برترین هتل های برزیل

کشور برزیل ، بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد که مردم آن به زبان پرتغالی صحبت می کنند . برزیل ، کشور شادی است و یکی از ویژگی های این کشور حضور ملیت های گوناگون در آن است که متشکل از نژادهای اروپایی ، سرخ پوستان آمریکا ، آفریقاییان و نیز آسیاییان می باشد . مردم کشور برزیل به هر بهانه ای به جشن و پایکوبی می پردازند و روحیه و انرژی بی نهایت آنها می تواند هر توریستی را به وجد درآورده و همراه آنها سازد . برزیل مهد جاذبه های گردشگری است که شاید نمونه ای همسان برای آن نتوان در هیچ کجای دنیا پیدا کرد . قبل از سفر به هر کشوری اولین دغدغه محل اقامت می باشد و مواردی از قبیل امکانات مورد نظر هتل ، قیمت مناسب آن و دسترسی مطلوب به سایر نقاط شهرها به خصوص فرودگاه و جاذبه های مشهور ، همه و همه باعث می شود تا افراد را در انتخاب هتل مورد نظر خود گمراه کنند . با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان همراه باشید تا به معرفی برترین هتل های برزیل بپردازیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در برزیل ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در برزیل” است .

برخی از برترین هتل های برزیل عبارتند از :

  • هتل ویندزور آتلانتیکا برزیل (WINDSOR ATLANTICA )

هتل ویندزور آتلانتیکا، یکی از هتل های معروف برزیل می باشد که هتلی ۵ ستاره در یکی از بهترین مکان های توریستی ریودوژانیرو و در نزدیکی معروف ترین سواحل ریو یعنی کوپاکابانا ، آرپوادور و ایپانما قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۹ طبقه، از یک اسپای مجهز و ۲ استخر روباز و ۵۴۵ اتاق با سرویس و امکانات کامل می باشد . هتل ویندزور برزیل در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط کاربران وبسایت Trip Advisor به عنوان بهترین هتل های ۵ ستاره ریودوژانیرو معرفی شد. این هتل در مکانی بی نظیر آن سوی آب های آبی ساحل کوپاکابانا قرار گرفته است. اتاق های هتل نورگیر و کامل می باشند و هرکدام از آنها مجهز به سیستم تهویه , تلوزیون و مینی باز هستند .اتاق ها به زیبایی و ظریف با اسباب و لوازم چوبی در رنگ های آرامش بخش دکور شده اند که اکثر آنها چشم انداز وسیعی به اقیانوس دارند.  میدان ادموندو بیتنکورت و دانشگاه فدرال ریودوژانیرو در فاصله ۳ کیلومتری این هتل قرار دارند و در نزدیکی هتل ۲ مرکز خرید بزرگ، سینما، تئاتر و رستوران های متنوع ساخته شده است. همچنین ساحل والیبال آرنا در 100 متری این هتل قرار گرفته است . فرودگاه های ساندوس دومانت و گالئائو تنها به ترتیب 9.6 و 27.6 کیلومتر از هتل فاصله دارند . یک استخر ، سونا و باشگاه ورزشی جهت فعالیت های ورزشی انجام  برای مهمانان در هتل وجود دارد.

  • هتل اینترکنتینانتال برزیل (Intercontinental Sao Paulo )

هتل اینترکنتینانتال برزیل ، یکی از برترین هتل های برزیل می باشد که یک هتل  ۵ ستاره مدرن، تجاری و خانوادگی در مرکز شهر سائوپائولو است . این هتل از ۱۹۵ اتاق عایق صدا با امکانات کامل تشکیل شده است. سرتاسر فضای هتل تحت پوشش اینترنت Wi-Fi رایگان است . مراکز تجاری بسیار بزرگ و کاملی در این هتل وجود دارد . این هتل با موزه هنر سائوپائولو، دانشگاه کسپر لیبرو و مرکز فرهنگی سائوپائولو ۲ کیلومتر فاصله دارد. همچنین سالن های تئاتر مونیسیپال و سالا در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند و تنها هتل یک بلوک از فروشگاه ها ، بارها و رستوران های خیابان پائولیستا در سائوپائولو فاصله دارد. اتاق های هتل اینترکنتینانتال به سبک طراحی داخلی مدرن دکور شده اند و مجهز به سیستم تهویه ,مینی بار , چای/قهوه ساز و جایگاهی ویژه برای استراحت است . این هتل از یک مرکز سلامت و آمادگی جسمانی مجهز برخوردار می باشد که در این مرکز تجهیزات عالی، مربیان حرفه ای و آموزش تخصصی برای میهمانان فراهم شده است و ۲۴ ساعته باز است. یک استخر روباز نیز در طبقه سوم هتل اینترکنتینانتال طراحی شده است. از سایر خدمات این هتل می توان به لانژ ۲۴ ساعته اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. امکان کرایه ماشین و نگهبان در هتل وجود دارد و همچنین ایستگاه مترو تریانون تنها 5 دقیقه از هتل فاصله دارد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در برزیل ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل مابو ترماس گرند ریزورت برزیل (Mabu Thermas Grand Resort )

