برترین هتل های بلژیک

کشور بلژیک ، یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است و البته در گردشگری نیز مورد توجه افراد و گردشگران بسیاری قرار دارد . از این رو لازم است برای افرادی که قصد سفر به بلژیک را دارند برترین هتل های بلژیک را معرفی نماییم تا اقامت راحت و لذت بخشی را در این کشور تجریه نمایند . هتل ها هزینه های متفاوتی برای انواع سلایق دارند . در این مقاله می توانید برترین هتل های کشور بلژیک را مشاهده کنید و بر اساس سفر خود برای هر کدام برنامه ریزی کنید . امیدواریم سفر به یادماندنی و لذت بخشی را در کشور بلژیک داشته باشید .

برترین هتل های بلژیک به شرح زیر می باشد :

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلژیک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلژیک ” است .

  • هتل بروکسل بلژیک

هتل بروکسل بلژیک یکی از برترین هتل های بلژیک است که می تواند آن را برای مدت سفر خود برگزینید. این هتل 4 ستاره است و می تواند تمام نیازهای شما را در سفر به بلژیک تامین کند. فاصله این هتل تا مراکز خرید مناسب است . فاصله در حدود 25 دقیقه تا فرودگاه دارد و البته قیمت این هتل نیز مناسب است . امکانات هتل عبارتند از سونا و حمام‌ های سرد و گرم است و دارای اتاق های تمیز با تهویه مناسب و وسایل سرمایش و گرمایش در هر اتاق است .

  • هتل وارویک بلژیک

هتل وارویک یکی از بی نظیر ترین و برترین هتل های بلژیک در شهر بروکسل است. این هتل 5 ستاره است . به دلیل موقعیت قرار گیری خوبی که دارد فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارد و آثار و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در اطراف این هتل واقع شده است . این هتل با دارا بودن ۶ طبقه و ۲۶۷ اتاق مهمان یکی از بزرگترین هتل های بروکسل بوده و دارای اتاق بدون سیگار، رستوران های لوکس، پارکینگ، تراس، تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، ماشین لیموزین، مراکز تجاری و خرید و سرویس در اتاق است . هتل وارویک دارای قیمت بالایی نسبت به دیگر هتل های بروکسل دارد و فرد حس خاص بودن را در این هتل تجربه خواهد کرد و از اقامت در این هتل لذت می برد .

برترین هتل های بلژیک

برترین هتل های بلژیک

در مقاله ” تحصیل در بلژیک ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلژیک اطلاعات کسب کنید .

  • هتل سوفیتل اروپا بلژیک

یکی از برترین هتل های بلژیک هتل سوفیتل اروپاست که هتلی بسیار زیباست . این هتل یکی از هتل های 5 ستاره بروکسل است . با اقامت در این هتل می توانید از جاذبه های گردشگری در نزدیکی هتل نیز دیدن کنید . هتل وارویک با دارا بودن ۶ طبقه و ۲۶۷ اتاق مهمان یکی از بزرگترین هتل های بروکسل است . اتاق بدون سیگار، رستوران های لوکس، پارکینگ، تراس، تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، ماشین لیموزین، مراکز تجاری و خرید و سرویس در اتاق از امکانات بی نظیر و فوق العاده این هتل است .

  • هتل روبنز گروت مارک بلژیک

این هتل چهار ستاره لوکس در شهر آنتورپ بلژیک واقع است . این هتل دارای 36 اتاق است و دارای امکانات مختلف از جمله صندوق امانات وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته است . اتاق ها دارای تلویزیون هستند و تا میدان مارکت تنها 1 دقیقه پیاده روی است و به مکان های دیدنی بسیاری مانند موزه MAS و باغ وحش و … بسیار نزدیک است . می تواند یک انتخاب مناسب برای علاقمندان به خرید و کافه و موزه باشد .

