برترین هتل های هند

کشور هند ، یکی از کشورهای پرجمعیت و البته جالب جهان می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند . شهر دهلی ، پایتخت این کشور را می توان شهر فرهنگ ، تاریخ ، سیاست ، تحصیلات ، تجارت و در کل شهر رویاها دانست . هر گردشگری از سفر خود به هند دلایلی دارد که برخی از توریست ها به آثار تاریخی این کشور علاقه مند هستند و برخی دوست دارند سبک زندگی عجیب مردمان این کشور را تجربه کنند و البته از مناظر زیبای آن لذت ببرند . ولی هتل ها مکان هایی هستند که هر توریستی به آن نیاز دارد و البته هتل های کشور هند نیز در مهمان نوازی شهره جهانی دارند و خدمات این هتل ها مورد ستایش بسیاری از گردشگران است . این هتل ها خدمات ویژه ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و مهمانان نیز می توانند از امکانات موجود و آسایش خود در این مکان ها لذت ببرند . برخی از هتل های هند خدمات بهتری را ارائه می دهند که گردشگران دوست دارند در آنها اقامت کنند لذا در این مقاله قصد داریم شما را به معرفی برخی از برترین هتل های هند دعوت کنیم .

برای اقامت و تابعیت در هند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هند ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های هند به شرح زیر می باشد :

  • هتل کرون پلازا هند

یکی از مجلل ترین هتل های کشور هند ، هتل کرون پلازا می باشد که جز یکی از هتل های بین المللی و زنجیره ای کرون پلازا به شمار می آید . این هتل در شهر دهلی واقع شده است . در مجموع هتل ۵ ستاره کرون پلازا دهلی دارای ۱۸۳ اتاق لوکس و مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد و دارای امکانات از قبیل تلویزیون صفحه تخت، پنجره های بزرگ با ویوی عالی به شهر دهلی، گاو صندوق، کتری برقی و حمام اختصاصی و غیره می باشد . رستوران این هتل انواع غذاهای هندی ، ایتالیایی و بین المللی برای وعده های ناهار و شام را در دسترس میهمانان قرار داده است و می توان طعم انواع نوشیدنی ها را هم در کافه های متعدد هتل تجربه کرد . فاصله این هتل تا ایستگاه متروی مایور ویهارا ۵۰۰ متر ،تا مرکز تجاری نویدا ۲۰ دقیقه ،تا مرکز شهر دلی ۲۵ دقیقه ،فرودگاه بین المللی ایندریا گاندی ۲۵ کیلومتر می است . همچنین این هتل در نزدیکی یکی از محبوب ترین دیدنی های دهلی یعنی معبد آکشاردام قرار گرفته است و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد بیشتر مسافران تور هند ترجیح می دهند که برای اقامت این هتل را انتخاب کنند. امکانات و خدمات رفاهی این هتل متنوع بوده و میهمانان برای گذراندن اوقات فراغت از این امکانات استفاده می کنند و دیگر نیازی نیست که به بیرون از هتل بروند . از جمله امکانات این هتل عبارتند از : استخر های روباز ، حوضچه آب سرد ، ماساژ و اسپا ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، مرکز سلامت و آبگرم ، باشگاه ورزشی پیشرفته با مربیان مجرب ، ترانسفر فرودگاهی ، اتاق کنفرانس ، فضای سبز ، اجاره اتومبیل ، صرافی ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، انبار بارو چمدان ، رستوران های مدرن، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته و غیره .

  • هتل گرند حیات هند (Grand Hyatt Hotel)

یکی از برترین هتل های هند ، هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر گوا در غرب هند واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز شهر پانجی ۷ کیلومتر ،۲۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دابولیم می باشد و دسترسی خوبی به جاذبه ها و مراکز تفریحی و بازار های شهر گوا دارد که به آسانی می توان تردد کرد . این هتل ، باغ سرسبزی بالغ بر ۲۸ هکتار را به خود اختصاص داده است . از مزایای این هتل 5 ستاره برخورداری از زمین گلف با امکاناتی درجه یک می باشد که مطابق با  استاندارد های روز دنیا طراحی شده است که توجه علاقه مندان به ورزش گلف را به خود جلب کرده است . این هتل و ساحل ماسه ای اختصاصی با امکانات ساحلی نیز محیطی آرامش بخش و دور از هیاهوی شهر را فراهم می کند. این هتل ۵ ستاره مجلل ، مقصدی رویایی برای گذراندن تعطیلاتی مفرح در کنار سواحل تفریحی گوا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به هند ” بیاندازید.

