برترین هتل های مجارستان

کشور مجارستان ، یکی از کشورهای اروپایی می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های توریستی و موقعیت بسیار مناسب خود توانسته است گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند . مجارستان با داشتن زیر ساخت های بسیار مدرن و پیشرفته خود از جمله حمل و نقل آسان و هتل های خود توانسته است آماده پذیرایی از گردشگران ورودی و داخلی باشد . در ادامه به معرفی برخی از برترین هتل های مجارستان خواهیم پرداخت .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مجارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مجارستان ” است .

برخی از برترین هتل های مجارستان به شرح زیر می باشد :

  • هتل ریتز کارلتون مجارستان

یکی دیگر از بهترین هتل های کشور مجارستان ، هتل ریتز کارلتون می باشد که با داشتن پنجره های بزرگ خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند . این هتل طوری طراحی و ساخته شده است که از تمام اتاق های آن می توان مناظر شهر را تماشا کرد و تمام اتاق ها دارای پنجره های بسیار بزرگی می باشند. با اقامت در این هتل می توان در عرض چند دقیقه به اکثر مراکز خرید و رستوران های شهر دسترسی داشت . تعداد اتاق های هتل ریتز کارلتون مجارستان ۲۰۰ می باشد که تمام این اتاق ها دارای بهترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و خدماتی هستند و گردشگران با اقامت در این هتل می توانند لحظات بسیار خوب و به یاد ماندنی را داشته باشند. از خدمات این هتل می توان به خدمات خشکشویی، سیستم تهویه، کرایه خودرو و دوچرخه، نگهداری از کودکان، منوی ویژه رژیمی، سرویس هر روزه اتاق، استخر و سونا، اینترنت رایگان اشاره کرد.

  • هتل ماریوت مجارستان

یکی از از زیباترین و بی نظیر ترین هتل های مجارستان ، بوداپست ماریوت می باشد که در کنار رودخانه دانوب واقع شده است و دارای منظره بسیار زیبایی می باشد . این هتل دارای ۳۶۴ اتاق است که یکی از بزرگ ترین هتل های کشور مجارستان می باشد . از امکانات و خدمات این هتل می توان به اتاق های ضد صدا، اتاق وی آی پی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس هر روزه اتاق، فتوکپی و فکس، مرکز تجاری و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل از پر تقاضاترین هتل های مجارستان می باشد.

  • هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مجارستان

از دیگر هتل های کشور مجارستان می توان هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مجارستان را نام برد که به داشتن نورپردازی و لوسترهای درخشان خود معروف است. این هتل در قرن ۱۹ میلادی بنا شده است و یکی از قدیمی ترین هتل های کشور مجارستان می باشد. در این هتل از امکانات و خدمات بی نظیری که نوع آن در هیچ یک از هتل های مجارستان پیدا نمی شود، می توان بهره مند شد از جمله این خدمات داشتن اتاق قهوه نیویورک می باشد که با داشتن موسیقی بسیار زیبا و دل نشین محیط بسیار زیبایی را برای مهمانان خود به وجود آورده است. هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن مالزی دارای ستون های بزرگ و دیدنی زیادی می باشد که باعث شده است این هتل دارای معماری منحصر به فردی داشته باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان نگهداری کودک، اتاق سیگار ممنوع، قهوه ساز، تلویزیون ماهواره، استخر، سالن تناسب اندام و سونا نام برد .

  • هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس مجارستان

یکی از هتل های کشور مجارستان ، هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس می باشد که در قلب شهر واقع شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی در اطراف هتل می باشد که فضای بسیار دل نشین و زیبایی را به وجود آورده است. اتاق های این هتل با داشتن فضای بسیار بزرگ اقامت گردشگران و مهمانان را راحت تر و دل چسب تر کرده است. از تراس اتاق مناظره بسیار زیبایی از شهر را می توان تماشا کرد. در این هتل می توان انواع غذاهای مجارستانی و دریایی را سرو کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان چک اوت خصوص، سرویس های رایگان فرودگاهی، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، صبحانه رایگان، وسایل آرایشی و بهداشتی و غیره نام برد . همچنین کارکنان این هتل چند زبانه بوده و می توانند به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت کنند. هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس مجارستان از جمله پر تردد ترین هتل های مجارستان می باشد.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در مجارستان دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه نمایید.

  • هتل اس تی جورج رزیدنت مجارستان

هتل 5 ستاره اس تی جورج رزیدنت ، از دیگر هتل های کشور مجارستان می باشد که در فاصله ۱ کیلومتری تا قلعه بودا و ۱ کیلومتری تا موزه ملی مجارستان واقع شده است به همین دلیل نیز گردشگران و مهمانان بسیار زیادی در این هتل اقامت می کنند. قیمت مناسب این هتل از عوامل دیگر انتخاب آن توسط گردشگران است زیرا با قیمت مناسب امکانات و خدمات بسیار بی نظیری در این هتل ارائه می شود. این هتل دارای ۲۶ اتاق می باشد و از خدمات و امکانات آن می توان به روزنامه، سوئیت عروس، اتاق های سیگار ممنوع، ورود حیوانات ممنوع، نگهداری چمدان، وای فای رایگان، خدمات بلیط، خدمات تور، منوی کودکان، پارکینگ، شاتل فرودگاهی و کتابخانه اشاره کرد.

