کشور سوئد از جمله کشورهای معروف در قاره اروپا می باشد که قطعا می توان اوقات و لحظات خوشی را در این کشور اروپایی داشت. یکی از گزینه هایی که باعث می شود هر ساله گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند، داشتن هتل های متنوعی می باشد که از امکانات متنوعی برخوردار هستند.

اگر قصد سفر به کشور سوئد و داشتن یک اقامت دلنشین و لذت بخش را دارید ابتدا باید کمی اطلاعات خود را درباره هتل های کشور سوئد افزایش دهید. شناخت بهترین هتل های سوئد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. لذا در این مقاله قصد داریم بیشتر با برترین هتل های سوئد آشنا شویم.

برخی از برترین هتل های سوئد به شرح زیر می باشد :

  • هتل شراتون استکهلم سوئد

یکی از برترین هتل های سوئد ، هتل شراتون می باشد که در شهر استکهلم قرار دارد و از ویژگی های خوب این هتل می توان به باشگاه بدنسازی آن اشاره کرد. همچنین در طراحی این هتل سعی شده است در کنار مدرنیته، به تاریخ سوئد نیز توجه شود. در تمام اتاق های هتل می توان از تلویزیون ماهواره ای به همراه اینترنت رایگان وای فای بهره مند شد. همچنین مبلمان و سبک چیدمان اتاق های هتل نیز زیبا است و این هتل از نظر دسترسی نیز به بیشتر جاذبه های گردشگری استکهلم دسترسی آسان دارد و لازم نیست نگران هزینه های گزاف برای حمل و نقل بود.

برترین هتل های سوئد
  • هتل کوآلیتی سوئد

هتل کوآلیتی سوئد ، یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های کشور سوئد می باشد که در پایتخت این کشور یعنی شهر استکهلم واقع شده است. این هتل دقیقاً کنار مرکز خرید گلابن قرار دارد و همچنین با ایستگاه مترو نیز تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. اتاق های این هتل نیز به شیوه ای مدرن طراحی شده اند و تمامی امکانات رفاهی در آن ها به بهترین نحو وجود دارد.

از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ، رستوران، مرکز تجاری، بوفه صبحانه، بار و اتاق جلسات اشاره کرد. مهمانان این هتل می توانند صبحانه خود را هر روز در رستوران این هتل صرف کنند، همچنین همچنین از منظره زیبای آن نیز لذت ببرند.

  • هتل اسکپشلمن سوئد

هتل یخی سوئد اولین هتل یخی جهان است و پس از ساخت آن، ساخت هتل‌های یخی دیگری هم در جای‌جای اروپا آغاز شد.

هتل یخ , علاوه بر 61 اتاق استراحت دارای سالن غذاخوری با غذاهای لذیذ و بومی ، سالن تئاتر و یک مجسمه یخی از اسب شاخدار که نماد آن منطقه است، می باشد. هر اتاق این هتل دارای یک تخت ساخته شده از بلوک یخ و یک تشک از جنس پوست گوزن است.

هتل اسکپشلمن سوئد
  • هتل نوبیس سوئد

هتل نوبیس ، یکی از برترین هتل های کشور سوئد می باشد که در یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن ۱۹ قرار گرفته است. همچنین از دلایل معروفیت این هتل می توان به قرار گرفتن آن در وسط مراکز خرید شهر استکهلم اشاره کرد. در اتاق های این هتل نیز می توان از امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی با سی دی و دی وی دی پلیر استفاده کرد.

در رستوران این هتل نیز می توان صبحانه و همچنین غذاهای ایتالیایی مختلفی را امتحان کرد. بار این هتل نیز برای مهمانان نوشیدنی های مختلفی را سرو می کند که می توان از آن ها لذت برد. همچنین در این هتل باشگاه بدنسازی به همراه سونا نیز وجود دارد. یکی از پر طرفدارترین کلوپ های شبانه نیز تنها با فاصله 3 دقیقه ای از هتل نوبیس سوئد قرار گرفته است.

  • هتل بیرگر جارل سوئد

هتل بیرگر جارل سوئد ، یکی از هتل های کشور سوئد می باشد که طراحی ساده و در عین حال زیبای آن باعث شده است این هتل در لیست برترین هتل های سوئد قرار بگیرد. هتل بیرگر جارل سوئد در یکی از نقاط خوب شهر استکهلم قرار دارد که با ایستگاه مترو تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد. سبک طراحی اتاق ها مدرن بوده و اینترنت وای فای رایگان نیز در تمام نقاط هتل قابل دسترس است. در رستوران این هتل می توان وعده های غذایی خود را با تنوع زیادی صرف کرد و همچنین می توان انواع غذاهای سوئدی را در این رستوران تجربه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئد مقاله ” مهاجرت به سوئد”  را مطالعه بفرمایید .

  • هتل کلاریون سوئد

یکی از هتل های واقع در شهر استکهلم، هتل کلاریون می باشد که تمام نیازهای سفر را فراهم خواهد کرد. در این هتل می توان از امکانات و خدمات یک هتل فرست کلس برخوردار شد. به خاطر همین کیفیت بالا در خدمات و امکانات هتل، نام این هتل در بین بهترین هتل های سوئد جای گرفته است.

