بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان برای فارغ التحصیلان رشته برق یا الکترونیک و دارندگان مدرک تحصیلی معتبر شرایط خوبی دارد. متقاضیان کار در کشور صربستان باید مدرک تحصیلی معتبر داشته باشند تا بتوانند درآمد خوبی داشته باشند . قبل از مهاجرت به صربستان متقاضیان باید از شرایط کار در کشور صربستان مطلع شوند . در بازار کار کشور صربستان فرصت های شغلی مختلف در کمپانی های مختلف وجود دارد و اگر مهندسان خارجی واجد شرایط باشند و توانایی های خود را در زمینه های مختلف ثابت کنند می توانند وارد بازار کار صربستان شوند . مهندسان برق برای کار در صربستان در زمینه های مختلف مهندسی برق باید بتوانند در فعالیت ها مرتبط با تهیه روش های خاص پروژه (توصیف سیستم، مشخصات، نقشه ها) از طراحی مفهوم تا جزئیات طراحی در صنایع مختلف ، ، کنترل یا تصویب مستندات فنی پروژه ، مشارکت در تهیه فعالیت های فنی پروژه ، هماهنگی و مشارکت در توسعه مناقصه ها ، جمع آوری پیشنهادات همکاران و انتخاب بهترین روش ها ، حمایت از توسعه تجارت و تهیه پیشنهاد ، انجام بازرسی ، ارائه دستورالعمل در مورد قالب و محتوای اسناد فنی پروژه و سایر موارد اصلی مهندسی برق شرکت نمایند . متقاضیان بین المللی کار مهندسی برق در کشور صربستان باید برای کار در زمینه های طراحی و ایجاد نقشه های مهندسی و نظارت بر کارهای زیردستان خود و مطمئن شوند و الزامات مربوط به طرح ها و نقشه های مهندسی را داشته باشند. در صورت نیاز مهندسان برق باید بتوانند مدیریت دفتر مهندسی کمپانی مربوطه را نیز عهده دار شوند و همچنین در برنامه ریزی ، سازماندهی و مدیریت فعالیت های مهندسی و بازخورد موضوعات مهم پروژه ها باشند . مهندسان برق در بازار کار صربستان باید مطمئن شوند که تمام مراحل عملیاتی استاندارد با مشخصات، استانداردهای کیفیت، مقررات قانونی و مقررات مطابقت داشته باشد .

برای اقامت و تابعیت در صربستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان – شرایط کار در کشور صربستان

معمولا در هفته ۵ روز کاری است که در مجموع شامل ۴۰ ساعت کاری است . تعداد مرخصی ها در صربستان ۴ هفته در سال می باشد . برای پیدا کردن کار در کشور صربستان می توانید فرم ثبت نام سامانه کاریابی بین المللی را پر کنید و در قسمت کشور انتخابی صربستان را یکی از گزینه های مهاجرت خود قرار دهید .

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان – موارد لازم برای کار در بازار کار مهندسی برق در صربستان

کار در زمینه مهندسی برق در بازار کار این کشور شرایط خاصی دارد . در کشور صربستان اکثر قوانین کار در این کشور با سایر کشورهای اروپایی مطابقت دارند . مهندس برق برای کار در صربستان باید دارای مدرک مهندسی برق از یک دانشگاه معتبر باشد. معمولا افراد متقاضی می توانند با دریافت مدرک لیسانس در زمینه مهندسی برق شغل مناسبی در بازار کار صربستان داشته باشند . افراد متقاضی باید علاوه بر مدرک تحصیلی معتبر در زمینه مهندسی برق (حداقل لیسانس)، دانش وسابقه کاری باشند و از الزامات نظارتی و صنفی آگاهی مطلع باشند. یک مهندس حرفه ای برق برای کار در بازار کار مهندسی برق در کشور اروپایی صربستان باید بتواند به خواندن و درک نقشه های مهندسی است . مهندس برق از مهارت های خود به عنوان یک متخصص مهندسی با تجربه استفاده می کند تا به طور مستقل در یک زمینه مهندسی حرفه ای پروژه های مختلف مرتبط با برق فعالیت کند، کارهای مهندسی طراحی را برای پروژه هایی با محدودیت محدود انجام دهد و یا طراحی سیستم های مهندسی برق و یا سایر موارد مرتبط بهبود می بخشد. یک مهندس برق در بازار کار صربستان با انتخاب روش ها و تکنیک های مختلف کسب راه حل ها تلاش می کند. مهندس برق تحت هدایت و راهنمایی عمومی معاون دانشیار مسئولیت اصلی در زمینه طراحی، نظارت و عیب یابی برای کلیه ساخت و سازهای جدید، پروژه های تغییر و توزیع برق برای کارهای تسهیلات و پردیس های وسیع را بر عهده دارد. او مسئول اجرای مستقل طرح پروژه و بررسی پروژه جدید است. وی همچنین وظیفه بررسی سیستم های برقی را به عهده دارد.

