کشور ایتالیا بیشترین تعداد سالانه مسافر و گردشگر را در اروپا و دنیا را از آن خود کرده است. لازم به ذکر است که بیشتر درآمد این کشور از همین تعداد زیاد گردشگران آن تامین می شود.
کشور ایتالیا در زمینه های مختلف مانند مد، تفریح ، گردشگری، صنعت ، هنر و ادبیات شهرت دارد. با توجه به افزایش گردشگر در این کشور بهتر است قبل از سفر، با هتل های ایتالیا آشنایی پیدا کرده و هتل خود را رزرو کرد.

هتل های کشور ایتالیا بسیار تجملاتی و لوکس هستند و سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. کشور ایتالیا به دلیل آب و هوای مدیترانه ای و سواحل تمیز و زیبا و دیدنی های فوق العاده مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.
برخی از هتل های ایتالیا در سواحل مدیترانه به زیبایی جای گرفته اند. هتل های ایتالیا بسیار متنوع هستند و برخی از این هتل ها که در سواحل و جزیره قرار دارند، به صورت فصلی باز هستند.
قیمت هتل های ایتالیا با توجه به زیبایی و لوکس بودن و رسیدگی عالی به مهمانان بسیار مناسب است. در ادامه برخی از برترین هتل های ایتالیا آورده شده است که در صورت سفر به ایتالیا ، آشنایی با آنها کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

شما می توانید برای مهاجرت به ایتالیا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ایتالیا ” را مطالعه فرمایید.

برترین هتل های ایتالیا

برخی از برترین هتل های ایتالیا عبارتند از :

  • هتل دانیلی ونیز ایتالیا

یکی از مجللی ترین هتل های ایتالیا ، هتل دانیلی ونیز می باشد که در شهر ونیز قرار دارد. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی نسبت به بقیه هتل ها دارد و همین یک ویژگی برجسته برای این هتل است.
هتل دانیالی دارای کارکنان مسئولیت پذیر، با دقت و بسیار خوش رفتار هستند که 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان می باشند. این هتل، 5 ستاره و دارای 225 اتاق می باشد و اتاق ها هر کدام دارای امکانات مختص خود هستند.

تمامی اتاق های هتل دارای تراس، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و تخت هایی بسیار شیک با روتختی های تمیز و… می باشد. اتاق های هتل به بهترین نحو طراحی شده است.
برای راحتی مهمانان یک صرافی در هتل دانیالی وجود دارد که می توانند مشکلات ارزی خود را به آسانی حل کنند و همچنین دارای اتاق های جلسه و کنفرانس بسیار عالی و شیک می باشد. مسافران می توانند در مواقع ضروری کودکان خود را به مرکز نگهداری در هتل بسپارند.

  • هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ایتالیا

از جمله بهترین هتل های ایتالیا، هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ایتالیا می باشد که در شهر ونیز واقع شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات در ایتالیا می باشد و مسافران به جاذبه های گردشگری و دیدنی های فوق العاده ونیز دسترسی آسان دارند.
این هتل 5 ستاره دارای 200 اتاق بسیار لوکس می باشد که پنجره های عظیم رو به طبیعت دارند و مهمانان می ‌توانند از این چشم انداز های عالی و آرامش بخش لذت ببرند. این هتل دارای رستوران با غذاهای بی نظیر، استخر رو باز، زمین تنیس و گلف، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و باشگاه بدن سازی می باشد.

برای اقامت و تابعیت در ایتالیا روش های متفاوتی وجود دارد موسسه آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایتالیا ” را مطالعه فرمایید.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ایتالیا
  • هتل گراند ات دی میلان ایتالیا

هتل گراند ات دی، یکی از برترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر میلان واقع شده است که دارای محیطی آرامش بخش و بسیار دل انگیز می باشد. این هتل با آمادگی بسیار بالایی از مهمانان خود پذیرایی می نماید و تمامی امکانات و آسایش مورد نیاز مسافران را فراهم کرده و تیم مجربی از کارکنان مسئولیت پذیر و مهربان به مسافران خدمات ارائه می دهند.
پذیرش رستوران هتل به صورت شبانه روزی انجام می شود و مهمانان می توانند در هر لحظه ی دلخواه از طعم های بی نظیر غذاها بچشند و لذت کافی ببرند. این هتل 5 ستاره دارای 95 اتاق است که تمامی اتاق ها بسیار تمیز هستند و مورد پسند هر نوع سلیقه ای به زیبایی دکور شده اند، پاکیزگی این هتل در شهر میلان شهرت خاصی دارد.