هتل مابو ترماس گرند ریزورت برزیل ، یک هتل خانوادگی در شهر فوز دو ایگواسو می باشد که در نزدیکی فرودگاه و در ۳ کیلومتری بلوار ایگواسو ، در 9 کیلومتری پارک ملی ایگواگو و 4 کیلومتری مزارع قرار دارد . این هتل دارای ۳۶۲ اتاق است . این هتل بسیار مدرن، زیبا و تمیز می باشد و در آن تفریحات و سرگرمی های متنوعی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. مهمانان این هتل می توانند از یک پارک آبی رایگان و سالن بدنسازی و اسپای مجهز استفاده کنند . در این هتل از مواردی مانند حمام آب گرم , استخر سرپوشیده ، تراس حمام آفتاب ، پارک آبی کودکان و فعالیت های آبی و سرگرم کننده و غذاهای خوشمزه می توان یاد کرد . لازم به ذکر است که تمامی فضاهای هتل تحت پوشش اینترنت بی سیم رایگان می باشند و در داخل هتل رستوران و کافی شاپ با کیفیتی ساخته شده است.

برترین هتل های برزیل

برترین هتل های برزیل

  • هتل Porto Bay Rio Internacional بزریل

هتل Porto Bay Rio Internacional ، یک هتل 5 ستاره می باشد که در سواحل Copacabana واقع شده و نزدیک جاذبه های توریستی برزیل ، مترو و مراکز خرید است و می‌تواند به فرد کمک کند دسترسی خوبی به ریو داشته باشد. این هتل دارای 117 اتاق است که پنجره‌ های آن دارای نمای پانومورایی می باشد و فرد می تواند نمای زیبا و چشم نوازی در این هتل داشته باشد . رستوران ‌های متعدد این هتل غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می ‌کنند.

  • هتل DPNY Beach Hotel برزیل

هتل DPNY Beach Hotel ، یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی کشور برزیل می باشد که در ایلهابلا قرار دارد . این هتل در جزیره‌ای واقع شده است که از سائو پائولو حدود 2 ساعت فاصله دارد. اتاق ‌های این هتل دارای وسایل شوینده و خشک کننده لباس می باشد . از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به یک سرویس کامل آبگرم ، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و سه رستوران در محل اشاره کرد .

  • هتل Araras Pantanal Ecolodge برزیل

هتل Araras Pantanal Ecolodge برزیل ، به مهمانان اجازه می‌دهد با طبیعت ارتباط نزدیکی داشته باشند . Pantanal بزرگترین تالاب مستمر در جهان است که در مرکز آمریکای جنوبی واقع شده است به مهمانان اجازه می‌دهد تجربه جنگل‌های آمازون و آتلانتیک را به خوبی تجربه کنند. اتاق های این هتل بسیار ساده هستند اما به خوبی تزیین شده‌ اند. تنها هدف این هتل این می باشد که می توان از طبیعت اطراف لذت برد. درها و پنجره‌ های این هتل به رنگ فیروزه ‌ای هستند و این رنگ زیبا را می ‌توان در دکورهای موجود در این هتل نیز مشاهده کرد .  رنگ فیروزه ‌ای به خوبی با رنگ سفید ترکیب شده است تا منظره زیبا، چشم نواز و رنگارنگی برای مهمانان فراهم نماید . این هتل تنها 9 اتاق دارد که یک عمارت مستعمراتی مشرف به اسکله را اشغال می‌ کند. هتل Araras Pantanal Ecolodge با سایر ساختمان ‌های استعماری احاطه شده است و به مهمانان احساس خاصی می ‌بخشد.

در مقاله ” مهاجرت به برزیل ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به برزیل اطلاعات کسب کنید .

  • هتل Toca da Coruja برزیل

هتل Toca da Coruja ،  خانه ‌های ییلاقی خصوصی را در جنگل برای مهمانانش فراهم می‌کند که مناظر زیبا و بکری دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌ ها در Praia da Pipa به شمار می آید . این هتل یک مکان بسیار کوچک می باشد و دارای امکاناتی از قبیل یک باغ بزرگ گرمسیری، دو استخر شنا، یک اتاق مطالعه و سواری در امتداد ساحل است. مهمانانی که در این هتل اقامت می ‌کنند معمولا از کارکنان آن بسیار راضی می باشند و آرامشی که در این مکان وجود دارد تنها با پرسه زدن میمون‌ ها در اطراف پنجره‌ های هتل به هم می ‌خورد البته دیدن این میمون ها نیز لذت بخش است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button