برترین هتل های مکزیک

کشور مکزیک ، کشوری زیبا و متنوع از تمام جهات در آمریکای جنوبی می باشد . شور و شوق زندگی در شهرهای این کشور جاری است . آثار معماری شگفت انگیز ، تاریخ طولانی و پر فراز و نشیب و طبیعت فوق العاده ، از ویژگی های این کشور دیدنی هستند که توجه گردشگران را جلب می کنند . کشور مکزیک جاذبه های متنوعی برای گردشگران دارد از آثار به جا ماندن از تمدن مایا و جنگل های انبوه که هزاران طوطی در آن زندگی می کنند تا شهرهای شلوغ و مدرن و جاذبه های شهری و امروزی . کشور مکزیک ، مقصدی عالی و محبوب تعطیلات برای گردشگران می باشد که می خواهند در هتل هایی با امکانات کامل اقامت کنند . در این مقاله تعدادی از برترین هتل های مکزیک را برای شما گردآوری کردیم . برخی از هتل های لوکس و مجلل دارای زمین گلف ، ورزش های آبی و درمان های آبگرم متعددی هستند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مکزیک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مکزیک ” است .

تعدادی از برترین هتل های مکزیک عبارتند از :

  • هتل لایو آکوا اوربان ریزورت مکزیک

یکی از زیباترین و تماشایی‌ ترین هتل‌ های ساخته شده در شهر مکزیکو و حتی جهان ، هتل لایو آکوا اوربان ریزورت می باشد که با معماری دل ربا، جذاب و منحصر به فرد خود، هر ساله مهمانان بسیار زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب می‌کند. از امکانات متنوع و درجه یک این هتل می ‌توان سالن بدنسازی مجهز و مدرن، خدمات اتوشویی و خشکشویی، اتاق خانوادگی، آسانسور، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی نام برد . کارکنان این هتل به صورت تمام وقت و با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را نخواهند داشت. تمام اتاق‌ های هتل در نهایت زیبایی و آراستگی قرار دارند و با امکاناتی مانند تهویه مناسب و تلویزیون، اقامتی درخور شخصیت مسافران و فراموش نشدنی را به ارمغان خواهند آورد. هتل لایو آکوا اوربان ریزورت مکزیک در 11 کیلومتری منطقه سیکس فلگز و در 18.5 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بنیتو قرار گرفته است.

در مقاله ” مهاجرت به مکزیک ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مکزیک اطلاعات کسب کنید .

برترین هتل های مکزیک

برترین هتل های مکزیک

  • هتل ونتورا اند سوئیتز مکزیک

از بهترین هتل های مکزیک ، هتل ونتورا اند سوئیتز مکزیک می باشد که به داشتن کارکنانی با تجربه و کار بلد و غذاهایی بی نهایت خوش طعم و با کیفیت معروف است. این هتل لوکس، 4 ستاره و دوست داشتنی در یکی از بهترین مناطق شهر برای داشتن اقامت و خریدی تمام و کمال قرار گرفته است . امکانات رفاهی درجه یکی مانند باغ‌ هایی زیبا برای گشت و گذار و عکاسی، بالکن آفتاب گیر، سالن بدنسازی و سونا عالی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل وجود دارند و مجموعه ‌ای بی نظیر و کم نقص را در اختیار مهمانان قرار می‌ دهند. کارکنان این هتل به صورت 24 ساعته و با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی آماده پذیرایی از مسافران هستند و حیوانات خانگی در صورت پرداخت هزینه اضافی، اجازه ورود به داخل هتل را خواهند داشت. اتاق ‌های این هتل برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مهمانان طراحی شده و با امکانات رفاهی تکمیل و تهویه مناسب، تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان گرامی رقم خواهند زد. این هتل در 20.8 کیلومتری فرودگاه بنیتو قرار دارد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مکزیک ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مکزیک توضیح دادیم .

  • هتل کامینو رئال سانتا فه مکزیک

یکی از هتل های مکزیک ، هتل کامینو رئال سانتا فه می باشد که یک پیشنهاد بسیار ویژه و خاص برای مهمانان سخت گیر و مشکل پسند است . معماری بی نظیر و تماشایی این هتل هر فردی را به سمت خود جذب می‌کند و با قرار گرفتن در یک منطقه عالی با دسترسی آسان، برای داشتن اقامتی رویایی و خریدی شگفت انگیز، توانسته امتیاز بسیار بالایی را از سوی مهمانان دریافت کرده و هر ساله پذیرای تعداد بالایی از آن ‌ها از سرتاسر جهان باشد . از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی مجهز و سونا عالی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند . اتاق های هتل کامینو رئال سانتا فه مکزیک بی نهایت فوق ‌العاده و آراسته با دکوراسیونی جذاب و فضایی رمانتیک، به همراه تلویزیون، تهویه مناسب و مینی ‌بار، اقامتی سراسر خاطره و ماندگار را برای مهمانان خواهند ساخت. این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی بنیتو قرار دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button