  • هتل ایبروستار گرند مجارستان

یکی از مجلل ترین هتل های مجارستان ، هتل ایبروستار گرند می باشد که در شهر بوداپست واقع شده است . با اقامت در این هتل می توان  یکی از اقامت های لاکچری را تجربه کرد . در هتل ایبروستار گرند می توان انواع غذاهای بین المللی و محلی مختلفی را چشید. این هتل زیبا به دلیل داشتن غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه معروف می باشد هم چنین پرسنل و کارکنان این هتل نیز بسیار آموزش دیده و حرفه ای هستند که با خوشرویی تمام از گردشگران استقبال می کنند که همین امر دلیل اصلی موفقیت هتل گرند شده است. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده این هتل می توان به سونا، حمام ترکی، اتاق ماساژ، سرویس هر روزه اتاق، اتاق وی آی پی، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه و امکانات مناسب برای افراد معلول اشاره کرد. لازم به ذکر است که کارکنان این هتل می توانند به زبان های انگلیسی و اسپانیایی صحبت کنند.

برترین هتل های مجارستان

برترین هتل های مجارستان

  • هتل کلوتیلد پالاس مجارستان

یکی از زیباترین هتل های مجارستان ، هتل کلوتیلد پالاس می باشد که دارای طراحی بسیار متفاوت و بی نظیری است و هر بیننده ای را مجذوب خود کرده است. این هتل با داشتن فضای بسیار رمانتیک و آرام خود مناسب برای گردشگرانی است که می خواهند ماه عسل خود را بگذرانند . فاصله این هتل تا موزه ملی مجارستان 700 متر می باشد. این هتل 5 ستاره زیبا دارای ۱۰۲ اتاق بسیار شیک می باشد هم چنین از خدمات آن نیز می توان به فکس و فتوکپی، صندوق امانات، نگهداری چمدان، نگهداری کودک، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، دوچرخه کرایه ای، سالن های تناسب اندام و وای فای اشاره کرد.

  • هتل هیلتون مجارستان

یکی دیگر از برترین هتل های مجارستان ، هتل هیلتون می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و به همین دلیل به تمام نقاط شهر دسترسی بسیار راحت و آسانی را دارد. طراحی ساده و در عین حال شیک اتاق های این هتل توانسته است توجه گردشگران را به سوی خود جذب نماید . در تمام اتاق های این هتل بهترین امکانات موجود است که از جمله آن ها می توان به دستگاه قهوه ساز و تلویزیون اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بوداپست در حدود ۱۷ کیلومتر است که می توان در عرض چند دقیقه به این هتل رسید. از دیگر امکانات و خدمات این هتل ۵ ستاره می توان پارکینگ ، اتاق های سیگار ممنوع ، کرایه خودرو ، سرویس های رایگان به فرودگاه ، خدمات تور ، نگهداری چمدان ، چک اوت خصوصی و صندوق امانات اشاره کرد . این هتل با داشتن ۲۳۰ اتاق در ۷ روز هفته آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران خود است .

  • هتل ایبروستار گرند بوداپست مجارستان  (Iberostar Grand Hotel Budapest)

یکی از برترین هتل های مجارستان ، هتل لوکس و مجلل ایبروستار گرند است که در مرکز شهر بوداپست قرار دارد و با اتاق‌ های مجلل محیط گرم و آرامی را برای مهمانان خود فراهم می ‌کند. این هتل 5 ستاره دارای 50 اتاق می باشد و تمامی اتاق‌ های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، صندلی و میز کار، حمام با وان و همچنین لوازم بهداشتی و آرایشی است و  همچنین اتاق ‌ها به صورت روزانه سرویس و تمیز می ‌شوند. در همان بدو ورود، کارمندان در لابی هتل با یک نوشیدنی گوارا از مهمانان خود پذیرایی می‌ کنند و مهمانان در مدت اقامت خود می‌توانند از نوشیدنی‌های متنوعی که سرو می ‌شود ، میل نمایند . رستوران این هتل انواع غذاهای بین ‌المللی و محلی را در طعم‌ های بی ‌نظیر برای مهمانان خود سرو می‌کند و لحظات نابی را برای مهمانان خود خلق می‌ کنند. مرکز اسپا و تناسب اندام هتل ، خدمات عالی را برای مهمانان مانند سونا، حمام ترکی و ماساژ در نظر گرفته است و مهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن به این مرکز مراجعه کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان پارکینگ، مرکز تناسب اندام و اسپا،‌ اینترنت بی ‌سیم، بار، شاتل فرودگاهی، تراس، باغ، ماساژ، سونا،‌ جکوزی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات تور، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، سرویس هر روزه اتاق، خدمات خشکشویی،‌ فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، کرایه خودرو، اتاق وی آی پی، روزنامه، صندوق امانات، اتاق‌ های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (مجارستانی، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی) اشاره کرد و لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

شما می توانید برای مهاجرت به مجارستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل فور سیسنز گرشام پالیس مجارستان

هتل فور سیسنز گرشام پالیس، یکی از بهترین هتل های کشور مجارستان می باشد که در سال 1908 میلادی در شهر بوداپست ساخته شده است و از قدیمی ترین هتل های مجارستان می باشد. با این حال توانسته است از نظر زیبایی، شیک و مدرن بودن با سایر هتل ها رقابت داشته باشد. فضای داخلی این هتل بسیار زیبا و مورد توجه گردشگران و مهمانان واقع شده است و همچنین با داشتن موقعیت دسترسی بسیار عالی گزینه ای بسیار مناسب برای گردشگران می باشد. این هتل دارای خدمات و امکاناتی مانند اتاق های مجهز به تلویزیون و ماهواره، وای فای رایگان، لوازم بهداشتی در حمام، خدمات خشک شویی، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، نگهداری از کودک، سیستم تهویه و گرمایشی مدرن و پیشرفته و غیره می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button