برترین هتل های هلند

کشور هلند ، کشوری زیبا ملقب به کشور گل ها در شمال غربی قاره اروپا واقع شده است . شهر آمستردام ، پایتخت کشور هلند است . این کشور با داشتن جاذبه های توریستی بسیار ، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای توریست های سراسر جهان محسوب می شود و پیدا کردن یک محل اقامت مناسب نقش مهمی در گذراندن یک تعطیلات به یاد ماندنی دارد. بنابراین یکی از مهمترین دغدغه های مسافران برای سفر به هلند ، انتخاب یک هتل خوب برای داشتن سفری راحت و لذت بخش است . لازم به ذکر است که شهر آمستردام دارای هتل های متنوع و بی نظیری می باشد که شامل هتل های 3 تا 5 ستاره می باشد و خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می دهند . از این رو در این مقاله ما به معرفی برترین هتل های هلند می پردازیم .

برای اقامت و تابعیت در هلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هلند ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های هلند به شرح زیر می باشد :

  • هتل آلباس هلند

از دیگر هتل های کشور هلند که در بین گردشگران محبوب است می توان به هتل آلباس اشاره کرد. این هتل در محل کانال لوپ آمستردام واقع شده و اماکن مهمی مانند کاخ سلطنتی در اطراف این هتل می باشد. در این هتل یک رستوران بسیار مجهز وجود داشته که بهترین غذاهای هلندی، اروپایی و بین المللی در آن طبخ می شود که مهمانان می توانند با پرداخت هزینه بسیار ناچیزی از این غذاها لذت ببرند. لازم به ذکر است که هتل ۴ ستاره آلباس دارای یک مرکز تجاری بوده و مهمانان می توانند به راحتی از این محل بهترین سوغاتی های هلندی را خریداری کنند. مهمترین امکانات خدماتی رفاهی هتل آلباس هلند عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، بوفه، کارکنان چند زبانه، اتاق های مبله، حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان دوش آب باران و سشوار، تلفن های مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون های ماهواره ای، ویدیو کنفرانس، تهویه مطبوع اتاق ها، خدمات سرو غذا، تخت نوزاد و اتاق های مخصوص سیگار .

  • هتل آتلانتا هلند (Hotel Atlanta)

هتل آتلانتا هلند از دیگر هتل های هلند به شمار می رود که در مرکز شهر و در میان شور و هیجان شهر قرار دارد و آن را برای بسیاری از گردشگران جذاب ‌تر کرده است. افراد از این هتل به راحتی می‌ توان به جاذبه ‌های شهر و کافه‌ های زیبای این منطقه دسترسی داشت . فراموش نکنید به بازار گل که تنها ۳ دقیقه با این هتل فاصله دارد ، سر بزنید. هتل آتلانتا هلند رنگ بوی هنری و کلاسیک دارد و گاهی نقاشی‌ های دیواری زیبایی در آن به چشم می ‌خورد. این هتل 2 ستاره دارای 36 اتاق می باشد که اتاق‌ ها با لوازم چوبی با منبت‌ های ساده و ظریف دکور شده و پنجره‌ های چوبی آن را کلاسیک ‌تر کرده است. تمام اتاق ‌های به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی مجلل و شیک دکور شده است. از این هتل تا موزه آنه فرانک 1.3 کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام 0.8 کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱ کیلومتر و تا موزه ونگوگ 1.3 کیلومتر فاصله است . رستوران هتل با طرح ساده و سقف چوبی‌ که پنجره ‌ای رو به بیرون دارد، هر روزه صبحانه ‌ای فوق ‌العاده تهیه می‌ کند که حتما باید روز خود را با این صبحانه بی ‌نظیر شروع کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت بی‌ سیم، اتاق ‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، بار، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها) ، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس / فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی) اشاره کرد .

  • هتل نادیا هلند

یکی از زیباترین هتل های هلند ، هتل نادیا بوده که در بین کاخ سلطنتی و کلیسای وستر واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بسیار زیبا می باشد که پنجره های آن منظره ای از منطقه کاخ سلطنتی و کلیسای وستر را به نمایش می گذارد. با اقامت در هتل نادیا می توان از خدمه این هتل درخواست اجاره دوچرخه داده و مناظر زیبای شهر آمستردام را با این وسیله مشاهده کرد . در اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، باشگاه، کافه، بار و اماکن تفریحی وجود داشته که جز مهمترین نقاط توریستی شهر آمستردام به محسوب می شود و گردشگران می توانند به راحتی از این اماکن دیدن کنند . مهمترین امکانات خدماتی رفاهی هتل نادیا هلند عبارتند از : وای فای رایگان، اتاق های مبله، تلویزیون، مینی یخچال، جعبه ایمنی، میز کار، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، سرویس شاتل به فرودگاه آمستردام، خدمات خشکشویی و اتو و تهویه مطبوع .