فرد می تواند در این هتل از استخر و مرکز سلامت آن استفاده کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به باشگاه بدنسازی، پارکینگ، رستوران، اتاق جلسات، بوفه صبحانه، مرکز تجاری، اتاق غیر سیگاری، اینترنت پر سرعت، بار و تهویه مطبوع اشاره کرد.

  • هتل هوبو سوئد

یکی دیگر از بهترین هتل های کشور سوئد ، هتل هوبو می باشد که در مرکز شهر استکهلم قرار دارد. از نظر دسترسی در این هتل می توان با فاصله ۲۰۰ متری به میدان سلجرز ترگ رسید. همچنین از پارک کانگسترا گاردن نیز تنها ۵۰۰ متر فاصله است.

این هتل برای یک اقامت راحت تمام امکانات لازم را فراهم می کند. در رستوران این هتل می توان انواع غذاهای ارگانیک و غذاهای مخصوص هر فصل را چشید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن ورزشی رایگان و همچنین وای فای رایگان اشاره کرد.

  • هتل کامفورت سوئد

یکی دیگر از برترین هتل های سوئد، هتل کامفورت می باشد که در وسط بخش تجاری شهر استکهلم قرار گرفته است و مناسب برای افرادی است که به قصد کار و تجارت به سوئد سفر می کنند. با کمی فاصله از هتل می توان به ایستگاه اصلی اتوبوس ها و قطارها به مقصد فرودگاه رسید. اتاق های هتل کامفورت سوئد نیز با بهترین کیفیت ارائه داده می شوند. که البته همین امر از یک هتل با رده جهانی انتظار می رود. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر و مرکز سلامت آن اشاره کرد.

  • هتل کلاریون کالکشن ولینگتون سوئد

از دیگر هتل های سوئد که در لیست بهترین هتل های کشور سوئد می باشد، هتل کلاریون کالکشن ولینگتون است که دسترسی های راحت و آسانی را برای مسافران فراهم می کند. به طوری که می توان تنها با 2 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو رسید یا با 8 دقیقه پیاده راه رفتن به میدان لیولی استرپلن رسید.

از امکانات خوب این هتل نیز می توان به وای فای رایگان به همراه قهوه یا چای 24 ساعته اشاره کرد. اتاق های این هتل از یک طراحی شیک و زیبا بهره می برند. همچنین هر اتاق دارای یک تراس جداگانه نیز است و می توان در سونای این هتل به ریلکس کردن مشغول شد یا یک نوشیدنی فوق العاده را در بار آن تجربه کرد.

هتل کلاریون کالکشن ولینگتون سوئد
  • هتل هیمارک بای اسکاندیک سوئد

هتل هیمارک بای اسکاندیک، یکی از هتل های تازه تأسیس در بین هتل های سوئد می باشد که در مه ۲۰۱۶ افتتاح شده است. این هتل در مرکز شهر استکهلم و در نزدیکی میدان هوتورگت قرار گرفته است. نحوه طراحی هتل نیز مدرن می باشد. یکی از امکانات خوب این هتل که در بین سایر هتل های کشور سوئد جدید می باشد، سینمای آن است.

همچنین باشگاه بدنسازی و بار نیز در این هتل وجود دارد. در اتاق های این هتل می توان از وای فای رایگان، تلویزیون کابلی و سرویس بهداشتی به همراه دوش بهره مند شد. در رستوران این هتل می توان از انواع غذاهای اروپایی لذت برد. با اقامت در این هتل از نزدیک ترین فرودگاه تنها 7 کیلومتر فاصله است.

  • هتل الیت آدلون سوئد

هتل الیت آدلون یکی از هتل های 3 ستاره در بین هتل های سوئد می باشد که در مرکز شهر استکهلم قرار گرفته است و فاصله کمی تا ایستگاه مرکزی راه آهن هم دارد. این هتل از شهر قدیمی استکهلم و مرکز خرید نیز تنها چند دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل به زیبایی با تخت هایی راحت و نور پردازی عالی طراحی شده اند. در اتاق های هتل الیت آدلون سوئد می توان از تلویزیون و وای فای رایگان نیز استفاده کرد.

بوفه صبحانه نیز در رستوران این هتل فراهم است. امکان برگزاری جلسات کاری در اتاق جلسات این هتل وجود دارد و همین موضوع می تواند هتل الیت را به یکی از گزینه های خوب برای اقامت در یک سفر کاری در بین تمام هتل های سوئد تبدیل کند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در سوئد تحصیل در سوئد

تحصیل در سوئد به دلیل در دسترس بودن امکانات رفاهی پیشرفته، رویای بسیاری از دانشجویان است. د...

کار در سوئد کار در سوئد

کار در سوئد برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مه...

مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد دقیقا چه مزایا و معایبی دارد؟ برای مهاجرت به کشور سوئد چه شرایطی باید داشته ...

نظرات کاربران
Call Now Button