برترین هتل های رومانی

کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر در مناطق تاریخی بوده و به دلیل آن که دارای مجلل ترین و در عین کهن ترین قصرها و بناهای تاریخی است دارای هتل های گوناگونی برا سلایق مختلف می باشد. در این هتل ها می توانید انواع خدمات و امکانات را تجربه نمایید و سفری لذت بخش داشته باشید.  یعنی اگر بخواهید امکانات خاصی را تجربه نمایید نیاز خواهید داشت تا قبل از سفر با هتل های رومانی آشنا شوید و بدانید هریک چه مواردی را برای شما پوشش می دهند. از امکاناتی مانند گردش در شهر از آنها جویا شوید . رستوران ها و اتاق های تفریح و بازی و یا استفاده از مترجمان و هر چیزی که فکر می کنید برای شما در مدت اقامت در رومانی نیاز خواهد بود . درباره نوع و شرایط دسترسی به مکان های گردشگری بپرسید  . اما ما در این مقاله قصد داریم به شما برخی از برترین هتل های رومانی را معرفی کنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به رومانی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله “مهاجرت به رومانی” بیاندازید.

  • هتل رامادا پیتشتی در رومانی

هتل رامادا پیتشتی بی شک از زیباترین و جذاب‌ ترین هتل ‌های ساخته شده در شهر زیبا و توریستی پیتشتی رومانی و جهان است که هر ساله پذیرای مهمانان بسیار زیادی است . این هتل لوکس و 4 ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر برای داشتن اقامتی استثنائی به همراه خریدی تمام عیار قرار دارد و امتیاز بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص داده است . از امکانات رفاهی متنوع و متعدد این هتل شیک می ‌توان به بالکن ‌های آفتاب گیر، سالن اسپا و بدنسازی مجهز، سونا، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود . کارکنان هتل به صورت تمام وقت و با 3 زبان رومانیایی، اسپانیایی و انگلیسی در اختیار هستند . حیوانات خانگی در صورت درخواست، اجازه ورود به داخل هتل را دارند . تمامی اتاق‌ ها بسیار دل باز و بزرگ هستند و با امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، مینی ‌بار، تهویه مناسب و حمام اختصاص با امکانات دوش و سشوار تزئین شده اند و اقامتی راحت، دل پذیر و به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می آورند.

برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی

در مقاله اقامت در رومانی” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در رومانی اطلاعات کسب کنید .

  • هتل دراچنهاوس در رومانی

هتل دراچنهاوس بدون شک یکی از شیک ‌ترین هتل‌ های 3 ستاره ساخته شده در براسوو رومانی و از برترین هتل های رومانی و حتی جهان است که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید . این هتل شیک و 3 ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر و در واقع در قلب براسوو برای داشتن اقامتی استثنائی و راحت قرار گرفته و توانسته امتیاز بسیار خوبی را نیز در میان مسافران به خود اختصاص دهد. از امکانات رفاهی متنوع و متعدد این هتل شیک می ‌توان به بالکن ‌های آفتاب گیر، امکان اجاره دوچرخه و دوچرخه سواری، اینترنت رایگان و خدمات خشکشویی اشاره نمود که برای اقامت راحت و دلنشین شما عزیزان فراهم شده ‌اند. کارکنان هتل به صورت تمام وقت و با 3 زبان رومانیایی، مجارستانی، و انگلیسی در اختیار شما مهمانان گرامی قرار خواهند داشت. فراموش نکنید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را نخواهند داشت. تمامی اتاق ‌ها بسیار دل باز و بزرگ بوده و با امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تهویه مناسب، تلویزیون، تزئین شده و اقامتی راحت، دل پذیر و به یاد ماندنی را برایتان خواهند ساخت.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “تحصیل در رومانی” را مطالعه فرمایید .

  •  هتل رادیسون بلو در رومانی

بی شک یکی از بهترین هتل های رومانی که می تواند سفر مطلوبی را برای شما به ارمغان آورد هتل رادیسون بلو می باشد . در این هتل ۴ ستاره که از برترین هتل های کشور رومانی است امکانات لازم برای سفر شما فراهم است . امکاناتی از قبیل رستوران و ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و نگهداری از فرزندان شما ، گاوصندوق و تلویزیون و پارکینگ و … . برای استراحت و ریلکس کردن در هتل نیز می توانید از استخر های این هتل و سونا و جکوزی و ماساژ و حتی باشگاه بدنسازی استفاده کنید . در این هتل اینترنت نیز در دسترس شما خواهد بود .

  • هتل رامادا پلازا در رومانی

هتل رامادا پلازا نیز از برترین هتل های رومانی و البته از جذاب ‌ترین هتل ‌های ساخته شده در بخارست رومانی و حتی جهان است که هر ساله مهمانان بسیار را پذیراست . این هتل شیک و 4 ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر برای داشتن اقامتی استثنائی به همراه خریدی تمام عیار قرار گرفته و توانسته امتیاز بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص داده. از امکانات رفاهی متنوع و متعدد این هتل شیک می ‌توان به بالکن ‌های آفتاب گیر، سالن اسپا و بدنسازی مجهز، سونا، استخر سر پوشیده و استخر روباز، بار در کنار استخر، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود که برای اقامت راحت و دلنشین شما بسیار مناسب است. کارکنان هتل به صورت تمام وقت و با 6 زبان رومانیایی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی در اختیار شما مهمانان گرامی قرار دارند . حیوانات خانگی در صورت درخواست، اجازه ورود به داخل هتل را خواهند داشت. تمامی اتاق ‌ها بسیار دل باز و بزرگ بوده و با امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تهویه مناسب، تلویزیون، مینی بار و تلفن تزئین شده و اقامتی راحت، دل پذیر و به یاد ماندنی را برایتان خواهند ساخت. هتل رامادا در حدود 10 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی هنری کواندا قرار دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های صربستان برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان کشور صربستان ، در شبه جزیره بالکان در جنوب اروپا واقع است . مسافران ب...

نظرات کاربران
Call Now Button