  • هتل اولد نیکل هلند (The Old Nickel Hotel)

یکی از برترین هتل های کشور هلند ، هتل اولد نیکل می باشد که تمام لوازم این هتل مدرن و راضی ‌کننده است. این هتل از موقعیت و دسترسی خوبی برخوردار می باشد و تنها با طی کردن زمانی اندک می‌توان به مترو دسترسی داشت. این هتل 1 ستاره دارای 31 اتاق می باشد که طراحی جذاب اتاق‌ های هتل که رنگ آبی بیشتر به چشم می‌ خورد، محیط آرام و زیبایی را ایجاد کرده که در کنار کاغذ دیواری ‌های هم رنگ با دکور اتاق، محیط را متفاوت کرده است. نورگیری اتاق ‌ها مناسب می باشد زیرا اتاق ‌ها شامل پنجره ‌های بزرگ با پرده‌ های حریر است. تمام اتاق ‌های هتل مجهز به تلویزیون، کمد لباس و تلویزیون است. بار این هتل بیشتر از سایر بخش‌ ها جذاب می باشد . دکور چوبی زیبای بار، با صندلی ‌های چرمی فضایی خاصی را ایجاد کرده است که حتما باید وقتی را برای تست نوشیدنی در این بار برای خود اختصاص داد. از این هتل تا موزه آنه فرانک 1.1 کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام 0.6 کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) 2.1 کیلومتر، تا موزه ونگوگ 2.4 کیلومتر، تا کلیسای قدیمی آمستردام 0.3 کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام 12 کیلومتر فاصله است . از امکانات این هتل می توان به پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، اتاق ‌های خانوادگی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، بار، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی) اشاره کرد .

  • هتل کپ سیتی سنتر هلند (Hotel Kap City Centre)

یکی دیگر از هتل های کشور هلند ، هتل کپ سیتی سنتر می باشد و هتلی اقتصادی و مناسب برای سفری ارزان و مقرون به صرفه است که در یک خیابان مسکونی قرار دارد. امکانات این هتل مناسب و قابل قبول می باشد . این هتل 2 ستاره دارای 13 اتاق است و اتاق ‌های این هتل تمیز و مرتب و بعضی از اتاق‌ها دارای تعداد تخت بیشتری هستند و می‌ تواند گزینه خوبی برای سفرهای گروهی باشد. از این هتل تا موزه آنه فرانک 1.9 کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام 1.6 کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) 0.6 کیلومتر، تا موزه ونگوگ 0.9 کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام 10.5 کیلومتر فاصله است . از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت بی ‌سیم، اتاق ‌های خانوادگی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس/فتوکپی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی) اشاره کرد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هلند ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل موتزارت هلند

هتل موتزارت ، یکی از لوکس ترین هتل های کشور هلند می باشد که یک هتل گرم و جذاب بوده و در قلب شهر آمستردام واقع شده است و این امر موجب شده است تعداد زیادی مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، امکانات تفریحی و باشگاه های شبانه در اطراف این هتل موجود بوده و گردشگران بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند. از جمله مواردی که موجب شده است این هتل به یکی از بهترین هتل های هلند تبدیل شود این است که این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات خدماتی خوبی از جمله حمام اختصاصی مجهز به سشوار، تلویزیون کابلی، رادیو، تهویه مطبوع و غیره را در اختیار مهمانان قرار داده است.

  • هتل آرنا هلند

یکی از معروف ترین هتل های کشور هلند ، هتل آرنا می باشد که دارای ۱۱۶ اتاق است . این هتل در بین مهمانان و گردشگران بسیار محبوب می باشد زیرا دارای امکانات خدماتی رفاهی زیادی از جمله اینترنت رایگان، اتاق کنفرانس، خدمات صوتی تصویری ،خدمات تجاری، اتاق جلسه، سالن رقص، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، پارکینگ عمومی، کارکنان چند زبانه، حمام مجهز به لوازم بهداشتی و وان، تلفن های بی سیم، گاو صندوق اختصاصی در اتاق ها، تلویزیون های ماهواره ای، تخت خواب نوزاد ، تخت خواب سفری و اتاق های مخصوص سیگار است . این هتل جز دوستانه ترین هتل های کشور هلند می باشد که در محله آمستردام شرقی واقع شده است.

