برترین هتل های بلغارستان

کشور بلغارستان در اروپا واقع شده است و افراد زیادی سالانه برای دیدن جاذبه های تاریخی و سواحل زیبای این کشور و استفاده از رستوران ها و مناظر طبیعی به دیدار این کشور می روند . پایتخت این کشور سوفیا می باشد . عمده سواحل تفریحی کشور بلغارستان در اطراف شهر وارنا هستند اما بزرگترین آن یعنی سانی بیچ در نزدیکی شهر بورگاس می باشد. برای مدتی که به گشت و گذار در بلغارستان می پردازید لازم است بهترین هتل های بلغارستان را بشناسید تا از همه لحاظ با آرامش و راحتی اقامت به یاد ماندنی برای خود و اعضای خانواده داشته باشید. بدین منظور به این مقاله توجه نمایید تا برترین هتل های بلغارستان را بشناسید .

شما می توانید برای مهاجرت به بلغارستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

برترین هتل های بلغارستان به شرح زیر می باشد :

  • هتل ساحلی مارینا گرند بلغارستان

این هتل 5 ستاره یکی از برترین هتل های بلغارستان است که در پارکی در مجاورت ساحل گلدن سندز قرار دارد . این هتل در شهر وارنا بنا شده است. این هتل بسیار شیک و با 9 طبقه است که دارای 186 اتاق است و گردشگران می توانند با اقامت در این هتل از استخر های روباز یا سرپوشیده استفاده کنند . اقامت این هتل به شما چشم اندازی بسیار دیدنی هدیه می دهد . 48 آپارتمان لوکس نیز دارد و خانواده ها می توانند بسته به شرایط خود یکی را برگزینند .

  • هتل کلوب ویوا بلغارستان

هتل کلوب ویوا در وارنا بلغارستان واقع شده است و در موقعیتی مناسب و آرام احداث شده است . این هتل در محوطه تفریحی و تابستانی Golden Sands واقع و با داشتن محیطی دنج و راحت، اقامتی را به همراه رستوران و تریاهای بینهایت کامل و جامع به مهمانان ارائه می دهد. صبحانه انگلیسی- بلغاری به انضمام خوراک ها و نوشیدنی های متنوع، در محل تهیه می شود. با اقامت در این هتل می توانید تجربه ای لذت بخش از بلغارستان تجربه کنید .

  • هتل گرافیت گالری دیزاین بلغارستان

یکی از برترین هتل های بلغارستان هتل گرافیت گالری دیزاین است با ۶ دقیقه پیاده‌ روی می‌ توان به ساحل دسترسی داشت . دکوراسیون شیک و مجلل این هتل همه را مجذوب خود می کند ؛ اتاق‌ ها نیز با دکوری مدرن و رنگ‌ های متنوع مبله شده‌ اند و محیط شاد و جذابی را برای مهمانان به ارمغان خواهند آورد . همه اتاق‌ ها دارای اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل است . مهمانان می‌ توانند از استخر هتل و آبگرم آن با منظره پاناروما از شهر لذت برده و اوقات خوشی را در آن سپری نمایند. مرکز تناسب اندام هتل نیز با تجهیزات جدید و مدرن در اختیار شما خواهد بود . رستوران هتل با غذاهای بلغاری و بین‌ المللی از مهمانان خود پذیرایی می نماید . کافه هتل نیز با دسرهای متنوع و نوشیدنی‌ های گرم و سرد یک گزینه عالی برای یک دورهمی دوستانه در عصر و شبانگاه است. امکانات هتل عبارتند از: استخر روباز، استخر کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، منوی ویژه افراد رژیمی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، ، اتاق‌ ها سیگار ممنوع، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری).منوی کودکان، پارکینگ، خدمات شاتل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق‌ ها.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور بلغارستان دارید می توانید مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” را مطالعه نمایید.

برترین هتل های بلغارستان

برترین هتل های بلغارستان

  • هتل ادمیرال بلغارستان

از بهترین هتل های کشور بلغارستان در وارنا هتل ادمیرال است که در کنار ساحل قرار دارد و در تمام مناطق آن اینترنت رایگان در دسترس می باشد. تفریحاتی نظیر استخر، سونای خشک و بخار، میز پینگ پنگ، سالن آرایشی، تنیس، رستوران و صبحانه رایگان در این هتل موجود است. هتل ادمیرال وارنا دارای ۳۰۰ اتاق بوده که همه آن ها تجهیزات مورد نیاز شما را در خود خواهند داشت.