  • هتل پیرر میلانو ایتالیا

یکی از معروف ترین هتل های ایتالیا ، هتل پیرر میلانو ایتالیا می باشد که در شهر میلان واقع شده است. معماری این هتل بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. این هتل به تازگی بازسازی شده است و از لحاظ موقعیت در بهترین نقطه میلان جای گرفته است و به  ایستگاه مترو بسیار نزدیک می باشد.
این هتل 5 ستاره دارای 51 اتاق است که این اتاق ها بسیار بی مانند دکور و طراحی شده اند. در دکوراسیون اتاق ها بیشتر رنگ های گرم به چشم می خورد. این هتل میزبان بسیاری از افراد مشهور بوده و مورد توجه افراد خاص قرار گرفته است.
اگر مهمانان قصد برگزاری جلسات مهمی را داشته باشند هتل، سالن جلسات را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر، سونا، جکوزی، سالن های ورزشی و چندین رستوران می باشد. مهمانان در رستوران های هتل می توانند انواع غذا ها از جمله غذاهای دریایی، ایتالیایی، آسیایی، اروپایی را صرف کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایتالیا می توانید مقاله ” تحصیل در ایتالیا ” را مطالعه فرمایید.

هتل پیرر میلانو ایتالیا
  • هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس ایتالیا

یکی از پیشرفته ترین هتل های ایتالیا ، هتل هلوتیا اند بریستل ایتالیا می باشد که در مرکز شهر فلورانس قرار دارد و تنها چند قدم تا کلیسای جامع فاصله دارد و به مراکز خرید و ایستگاه راه آهن نزدیک می باشد. این هتل 5 ستاره با پیشرفته ترین امکانات از مسافران پذیرایی می نماید و مسافران کوچک ترین کمبودی را در این هتل حس نخواهند کرد.
یکی از خاص ترین امکانات این هتل، رستورانی می باشد که غذاهای بین المللی و ممتازی را برای مهمانان سرو می کند. دکوراسیون اتاق های هتل از تنوع خاصی برخوردار می باشد و رنگ های ملایم و آرامش بخش برای طراحی اتاق ها به کار رفته است.

  • هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا ، یکی از برترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر رم واقع شده است و در موقعیتی سرشار از آرامش قرار گرفته است . این هتل به ایستگاه متروی باربرینی بسیار نزدیک می باشد و مسافران به راحتی می توانند به مراکز خرید، رستوران ها و دیدنی های شهر رم دسترسی داشته باشند.
هتل بسلو آلف لاکساری ، دارای یک رستوران معروف است که غذاهای لذیذ بین المللی و ایتالیایی سرو می کند و با نوشیدنی های گوارا از مهمانان پذیرایی می شود.

از جمله امکانات این هتل می توان به سونا، جکوزی،سولاریوم، ماساژ، مراکزی برای نگهداری معلولین و کودکان، حمام ترکی و بخار، باشگاه بدن سازی اشاره کرد. اتاق های این هتل بسیار تجملاتی و شیک هستند و دارای طراحی بسیار هوشمندانه و زیبا می باشد که باعث شده است که این اتاق ها فضایی رمانتیک و خاص داشته باشد. اتاق های این هتل بسیار خوش رنگ و نگار می باشد و با مبلمان های سلطنتی و سنتی ایتالیایی دکور شده است.