  • هتل تاج محل پالاس هند (The Taj Mahal Palace)

یکی از بهترین هتل های هند ، هتل تاج محل پالاس می باشد که در فاصله ۳۲ کیلومتری از فرودگاه بین المللی بمبئی و ۱ کیلومتری مرکز شهر و در جنوب شهر مومبای یا بمبئی در منطقه«کلابه»، روبروی دروازه هند گرفته است و معماری این هتل به صورت یک قصر طراحی شده است و دارای قدمت بیش از ۱۰۰ سال می باشد. هتل تاج محل پالاس هند برای زوج های جوان است که خدمات این هتل یوال uall ، صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به صورت رایگان به میهمانان و گردشگران ارائه داده می شود . این هتل دارای استخر ، رستوران ،پارک آبی ،حمام ترکی ،سونا ،جکوزی و غیره می باشد. بدون شک این هتل یکی از بهترین هتل ها برای اقامت به همراه خانواده است .

  • هتل راماگ پالسا هند (Rambagh Palace Jaipur)

یکی از بهترین هتل های کشور هند ، هتل راماگ پالسا می باشد که در شهر جیپور واقع شده است و محل برگزاری بسیاری از جشن ها و مراسمات خاص می باشد . جمعا این هتل دارای ۷۹ اتاق می باشد و همچنین این هتل دارای استخر آبگرم رو باز است و به مراکز و زمینهای بزرگ گلف نزدیک بوده و دارای زمینهای بازی بزرگ گلف است . به طور کلی این هتل با طراحی مدرن خود جز یکی از بهترین هتلهای ۵ ستاره جیپور است.

برترین هتل های هند

برترین هتل های هند

  • هتل دوسیت دوارانا هند (Dusit Devarana Hotel)

یکی از برترین هتل های کشور هند ، هتل دوسیت دوارانا می باشد که در قلب کشور هند واقع شده است و فاصله کمی با معابد دهلی دارد و درختان انبوه و سبز اطراف آن را احاطه کرده است . برخورداری از معماری معاصر و دکوراسیون مدرن ، فضای این هتل را دلنشین تر کرده و شامل سوئیت و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل دوسیت به شمار می آید . برخورداری از ساحل و پلاژ اختصاصی و سرویس یو -آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی و البته رایگان) یکی از ممتاز بودن این هتل ۵ ستاره است.

  • هتل امپریال دهلی نو هند (The Imperial New Delhi)

یکی دیگر از هتل های کشور هند ، هتل امپریال دهلی نو می باشد که در مرکز شهر دهلی و در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب واقع شده است و تنها چند دقیقه با مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دهلی فاصله دارد . این هتل علاوه بر اتاق های استاندارد ،اتاق های بزرگتری نیز برای خانواده ها دارد و شامل خدمات و امکانات متنوعی مانند استخر سر پوشیده و رو باز،حمام آفتاب،اتاق اسپا، باشگاه ورزشی،رستوران های مجزا، وای فای رایگان و غیره می باشد .

  • هتل دبل تری بای هیلتون هند (DoubleTree by Hilton Hotel Goa)

یکی از هتل های هند ، هتل دبل تری بای هیلتون می باشد که به علت دسترسی راحت به سواحل تفریحی گوا (ساحل باگا،ساحل آنجونا ،ساحل کالانگوت) سالانه میلیونها مسافر را به خود جذب کرده است. فاصله این هتل ۵ ستاره تا مرکز شهر ۱۶ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ۴۵ کیلومتر می باشد . با اقامت در این هتل بین اللملی ۵ ستاره و مجلل و بهره مندی از امکانات آن از جمله استخر بزرگ آب گرم ، سالن ورزش ، فعالیت ها و تفریحات منتوع می توان از تعطیلات خود لذت برد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در هند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در هند توضیح دادیم .

  • هتل رویال پلازا هند (The Royal Plaza)

یکی از برترین هتل های کشور هند ، هتل لوکس 4 ستاره رویال پلازا می باشد که در منطقه دهلی نو قرار دارد . این هتل محلی مناسب برای افرادی است که قصد دارند حتی از مدت زمان حضور در هتل نیز لذت ببرند . رفتار کارکنان این هتل با گردشگران بسیار عالی می باشد . تمامی اتاق های هتل رویال پلازا هند دارای تلویزیون، حمام، بالکن، مینی بار و طراحی با رنگ های گرم و بسیار آرامش بخش هستند. این هتل دارای استخر رو باز و سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا، جکوزی، سالن ورزش، میز بیلیارد، امکانات لازم برای ورزش های آبی، رستوران، کافه، امکانات نگهداری از کودکان، سالن بازی و غیره می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button