هتلی که در پارک ونکوور افتتاح شده – یک مجتمع تجاری و تفریحی در مرکز شهر ونکوور (در کنار استادیوم بی‌سی‌پلیس) – این ماریوت مهمان‌های اخیر را با کارکنان دقیق و فضای داخلی زیباش شگفت‌زده می‌کند.
به لطف موقعیت مکانی هتل در ونکوور، مهمانان از پنجره‌های کف تا سقف اتاق‌ها با چشم‌انداز شهر و کوه پذیرایی می‌کنند. اتاق‌های مهمان، که از 380 فوت مربع تا نزدیک به 2000 فوت مربع وسعت دارند، طراحی دلپذیری را با کتان های سفید و کرم و لهجه‌های دکور به نمایش می‌گذارند.
امکانات دیگر عبارتند از تلویزیون ال سی دی مجهز به دسترسی نتفلیکس، قهوه ساز و لوازم بهداشتی مولتون براون. فراتر از محدوده اقامتگاه شهری خود، به استودیوی تناسب اندام 24 ساعته، اسپا و جکوزی در فضای باز در طبقه هفدهم دسترسی خواهید داشت.
علاوه بر این، مسافران می توانند از امکانات رفاهی پارک ونکوور از جمله هشت رستوران و سالن استراحت، یک کازینو 72000 فوت مربعی و بیش از 60000 فوت مربع فضای کاربردی استفاده کنند.
به‌علاوه، اعضای برنامه Marriott Bonvoy مزایایی مانند دسترسی رایگان Wi-Fi دریافت می‌کنند و می‌توانند برای اقامت در اینجا امتیاز کسب کنند و از آن استفاده کنند.

حقایق و یافته های جالب از تور هتل ما: ویویان چانگ یک سفرنامه نویس باتجربه در ونکوور است. اطلاعات زیر از گشت و گذار او در محل این ملک است.

از سال 2022، JW Marriott Parq Vancouver یکی از سه هتل در آمریکای شمالی و تنها هتل در ساحل غربی بوده است که صندلی خلاقانه Mind-Sync را به برنامه سلامتی خود معرفی کرده است. صندلی گرانش صفر که در اصل برای درمان پرسنل نظامی مبتلا به PTSD ساخته شده است، از صدا درمانی ارتعاشی برای کاهش موثر سطح استرس و اضطراب و در عین حال بهبود حالت های خواب استفاده می کند.

 طبقه ششم این ملک دارای پارکی به مساحت 30000 فوت مربع است که به هتل داگلاس، یک هتل Autograph Collection متصل می شود. این وسعت همچنین دارای باغی است که برای جبران انتشار کربن پارک ونکوور کشت شده است. کوکب، زنبق و رزها در لبه حوض قرار دارند و سرخس های شمشیری، آزالیا و گیاهان ایرلندی در میان شبکه ای از درختان همیشه سبز مخروطی و افرا پراکنده شده اند.

با سقف های 23 فوتی و لوسترهای استادانه، سالن رقص بزرگ پارک 15604 فوت مربعی عنوان بزرگترین سالن رقص هتل ونکوور را به خود اختصاص داده است. بسیار تطبیق پذیر است و می توان آن را به شش فضای مجزا تقسیم کرد تا طیف وسیعی از رویدادها را میزبانی کند.

US News بیش از 35000 هتل را تجزیه و تحلیل کرد تا بهترین ها را در ایالات متحده آمریکا، اروپا، کانادا، مکزیک، برمودا و کارائیب بر اساس شهرت کارشناسان سفر، نظرات مهمانان و رتبه بندی کلاس هتل ها پیدا کند.

  • رتبه 5 بهترین هتل های ونکوور، کانادا
  • رتبه 10 بهترین هتل های بریتیش کلمبیا
  • رتبه 25 بهترین هتل های کانادا

7. هتل رسوود کانادا Rosewood Hotel Georgia

هتل Rosewood جورجیا برای مسافرانی که برای لوکس بودن هزینه می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان اخیر گفتند که توجه کارکنان به جزئیات باعث می‌شود مهمانان احساس پادشاهی کنند. اقامتگاه ها دارای چشم اندازی از حیاط داخلی هتل یا منظره شهری ونکوور، تلویزیون های صفحه تخت، قهوه ساز نسپرسو و دسترسی رایگان به وای فای هستند. حمام ها به همان اندازه با ملحفه های پنبه ای بزرگ و کف گرم شده چشمگیر هستند. برای لمس از نزدیک امکانات خود را با یک بازدید از Rosewood Spa مهمان کنید.