  • هتل دی ست رگیس رم ایتالیا

یکی از برترین هتل های ایتالیا ، هتل دی ست رگیس رم ایتالیا  می باشد که در شهر زیبای رم قرار دارد. این هتل 161 اتاق دارد. این اتاق ها کاملا شیک و مدرن می باشند و بسیار به روز طراحی و دکور شده اند.
از جمله امکانات این هتل می توان اینترنت رایگان، مراکزی برای نگهداری کودکان و افراد معلول، استخر، ماساژ، سونا و باشگاه ورزشی و غیره نام برد. لازم به ذکر است که هتل دی ست رگیس رم، یکی از مدرن ترین هتل های ایتالیا می باشد.

  • هتل دی گرای میلان ایتالیا

یکی از زیبا ترین هتل های ایتالیا ، هتل دی گرای ایتالیا می باشد که در قلب شهر میلان قرار گرفته است. این هتل به سبک قدیمی و کلاسیک معماری و طراحی شده است و رونمای ساختمان هتل بی نظیر می باشد. این هتل دارای 21 اتاق با تمامی امکانات مدرن و دکوراسیونی بسیار زیبا و چیدمانی خیره کننده است. مبلمان و سرویس خواب این اتاق ها بسیار تمیز و شیک می باشد . هتل دی گرای سعی دارد از مهمانان خود به بهترین نحو پذیرایی به عمل آورد.

هتل دی گرای میلان ایتالیا
  • هتل پارک هیات میلانو میلان ایتالیا

هتل پارک هیات میلانو میلان یکی از بزرگ ترین هتل های ایتالیا ، هتل پارک هیات میلانو میلان می باشد که از موقعیت مکانی خوبی در شهر میلان برخوردار است و تا کلیسای جامع و گالری های معروف تنها چند قدم فاصله دارد. این هتل دارای کارکنانی مجرب و متعهد می باشد که به چندین زبان مسلط هستند.
این هتل دارای دو رستوران عالی می باشد که مهمانان می توانند در رستوران ها اوقات خوشی داشته باشند و از نوشیدنی ها و غذاهای بی نظیر لذت کافی ببرند. لازم به ذکر است که هتل پارک هیات میلانو ، یکی از معروف ترین هتل های ایتالیا می باشد .

  • هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو ایتالیا  (Palazzo Parigi Hotel & Grand Spa Milano)

هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو  ایتالیا، یکی از برترین هتل های ایتالیا می باشد که هتلی 5 ستاره و مجلل است و شکوه و زیبایی آن از همان بدو ورود برای مسافران نمایان می ‌شود. این هتل در منطقه مد شهر میلان قرار دارد و دسترسی به بخش ‌های مختلف شهر برای مسافران بسیار راحت است.
طراحی و دکوراسیون این هتل مانند قصرهای سلطنتی می باشد و لوسترهایی که در لابی هتل و قسمت‌ های مختلف آن نصب شده است، شکوه و جلال آن را بیشتر جلوه می ‌دهد.
اتاق‌ های این هتل با ظرافت خاصی چیده شده و رنگ ‌ها در کنار یکدیگر و به گونه ‌ای با هم ترکیب شده‌ اند که تضادی در آن ‌ها مشخص نیست. بسیاری از اتاق ‌های هتل تراس و پنجره‌ ای بزرگ با چشم‌ انداز فوق ‌العاده از شهر را دارا هستند که در شب دیدن این منظره بی ‌نظیر می باشد .

تمام اتاق های هال تمام امکانات رفاهی مانند اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی ‌بار و حمامی مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی را شامل می ‌شوند.
این هتل 5 ستاره و دارای 98 اتاق است. از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، باغ، استخر سرپوشیده، کلاس یوگا، انواع ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، سونا، باشگاه بدنسازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، صربی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، عربی) اشاره کرد.

هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو ایتالیا
  • هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی ایتالیا

یکی از اشرافی ترین هتل های کشور ایتالیا ، هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی می باشد که در شهر فلورانس واقع شده است . این هتل در بهترین نقطه شهر فلورانس جای گرفته است. این هتل یکی از 5 ستاره های هتل های ایتالیا می باشد که دارای 24 اتاق اشرافی و بسیار پاکیزه است که طراحی این اتاق ها بسیار لوکس می باشد و با مبلمان های گران قیمت دکور شده است.

