بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا 2020

کشور اسپانیا یک کشور توسعه یافته است که بازار کار خوبی در زمینه مشاغل مهندسی الکترونیک دارد و فرصت های شغلی خوبی در شهرهای این کشور برای افراد متخصص وجود دارد . بازار کار رشته کامپیوتر در اسپانیا بسیار پررونق است و درصد بیکاری در این کشور پایین است به همین دلیل یافتن شغل برای مهندسین کامپیوتر و الکترونیک در این کشور دشوار نیست . مردم در اسپانیا به زبان رسمی اسپانیایی صحبت می کنند . کشور اسپانیا جمعیتی حدود 50 میلیون نفر در مساحتی معادل کمتر از 505 هزار کیلومتر مربع دارد . این کشور عضو اتحادیه اروپاست و واقع در جنوب غربی اروپاست .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – پردرآمدترین مشاغل در کشور اسپانیا 2020

در کشور اسپانیا رشته های حسابداری و رشته IT در اسپانیا از لحاظ فراوانی شغل گزینه مناسبی هستند و معمولا فارغ التحصیلان این رشته زودتر از سایر رشته ها جذب بازار کار می شوند. در این کشور در بخش آموزش برای رشته های دانشگاهی و همچنین درس زبان اسپانیایی همیشه کمبود نیرو وجود دارد که این برای افرادی که قصد دارند به سرعت جذب کار شوند مناسب است و از نظر درآمدزایی نیز بسیار عالی است . رشته های مکانیک و مهندسی صنعت و  رشته های محاسبات و همینطور روابط های تجاری نیز در کشور اسپانیا جزء مشاغل پر درآمد و پر تقاضا هستند که معمولا همیشه نیازمند نیرو هستند . همچنن لازم به ذکر است رشته های گردشگری در اسپانیا وضعیت درآمدزایی خوبی دارند و در زمینه جذب توریست در این کشور نیز درآمد خوبی خواهد داشت .

[WPSM_AC id=34071]

اگر علاقمند به تحصیل در اسپانیا هستید می توانید مقاله تحصیل در اسپانیا راکه گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای شما آماده نموده است مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – قانون کار در کشور اسپانیا در سال 2020

بر اساس بررسی های انجام شده متوسط زمان کار در اسپانیا به صورت تمام وقت 40 ساعت است ، اما ساعت کاری در طول روز از ۹ صبح تا ۸ شب می باشد . بخش های تجارت، گردشگری ، مهندسی و ساخت و ساز در این کشور پایه حقوق بهتری نسبت به سایر مشاغل دارند . افرادی که به زبان اسپانیایی مسلط نیستند، تنها می توانند در بخش گردشگری، بخش های تدریس زبان انگلیسی و برخی از بخش های دولتی کار کنند و سایر بخش ها نیازمند تسلط به زبان اسپانیایی است .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – درآمد بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا 2020

درآمد افراد در کشور اسپانیا هر سال حدود 4 % نسبت به سال قبل افزایش می یابد . میزان درآمد در شهرهای مختلف اسپانیا تغییر می کند اما بیشترین درآمد افراد در شهرهای مادرید ، بادالونا و بیلبائو است . کمترین درآمد مهندسان کامپیوتر در اسپانیا مربوط به شهرهای مالاگا ، مایورکا و گراناداست که به طور میانگین از 16000€ تا 31000€ (یورو) در سال کاری تغییر می کند . سطح تحصیلات ، شهر محل سکونت و کار ، نوع شرکت و جنسیت در میزان درآمد فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر تاثیرگذار می باشد . میانگین درآمد مردان و زنان در حوزه کامپیوتر در کشور اسپانیا بر اساس نوع تخصص عبارت است از :

  • در مقطع لیسانس برای مردان 44120€ (یورو) / برای زنان 33294€ (یورو)
  • در مقطع فوق لیسانس برای مردان 50098€ (یورو) / برای زنان 38571€ (یورو)
  • در مقطع دکترا برای مردان 56383€ (یورو)/ برای زنان 47236€ (یورو)
  • مدیران بخش IT برای مردان 70000€ (یورو)/ برای زنان 45000€ (یورو)
  • مهندس کامپیوتر و نرم افزار برای مردان 50000€ (یورو)/ برای زنان 40000€ (یورو)

[WPSM_AC id=34070]

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – ویزای کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا 2020

بهترن روش مهاجرت به اسپانیا دریافت ویزای کار اسپانیاست چون دریافت ویزای سرمایه گذاری نیازمند گردش مالی بسیار بالاست و سایر ویزاها به صورت موقت ارائه می گردد . جهت دریافت ویزای کار کشور اسپانیا در مرحله اول لازم است فرم درخواست ویزا را از سایت سفارت تهیه و تکمیل نمایید . کلیه رزومه شخصی و کاری همانند میزان تحصیلات و شغل مورد نظر و محل کار آینده باید در این درخواست قید گردد .

آتیه آفرینان ایرانیان مقاله ای را تحت عنوان مهاجرت به اسپانیا برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش های مهاجرتی به این کشور تهیه نموده است که می توانید مطالعه کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – مدارک لازم برای دریافت ویزای کار کشور اسپانیا 2020

کلیه مدارک ارائه شده باید در پوشه های جداگانه باشد و به صورت ترجمه شده به سفارت کشور اسپانیا ارائه گردد . شایان ذکر است که ارائه سوابق تحصیلی برای دریافت ویزای کار این کشور لازم نیست اما می تواند یک گزینه تاثیرگذار به همراه امتیاز بالا برای متقاضیان باشد. طی 2 الی 6 هفته زمان لازم است تا درخواست شما مبنی بر اخذ ویزای کار اسپانیا در سفارت این کشور مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه را تعیین کنند .

  • آخرین حکم کارگزینی و گواهی اشتغال به کار
  • گواهی گردش حساب و ریز عملیات حساب بانکی
  • ارائه بیمه پزشکی بین المللی با پوشش بالا
  • اصل و کپی مدارک شناسایی کشور مبدا
  • اصل گذرنامه به همراه دو برگه کپی (شش ماه اعتبار)
  • چند قطعه عکس پاسپورتی با زمینه سفید

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا – کاریابی در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اسپانیا 2020

معمولا فرصت های شغلی در کشور اسپانیا در بخش کامپیوتر و IT و بخش های گسترش فناوری اطلاعات است ؛ کاریابی در این زمینه بسیار رقابتی است چون نرخ بیکاری در کشور اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی بیشتر است . شرکت های بین المللی در کشور اسپانیا بیشتر به دنبال استخدام افراد جوان و متخصص هستند . بازار کار رشته کامپیوتر در اسپانیا جزء لیست مشاغل موردناز اسپانیاستدر نتیجه افراد تحصیلکرده در رشته کامپیوتر مسلط به فناوری اطلاعات و IT راحت تر می توانند در این کشور شاغل شوند .

گروه اعزام نیروی کار به اسپانیا آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در اسپانیا و اشتغال در کشور اسپانیا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به اسپانیا دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در اسپانیا و استخدام در رشته کامپیوتر در اسپانا ، همچنین نحوه یافتن کار در اسپانیا را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور اسپانیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور بلغارستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور بلغارستان

کشور بلغارستان واقع در جنوب شرقی اروپاست و نرخ بیکاری این کشور معادل 5.2 درصد برآورد شده است ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان

کشور مجارستان ، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و از جمله کشورهای حوزه اتحادیه اروپاست که م...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا  بازار کار رشته کامپیوتر در دومینیکا از جمله پر م...

نظرات کاربران
Call Now Button