وقتی احساس گرسنگی کردید، در تراس شیک هتل کوکتل و بشقاب‌های کوچک سرو می‌کنند. در همین حال، رستوران Hawksworth دارای فضایی رسمی و منویی که با غذاهای محلی الهام گرفته شده است منتظر شماست.
اما زمان نوشیدنی به سالن لابی 1927 مراجعه کنید، که نام خود را از زمان ساخت اولیه ساختمان در سال 1927 گرفته است در گوشه گالری هنری ونکوور را میبینید.

هتل رزوود جورجیا به سبک احیای جورجیا که در ابتدا در سال 1927 افتتاح شد، برای چندین دهه یک پاتوق مشهور افراد مشهور بوده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمان که برای تداعی دوران طلایی سفر طراحی شده‌اند، عناصر معماری تاریخی را با پالت‌های رنگی خنثی و چرم سفید مدرن و مبلمان چوب تیره ترکیب می‌کنند.
همه اقامتگاه‌ها دارای سر تخت‌های روکش‌دار، کتانی ایتالیایی Rivolta Carmignani، تلویزیون صفحه‌تخت، ایستگاه‌های اتصال Bose و قهوه‌ساز نسپرسو هستند. در حمام، میهمانان دارای کف گرم، دوش روکشی کاشی‌شده، و حمام و دمپایی هستند. سوئیت‌ها فضای بیشتری برای نشیمن و کمد دیواری دارند.

  • دسترسی رایگان به وای فای در سراسر هتل ارائه شده است
  • اکثر اتاق ها شامل وان های جداگانه هستند
  • مجلات و روزنامه های رایگان در دسترس است

هتل Rosewood جورجیا در مرکز ونکوور و در کنار مجتمع تجاری CF Pacific Center واقع شده است. این ملک در فاصله چند قدمی چندین تئاتر هنرهای نمایشی و همچنین انواع رستوران ها قرار دارد. دو مکان ورزشی – BC Place و Rogers Arena – کمتر از یک مایل دورتر هستند.
جاذبه های منطقه مانند استنلی پارک، آکواریوم ونکوور و موزه ونکوور در 3 مایلی هتل قرار دارند. چندین ایستگاه اتوبوس و ایستگاه قطار نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

  • تقریباً 9 مایلی شمال فرودگاه بین المللی ونکوور
  • با پرداخت هزینه می توان ترانسفر سدان و لیموزین را ترتیب داد
  • پارکینگ 24 ساعته خدمتکار (56.36 دلار کانادا (حدود 41 دلار))
  • 24 ساعته خود پارکینگ
  • ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)

US News بیش از 35000 هتل را تجزیه و تحلیل کرد تا بهترین ها را در ایالات متحده آمریکا، اروپا، کانادا، مکزیک، برمودا و کارائیب بر اساس شهرت کارشناسان سفر، نظرات مهمانان و رتبه بندی کلاس هتل ها پیدا کند.

US News بیش از 35000 هتل را تجزیه و تحلیل کرد تا بهترین ها را در ایالات متحده آمریکا، اروپا، کانادا، مکزیک، برمودا و کارائیب بر اساس شهرت کارشناسان سفر، نظرات مهمانان و رتبه بندی کلاس هتل ها پیدا کند.