روی تمامی دیوار های هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی نقش و نگارهایی دیده می شود که نشان دهنده خاص بودن این هتل است. تمامی کارکنان این هتل سعی بر این دارند که مهمانان هیچ کم و کسری نداشته باشند و اقامت در این هتل برای همه ی مهمانان بسیار خوشایند باشد. هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی ، یکی از اشرافی ترین هتل های ایتالیا است.

  • هتل ماگنا پارس ایتالیا (Hotel Magna Pars)

هتل ماگنا پارس ایتالیا ، یکی از برترین هتل های ایتالیا می باشد که در مرکز شهر میلان واقع شده است و که امکانات و خدمات فوق ‌العاده ‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می ‌دهد. طراحی این هتل مدرن می باشد و از پنجره‌ های بلند در قسمت‌ های مختلف آن استفاده شده که نورگیری این محیط را بیشتر کرده است.
اتاق‌ ها و سوئيت ‌های هتل ماگنا پارس با طراحی منحصر به ‌فردی که دارد فضای دلپذیری را برای مهمانان ایجاد کرده و رنگ ‌بندی متنوعی در هر یک از اتاق‌ ها وجود دارد که با تابلوهای زیبا از طبیعت ترکیب متوازنی را ایجاد کرده ‌اند.
تمامی این هتل ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مبلمان ‌های چرمی، تلویزیون و حمام است؛ سوئیت‌ ها دارای یک کتابخانه کوچک برای علاقه‌ مندان به مطالعه نیز می باشد .

هر روزه صبحانه برای مهمانان در محیطی شاد و باطراوت سرو می‌ شود و رستوران هتل با غذاهای فوق ‌العاده ایتالیایی در تراسی با گل ‌های زیبا و سرسبز در کنار نوشیدنی ‌های محلی ایتالیایی از مهمانان خود پذیرایی می‌ نماید. بار هتل از بخش‌ های هیجان ‌انگیز این هتل می باشد که با نوشیدنی‌ های خاصش حس و حال بهتری به مهمانان خود می ‌بخشد.
از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، استخر سرپوشیده، انواع ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، باشگاه بدنسازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، امکانات وی ‌آی‌ پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی) اشاره کرد.

  •  هتل اکسلسیور گالیا ایتالیا (Excelsior Hotel Gallia)

هتل اکسلسیور گالیا ، یکی از برترین هتل های ایتالیا می باشد که معماری آن و ساختمان زیبایی که دارد مانند نگینی می ‌درخشد. این هتل در بخش مرکزی شهر و در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید واقع شده است.
این هتل 5 ستاره می باشد و دارای 237 اتاق است. اتاق‌ های مدرن این هتل با مبلمان ایتالیایی و وسایل شیک مبله شده است. اتاق ‌های هتل دارای پنجره‌ های بزرگ می باشند و رنگ سفیدی که در اتاق ‌ها به چشم می‌ خورد، نور اتاق‌ ها را بیشتر کرده است.

هتل اکسلسیور گالیا ایتالیا

صبحانه لذیذی هر روزه در انتظار مهمانان می باشد و رستوران هتل غذاهای بی‌ نظیر ایتالیایی را برای مهمانان خود سرو می نماید. از جمله امکانات این هتل می توان به باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، مرکز اسپا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، نگهدرای کودک، میز تور، خدمات بلیط، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌ های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، امکانات وی‌ آی ‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، ژاپنی، عربی) اشاره کرد .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
سرمایه گذاری در ایتالیا سرمایه گذاری در ایتالیا

سرمایه گذاری در ایتالیا به معنای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است. منتها ابتدا با...

مهاجرت به ایتالیا مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا ممکن است به دلیل اقتصاد ضعیف تری که نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد در ...

تحصیل داروسازی در ایتالیا تحصیل داروسازی در ایتالیا

تحصیل داروسازی در ایتالیا یکی از رشته های پرطرفدار برای ادامه تحصیل در این کشور است. اعتبار...

نظرات کاربران
Call Now Button