برترین هتل های هلند

برترین هتل های هلند

  • هتل ۳۷۷ هاوس هلند

یکی از آرام بخش ترین هتل های هلند ، هتل ۳۷۷ هاوس می باشد که در شهر آمستردام در ۴۵۰ متری میدان لیدزیلین واقع شده و در اطراف آن تعداد زیادی موزه، مراکز خرید، فروشگاه و رستوران قرار دارد. این هتل برای گردشگرانی که دوست دارند لحظات آرامش بخش در هنگام سفر به کشور هلند داشته باشند بسیار مناسب می باشد زیرا فضایی که این هتل در آن واقع شده بسیار راحت و آرام می باشد . هتل ۳۷۷ هاوس هلند این هتل با زیبایی خیره کننده ای که دارد در حال حاضر جز معروف ترین هتل های هلند به شمار می رود. این هتل دارای اتاق های کلاسیک بوده که هر کدام از این اتاق ها مجهز به کمد لباس بزرگ، میز، صندلی، حمام اختصاصی مجهز به لوازم آرایشی، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون، رادیو و غیره است . لازم به ذکر است که خدمه و کارکنان این هتل سعی دارند بهترین شرایط اقامت را برای گردشگران و مهمانان در این محیط زیبا فراهم کنند.

  • هتل موسوم لان هلند

از جمله جذاب ترین هتل های هلند ، هتل موسوم لان هلند می باشد که در ساختمان تاریخی در شهر آمستردام قرار دارد و که تنها ۱۴۰ متر از موزه ریجکس در مرکز تاریخی آمستردام فاصله دارد. مهمانان در این هتل می توانند یک اقامت به یاد ماندنی برای خود ثبت کنند زیرا اتاق های این هتل دارای پنجره های بسیار بزرگی بوده که نمای زیبایی را به نمایش گذاشته و موجب شده است فضای اتاق ها کاملا دلباز و دلنشین باشد. اتاق های هتل موسوم لان هلند مجهز به حمام اختصاصی دارای وان سشوار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تخت خواب مبل و غیره می باشند . لازم به ذکر است که مهمانان می توانند از خدمات ارائه شده توسط کارکنان این هتل استفاده کرده و بهترین مناطق شهر آمستردام و کشور هلند را بشناسند.

  • هتل فلورس هلند

یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های هلند ، هتل فلورس است که می تواند انتخاب مناسبی باشد . این هتل در 1 کیلومتری بازار آلبرت کوپی و 2 کیلومتری میدان لیدزپلین واقع شده است و همچنین فاصله هتل فلورس هلند به موزه ریکس و میدان پرنس ادوارد جکسون تنها ۳۰۰ متر می باشد. اتاق های هتل فلورس هلند کاملا مجهز بوده و دارای امکاناتی از جمله حمام خصوصی مجهز به دوش، توالت و سشوار، تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب کودک، اتاق های مبله و تهویه مطبوع می باشد.

  • هتل لاکچری سوئیتر هلند

یکی از گران ترین و در عین حال لوکس ترین هتل های هلند هتل لاکچری سوئیتر می باشد که اقامت در این هتل می تواند شرایط رویایی فراهم کند. اتاق های این هتل به قدری لوکس و کلاسیک می باشد که هر فردی با اقامت در این هتل می تواند بهترین سفر عمر خود را  ثبت کند. اتاق های هتل سوئیتر کاملا دلباز و فوق العاده زیبا بود که آرامش را برای مهمانان فراهم می کند. همچنین اتاق های این مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمام مجلل و مجهز به لوازم آرایشی بهداشتی می باشد و از دیگر امکانات این هتل عبارتند از : آشپزخانه، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار، مرکز تناسب اندام، خدمات شست و شو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و کارمندان چند زبانه . این هتل ۵ ستاره دارای ۲۵ اتاق می باشد که رضایت خاطر گردشگران و مهمانان که در این هتل اقامت داشتند موجب شده است در حال حاضر به یکی از معروف ترین هتل های کشور هلند تبدیل شود.

یکی از روش های مهاجرت به هلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به هلند ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل اینتر کانتیننتال هلند

یکی از برترین هتل های کشور هلند ، هتل اینتر کانتیننتال می باشد که هتل ۵ ستاره بوده و دارای ۷۹ اتاق است و در صنعت هتلداری هتل نامی آشنا می باشد. این هتل با امکانات خدماتی رفاهی عالی که داشته توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب کرده و به یکی از معروف ترین هتل های هلند تبدیل شود. هتل اینتر کانتیننتال هلند با ساختمان زیبا و لوکسی که دارد منظره های بسیار زیبا از کانال را به مهمانان خود هدیه می‌ کند. اتاق های این هتل مبله بوده و دارای پنجره های نورگیر است که چشم اندازی زیبا از شهر را ارائه می دهد. این هتل مجهز به یک رستوران می باشد که در آن توسط آشپزان ماهر بهترین غذاهای مدیترانه ای، فرانسوی، محلی و بین المللی تهیه می شود. این هتل دارای امکانات تفریحی و خدمات مهمی از جمله اتاق ماساژ، تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعت، نگهداری چمدان، روزنامه رایگان، کارمندان چند زبانه، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است، امکانات مناسب برای افراد ناتوان جسمی و بسیار موارد دیگر می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button