  • هتل سوئیس بل دیمیات بلغارستان

هتل سوئیس بل دیمیات وارنا یکی از برترین هتل های بلغارستان که در مرکز شهر قرار گرفته و حدود ۵۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. در مدت اقامت خود در این شهر از بهترین امکانات برخوردار شوند. همه اتاق‌ ها مجهز به اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌ بار و گاوصندوق می باشند. بعد از گشت و گذار در شهر و پیاده‌ روی‌ های متعدد مراجعه به مرکز اسپا و سونا در این هتل یک گزینه عالی خواهد بود و آرامش و نشاط را دوباره به مهمانان باز می گرداند. استخر هتل و شنا کردن در آن نیز یک انتخاب مناسب برای اوقات فراغت هستند. صبحانه با تنوع بسیاری از پنیرها، نان‌ها و دسرهای مختلف هر روزه برای مهمانان تهیه می کنند و مهمانان با انرژی بسیار روز خود را شروع می نمایند . امکانات  دیگر هتل عبارتند از: تراس، استخر روباز، استخر کودکان، خدمات اسپا و ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، اسنک بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، پارکینگ، خدمات شاتل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق‌ها، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، ، اتاق‌ سیگار ممنوع، کارمندان چندزبانه

  • هتل گرند هتل لندن بلغارستان

یکی از هتل‌ های قدیمی و تاریخی است . این هتل 5 ستاره یکی از برترین هتل های بلغارستان محسوب می شود این هتل در قلب شهر است و دسترسی به جاذبه‌ های شهر و مراکز خرید از این هتل بسیار خوب است. در این هتل اتاق‌ ها با دکوری کلاسیک و مبلمانی چوبی با طرح‌ های ظریف فضایی لوکس ایجاد شده اند و بین وسایل و اجزایی که در آن قرار داده اند، توازن وجود دارد. همه اتاق‌ ها دارای امکانات اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل می باشد. صبحانه هر روزه در تنوع بسیاری از کیک ‌ها، میوه‌ ها و نوشیدنی‌ ها برای مهمانان تهیه می شوند و مهمانان روز خود را با این صبحانه عالی و خوش‌ ر نگ شروع می کنند . برخی از امکانات هتل عبارتند از : تراس، خدمات اسپا و ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، پارکینگ، خدمات شاتل، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق ‌ها، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی‌ آی‌ پی، اتاق‌ ها سیگار ممنوع، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری) . اقامت در این هتل را در صدر لیست خود قرار دهید .

  • هتل ملیا گرند هرمیتاژ بلغارستان

این هتل لوکس، پنج ستاره یکی دیگر از برترین هتل های بلغارستان است و دارای ۷۲۷ اتاق است که از ساحل تنها ۱۰۰ متر فاصله گرفته اند . مناظر بی نظیر دریا، استخر، تراس های رو به فضای سبز یا ساحل و مرکز تجاری از امکانات هتل می باشند. هتل ملیا گرند دارای استخر هم برای بزرگسالان و هم کودکان، حمام آبگرم، سالن آرایشی، مرکز تناسب اندام و سرگرمی های دیگر است. همچنین ۳ رستوران دوست داشتنی دارد. کتابخانه، میز پینگ پنگ، اتاق بازی کودکان، دارت، خدمات زیبایی، حمام سنتی و … از جمله تفریحات موجود در هتل هستند.

در مقاله ” اقامت در بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در بلغارستان اطلاعات کسب کنید .

  • هتل بل ویل بلغارستان

یکی دیگر از برترین هتل های بلغارستان است که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و در موقعیت جغرافیایی بی نظیری واقع است . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود. شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا هنگامی که شما چرت می زنید؛ جلوگیری می کند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل وجود دارد. افراد می توانند از شرایط مطلوب و البته آرام این هتل لذت ببرند . این هتل در پلودیو قرار دارد .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button