بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند بسیار پررونق است و متقاضیان زیادی دارد. اشتغال در کشور ایسلند به عنوان مهندس برق یا الکترونیک علاوه بر کسب درآمد بالا در این کشور امکان دریافت اقامت اروپایی را میسر می کند تا بتوانید از امتیازات خاص این نوع اقامت بهره مند شوید . مهندسین الکترونیک در بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند در ماه حدود 627,725 ISK (کرونا) درآمد دارند که تقریبا دو برابر میانگین درآمد ملی حدود ISK 393,000 (کرونا) است . همچنین مهندسین الکترونیک در کشور ایسلند شامل تامین اجتماعی دولتی، حقوق و مزایای بازنشستگی و خدمات درمانی رایگان هستند .

[WPSM_AC id=34747]

بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند – وضعیت بازار کار مهندسی الکترونیک در ایسلند

برای ورود به بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند نیازمند استعداد ، خلاقیت ، مهارت و انگیزه خواهید بود . برای کار مهندسی الکترونیک در ایسلند اگر شما مدرک تحصیلی را از کشور ایسلند یا یکی از کشورهای اروپایی دریافت کنید ، کاریابی و اشتغال شما در ایسلند امکان پذیر است . اما اگر مدرک تحصیلی شما در رشته مهندسی الکترونیک مدرک خارجی باشد ، مطابق قانون معادل سازی مدرک جهت کار در ایسلند به شماره 2011/ 585، جهت دریافت مجوز کار در ایسلند نیازمند معادل سازی مدرک از طریق شورای مهندسین ایسلند خواهید بود .

در مقاله ”نحوه یافتن کار در ایسلند” به طور مفصل درباره شرایط کار در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند – کاریابی در بازار کار مهندسی الکترونیک در ایسلند

کاریابی در ایسلند برای مهندسین الکترونیک با سابقه کار سخت نیست و با مراجعه به روزنامه های محلی و اتحادیه های کار و یا مراجعه به موسسه های کاریابی معتبر در کشور ایسلند می توانید شاغل شوید . اما کاریابی از طریق وب سایت های معروف کاریابی اروپایی آسان ترین روش های کاریابی است و شما می توانید از طریق وب سایت های زیر در ایسلند در جستجوی کار باشید :

  • EURES- The European Job Mobility Portal
  • com
  • is
  • indeed.com
  • glassdoor.com
  • eurpeanengineerjobs.com

معمولا شرکت ها در کشور ایسلند ، درخواست های کار را از طریق ایمیل می پذیرند ، که در قالب این ایمیل شما باید یک متن کوتاهی را همراه با رزومه و نامه همراه ارسال کنید . کارفرماهای ایسلندی معمولا به دنبال بررسی خلاصه ای از مهارت های کاری فرد هستند. پس رزومه یا نامه همراه نباید بیشتر از یک صفحه باشد.

[WPSM_AC id=34076]

بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند – درآمد بازار کار مهندسی الکترونیک در ایسلند

معمولا درآمد ماهیانه یک مهندس الکترونیک در کشور ایسلند حدود 627,725 ISK (کرونا) است که برابر 4980.36$ (دلار آمریکا) می باشد . دامنه کمترین و بیشترین درآمدهای مهندسین الکترونیک نیز در کشور ایسلند به ترتیب بین 257,367 ISK و 966,696 ISK (کرونای ایسلند) تغییر می کند . این میانگین درآمدی شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می شود . البته سطح دستمزدهای مهندسان برق همانند سایر مشاغل وابسته به سابقه کار ، مهارت ، جنسیت و محل کار فرد است .

فاکتور سابقه کار مهندسین الکترونیک در ایسلند
سابقه کاردرصد افزایش حقوقمیزان درآمد به کرونای ایسلند (ISK)
0 تا 2 سال=296,380
2 تا 5 سال+37%406,326
5 تا 10 سال+26%512,725
10 تا 15 سال+21%619,125
15 تا 20 سال+17%725,524
بالای 20 سال+24%899,310
فاکتور تحصیلات مهندسین الکترونیک در ایسلند
مدرک تحصیلیدرصد افزایش حقوقمیزان درآمد به کرونای ایسلند (ISK)
دیپلم=374,406
لیسانس+40%523,365
فوق لیسانس+41%736,164
فاکتور جنسیت مهندسین الکترونیک در ایسلند
زن=568,091
مرد+21%687,358

[WPSM_AC id=34075]

در مقاله ”بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند 2020 ” به طور مفصل درباره شرایط کار در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند – شرایط مهاجرت مهندسین الکترونیک به ایسلند

دریافت ویزای کار ایسلند جهت مهندسین الکترونیک نیازمند پیشنهاد کار یا Job Offer است . کارفرما هنگامی اقدام به درخواست ویزای اقامت برای شما می کند که شما پیشنهاد کاری را پذیرفته باشید . هزینه درخواست ویزای اقامت کاری کشور ایسلند حدود ISK 15,000 کرونا (معادل £108 پوند) است و زمان رسیدگی به درخواست معمولا 90 روز می باشد . ویزاهای اقامت کاری ایسلند شامل 3 دسته اقامت برای کارگران ماهر ، ورزشکاران و کارگران با کمبود نیروی کار موقتی است .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه نمایید.

بازار کار مهندسی برق در کشور ایسلند 2020

گروه اعزام نیروی کار به ایسلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ایسلند و اشتغال در کشور ایسلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ایسلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در ایسلند و استخدام در رشته مهندسی برق در ایسلند ، همچنین نحوه یافتن کار در ایسلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور ایسلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button