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان مدارک مورد نیاز برای اعزام نیروی کار به صربستان

افراد خارجی برای اقامت در صربستان برای کمتر از ۹۰ روز ، طی ۶ ماه از تاریخ اولین ورود به خاک صربستان ، می تواند بدون مجوز ، کار کنند ، همچنین می تواند برای ایجاد ارتباطات تجاری در جلسات کاری شرکت کند . ، درخواست مجوز اقامت موقت در صربستان نیازمند مدارک زیر است :

  • گذرنامه معتبر
  • تأییدیه مسکونی یا کارت سفید
  • پرداخت هزینه اداری
  • رسید پرداخت
  • دو قطعه عکس ۳*۴
  • ۳ نسخه فرم های تکمیل شده

[WPSM_AC id=34362]

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان نرخ بیکاری در کشور صربستان 

رشد اقتصادی کشور صربستان باعث کاهش نرخ بیکاری ۱۴٫۷ درصد در سال ۲۰۱۸  به ۱۲٫۴ درصد در سال ۲۰۱۹  میلادی شد و این کاهش نرخ بیکاری ادامه خواهد داشت . بخش های اقتصادی با بیشترین تعداد استخدام نیروی انسانی مربوط به بخش های خدامات، صنعت و کشاورزی می باشد .

در مقاله ” مهاجرت به صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به صربستان اطلاعات کسب کنید .

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان – مهاجرت کاری به کشور صربستان

کشور صربستان در قاره اروپا و متقاضیان کار در مهندسی برق در صربستان به این کشور مهاجرت کنند باید اقدام به کاریابی کنند . افراد متقاضی باید ویزای کاری کشور صربستان و مجوز کار در کشور صربستان را دریافت نمایند تا بتوانند در این کشور کار کنند . کسب مجوز کار با مجوز اقامت در کشور صربستان شرایط و الزامات جداگانه ای دارد . متقاضیان کار مهندسی برق در کشور صربستان باید مجوز اقامت در این کشور را دریافت نمایند تا بتوانند مجوز کار در کشور صربستان را دریافت نمایند . معمولا اعتبار مجوزهای کاری مطابق اعتبار قرارداد کاری و مجوز اقامت در کشور صربستان است ؛ معمولا متقاضیان و مهاجران می توانند مجوزهای اقامت و کار خود را تمدید نمایند . جهت کار در کشور صربستان در زمینه مهندسی برق و سایر زمینه های کاری کارفرمای متقاضی خارجی باید شغل مورد نظر را در صربستان و اروپا آگهی کند و در صورت عدم وجود نیروی کار، برای استخدام نیروی کار خرجی مجوز دریافت نماید . متقاضیان خارجی برای ورود به بازار کار برق باید دانش و سابقه کاری بالایی داشته باشند . دریافت مجوز کار صربستان با پرداخت هزینه های مربوطه و ارائه مدارکی همانند گذرنامه ، مجوز اقامت ، مدارک تحصیلی ، مدارک شناسایی ، مدارکی برای اثبات توان مالی و داشتن محل سکونت مناسب برای اقامت در صربستان انجام می شود . معمولا مجوز کار در صربستان برای متقاضیان و مهاجران خارجی به مدت سه تا دوازده ماه صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در صربستان می توانید مقاله ” تحصیل در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار مهندسی برق در کشور صربستان 2020

گروه اعزام نیروی کار آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت صربستان و مهاجرت به صربستان یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است.هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای کار شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ ویزای کاری صربستان ، تابعیت و اقامت صربستان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری صربستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
Call Now Button