  • هتل Aquarius Wellness Guesthouse بلژیک

این هتل 4 ستاره لوکسی است در شهر خنت بلژیک و تنها ۳ اتاق دارد و دارای باغ و استخر و پارکینگ است . در واقع می تواند برای خانواده هایی که علاقمند به محیطی خصوصی تر هستند مناسب باشد . اما می توان گفت با طراحی زیبا و اتاق های مبله و مجهز خود یکی از برترین هتل های بلژیک است . این مکان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت اِل‌ای‌دی، دی‌وی‌دی پلیر، مینی‌بار، دستگاه چای‌ساز/قهوه‌ساز، سشوار، میز، فضای نشیمن و حمام هستند.

  • هتل  Bonifacius بلژیک

هتل  Bonifacius ، یکی از برترین هتل های بلژیک می باشد که یک عمارت بازمانده از قرن شانزدهم میلادی در کنار کانال زیبای بروژ که به خوبی بازسازی شده است و تمامی امکانات مورد نیاز یک هتل لوکس را فراهم نموده است. این هتل در نزدیکی پل تاریخی Bonifacius واقع شده و نام خود را نیز از همین پل دارد. این هتل دقیقا در حاشیه کانال بنا شده است و از پنجره های آن می توان قایق های در حال عبور را مشاهده نمود. اکثر جاذبه های اصلی و موزه های بروژ در فاصله بسیار کمی با این هتل قرار گرفته اند و با تنها چند دقیقه پیاده روی می توان زیبایی های بروژ را کشف کرد. اتاق های هتل Bonifacius به زیبایی با تلفیق سبک آنتیک و مدرن طراحی شده اند و با داشتن امکانات مدرن، راحتی فرد را تضمین خواهند کرد. همچنین یکی از ویژگی های بسیار جذاب این هتل، تراس پشت بام این هتل می باشد که نمایی 360 درجه از زیبایی های بروژ به مسافران خواهد داد.اقامت این هتب تجریه به یاد ماندنی از بلژیک برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  • هتل  Maison le Dragon بلژیک

یکی از بهترین هتل های بلژیک که در یک عمارت تاریخی بازسازی شده متعلق به قرن شانزدهم و در نزدیکی مرکز تاریخی بروژ ساخته شده است. هر چند این هتل با استفاده از اشیای هنری و تم تاریخی طراحی شده است ولی تمامی امکانات مدرن برای تجربه اقامتی درجه یک را در این هتل می توان یافت . همچنین قدمت ساختمان هتل و طراحی داخلی آن نیز به بخشی از گشت و گذار در بافت تاریخی بروژ تبدیل شده است . یکی دیگر از مزایای این هتل، مهمان نوازی فوق العاده مدیریت و کارکنان آن است و در صورت تمایل فرد، مدیریت هتل شخصا در مورد تاریخچه بروژ و جاذبه ها و فعالیت های جذابی که می تواند انجام دهد .

  • هتل روتو فورت آمیگو بلژیک

هتل روتو فورت آمیگو از قدیمی ترین و سنتی ترین هتل های بلژیک در شهر بروکسل است که دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فرد است . این هتل زیبا دارای چندین طبقه می باشد و ۱۷۳ اتاق مهمان در این هتل وجود دارد و از امکانات این هتل می توان به رستوران، فست فود و بار ، اجاره اتومبیل ، مرکز تناسب اندام ، صبحانه ، پارکینگ عمومی و خصوصی و خانه نگهداری روزانه کودکان اشاره کرد . در واقع این هتل از برترین هتل های بلژیک است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به بلژیک شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به بلژیک ” بیاندازید.

  • هتل استانهوپ بلژیک

یکی از برترین هتل های بلژیک هتل استانهوپ است و از زیباترین و محبوب ترین هتل های بروکسل است . با فاصله ای در حدود 16 دقیقه از فرودگاه واقع شده است . دارای 125 اتاق است و دارای مرکز کنفرانس و جکوزی و امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران می باشد . می تواند یکی از انتخاب های خوب برای شما که قصد سفر به بلژیک را دارید یا اقامت در بروکسل را دوست دارید باشد .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button