  • رتبه 1 در بهترین هتل های ونکوور، کانادا
  • رتبه 1 در بهترین هتل های بریتیش کلمبیا
  • رتبه 1 در بهترین هتل های کانادا
  • رتبه 1 در مرکز شهر ونکوور

8. هتل فور اسیسُنز ریزرت ویستلر Four Seasons Resort and Residences Whistler

که در کنار پایه شمالی کوه بلککامب قرار دارد، به محیط زیبا، اقامتگاه‌های مجلل و خدمات درجه یک خود می‌بالد. بازدیدکنندگان قبلی رزرو اتاق های رو به کوه را توصیه می کنند.
اگرچه این اتاق‌ها گران‌تر از سایر اقامتگاه‌ها هستند، اما این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی دنج مانند محصولات حمام طراحی شده، تلویزیون صفحه‌تخت و Wi-Fi رایگان هستند. همچنین می‌توانید فعالیت‌های فراوانی را برای تفریخ انتخاب کنید.
در فصل زمستان، اسکی و سورتمه سواری انجام می‌شود، در حالی که تابستان فرصت‌هایی را برای پیاده‌روی و قایق سواری در آب‌های سفید فراهم می‌کند. و در هر زمانی از سال، می‌توانید در استخر روباز گرم استراحت کنید، با شربت افرا کانادایی و اسکراب شکر قهوه‌ای تجدید قوا کنید.

اتاق‌های مهمان، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های خصوصی دارای جزئیات الهام‌گرفته از آلپاین هستند، مانند قالب‌گیری تاج چوبی و قرنیز، شومینه‌های گازی، صندلی‌های چرمی قهوه‌ای و حمام‌های کاشی تخته‌ای.
امکانات استاندارد عبارتند از وان خیس‌کننده و دوش شیشه‌ای، تلویزیون صفحه‌تخت با پخش‌کننده DVD، مینی‌بار، و قهوه‌ساز. در سوئیت ها، میهمانان سینک دوتایی و اتاق نشیمن مجزا با مبل تختخواب شو را میبینند.
و برای فضای استراحت بیشتر مسافران می توانند به یکی از اقامتگاه های خصوصی دو، سه یا چهار خوابه هتل منتقل شوند.

  • Wi-Fi رایگان در سراسر ملک ارائه شده است
  • برخی از اتاق ها دارای بالکن یا تراس هستند.
  • لوازم بهداشتی L’Occitane در همه اتاق‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های خصوصی ارائه می‌شود.

هتل Four Seasons Resort and Residences Whistler در پایه کوه Blackcomb در دهکده Whistler’s Upper واقع شده است. چندین فروشگاه و رستوران در فاصله چند قدمی قرار دارند، اگرچه بخش عمده بوتیک‌ها و غذاخوری‌های این منطقه در مرکز ویسلر قرار دارند که کمتر از یک مایل دورتر است.  برای رفتن به مرکز شهر ویستلر، مهمانان می توانند از خدمات اتومبیل رایگان ملک (به صورت فصلی در دسترس) استفاده کنند. نگهبان استراحتگاه می تواند کرایه اتومبیل و خدمات لیموزین را نیز ترتیب دهد.

  • تقریباً 85 مایلی شمال فرودگاه بین المللی ونکوور
  • پارکینگ نوکر با قیمت ۴۵ دلار کانادا (حدود ۳۵ دلار آمریکا) در روز ارائه می‌شود
  • ایستگاه های شارژ ماشین الکتریکی تسلا در محل موجود است
  • پارکینگ 24 ساعته با خدمت 24 ساعته پارکینگ خودکار 24 ساعته سرویس رفت و برگشت فرودگاهی خودرو

US News بیش از 35000 هتل را تجزیه و تحلیل کرد تا بهترین ها را در ایالات متحده آمریکا، اروپا، کانادا، مکزیک، برمودا و کارائیب بر اساس شهرت کارشناسان سفر، نظرات مهمانان و رتبه بندی کلاس هتل ها پیدا کند.  

  • رتبه 1 در بهترین هتل های ویستلر   
  • رتبه 1 در بهترین استراحتگاه های ویستلر   
  • رتبه 2 در بهترین هتل های بریتیش کلمبیا   
  • رتبه 1 در بهترین استراحتگاه های بریتیش کلمبیا   
  • رتبه 5 در بهترین هتل های کانادا  
  • رتبه 1 بهترین استراحتگاه های کانادا  
  • رتبه 1 در دهکده تفریحی در ارتفاعات 
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور کانادا ویزای همراه کشور کانادا

سیاست های مهاجرتی سخاوتمندانه کشور کانادا این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا هم...

سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

نظرات کاربران
Call Now Button