مهندسی برق جزء مشاغل مورد نیاز استرالیاست و بازار کار مهندسی برق در کشور استرالیا برای فارغ التحصیلان رشته برق و الکترونیک بسیار پررونق است . از جمله مزایای در کشور استرالیا استاندارد زندگی بالا ، امکان دریافت اقامت دائم (PR) کشور استرالیا ، درآمد بالا و بهره مندی از حقوق و مزایای کار در استرالیا را می توان نام برد . مهندسین برق جهت کار در کشور استرالیا نیازمند دریافت ویزای کار استرالیا هستند . متقاضیان کار مهندسی برق در استرالیا نیازمند ویزای مهارتی استرالیا هستند . در این نوع ویزای امتیاز محوری ، ایالت محل اقامت ذکر شده و دریافت آن نیز به سادگی امکان پذیر است . شاخص های صلاحیت در این نوع ویزا شامل شاخص های سن، زبان، مدرک، سابقه کار است که هر کدام با توجه به شرایط افراد متقاضی امتیاز خاصی دارد .

بازار کار مهندسی برق در کشور استرالیا – شرایط کار در استرالیا برای مهندسین برق

مهندسان برق متخصصان رشته مهندسی ، طراحی و ساخت سیستم های الکتریکی جدید می باشند . مهندسین برق از رشته های فیزیک ، ریاضیات و الکترونیک و الکترو مغناطیسم جهت ایجاد ، تعبیه و تست سیستم هایی استفاده می کنند که انرژی را منتقل خواهد کرد . از جمله وظابف مهندسین برق در کشور استرالیا توسعه سیستم های جدید ، نصب و تست سیستم های الکتریکی ، استفاده از نرم افزار جهت برنامه ریزی ، طراحی و ارتقای سیستم الکتریکی و اجرای محاسبات دقیق برای توسعه، تولید و ساخت و نیز استانداردهای نصب و تخصص هایدیگر است . جهت کار به عنوان مهندس برق در کشور استرالیا ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی و گواهی مهندس حرفه ای لازم است.

  1. مدرک دوره لیسانس در رشته مهندسی از دانشگاه های کشور استرالیا (گرایش مهندسی برق یا Electrical Engineering)
  2. دریافت مجوز مهندس حرفه ای بعد از اتمام 4 سال دوره کارشناسی پیوسته

بازار کار مهندسی برق در کشور استرالیا – وضعیت درآمد مهندسین برق در استرالیا

بالاترین میانگین درآمد سالیانه مهندسین برق متعلق به شهر پرس با حدود 103544$ (دلار) است . سپس شهرهای سیدنی با 102232$ (دلار) و ملبورن با 97528$ (دلار) قرار دارند. میانگین درآمد مهندس برق در کشور استرالیا $105,222 (دلار) می باشد که ماکسیمم و مینیمم حقوق مهندسین برق در استرالیا بین $57000 الی $173000 (دلار) است. میانگین درآمد سالیانه مهندسین در شرکت های مهندسی استرالیا به شرح زیر است :

نام شرکتمیانگین درآمد شرکت به دلار ($)
Pearl Recruitment Group Electrical Engineer160000
Building Personnel Electrical Engineer120639
Amida Recruit Electrical Engineer116726
Now Careers Electrical Engineer163966
University of Sydney Electrical Engineer131000
NSW PUBLIC SERVICE COMMISSION Electrical Engineer119444

بازار کار مهندسی برق در کشور استرالیا – شرایط کار در استرالیا برای مهندسین برق

درخواست ویزای کار و مهاجرت به کشور استرالیا با توجه به فهرست مشاغل مهارتی (SOL) استرالیا و از طریق ثبت نام و تکمیل پرونده بیان علاقه مندی (Expression Of Interest) در سامانه آنلاین دریافت و رسیدگی درخواست SkillSelect انجام می شود . صلاحیت کار برای مهندسین برق از طریق امتیاز دهی به شاخص های 4 گانه سن ، مهارت زبان انگلیسی ، مدرک تحصیلی و سابقه کار تعیین شده و متقاضیان دارای 65 حداقل نمره در فهرست دعوت شدگان خواهند بود .

فاکتورهای ارزیابی و امتیاز بندی به شرح ذیل است:

فاکتور سنامتیازبندیفاکتور مهارت زبان انگلیسیامتیازبندی
18 تا 25 سال25 امتیازنمره 6 آزمون IELTSحداقل امتیاز
25 تا 33 سال30 امتیازنمره7 آزمون IELTS10 امتیاز
33 تا 40 سال25 امتیازنمره 8 آزمون IELTS20 امتیاز
40 تا 45 سال15 امتیاز
فاکتور مدرک تحصیلیامتیازبندیفاکتور سابقه کارامتیازبندی
مدرک کاردانی10 امتیازحداقل 3 سال5 امتیاز
مدرک کارشناسی ارشد15 امتیازحداقل 5 سال10 امتیاز
مدرک phd20 امتیازحداقل 8 سال15 امتیاز

بازار کار مهندسی برق در کشور استرالیا 2020

گروه اعزام نیروی کار به استرالیا آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در استرالیا و اشتغال در کشور استرالیا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به استرالیا دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در استرالیا و استخدام مهندس برق در استرالیا ، همچنین نحوه یافتن کار در استرالیا را ارائه خواهند داد . جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در استرالیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button