بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند با نیاز فوری به متخصصان این حوزه جزء بازارهای پر تقاضا در کشور فنلاند شده است . شما به عنوان مهندس کامپیوتر می توانید با مهاجرت کاری به کشور فنلاند و دریافت ویزای کار این کشور علاوه بر کار و کسب درآمد بالا از امتیاز اقامت اروپایی نیز بهره مند گردید . از جمله شرایط کار به عنوان مهندس کامپیوتر در کشور فنلاند داشتن حداقل مدرک لیسانس در رشته مربوطه و نیز برخورداری از پیشنهاد کاری است . رشته مهندسی کامپیوتر و IT جزء فهرست مشاغل لازم در کشور فنلاند در سال 2019 است و افراد متقاضی در این دسته شغلی شانس بالایی جهت کسب ویزای کار و اقامت فنلاند دارند . مهندسان کامپیوتر در کشور فنلاند می توانند در مشاغل مختلفی همانند مهندسی سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، رمزگذاری، کدگذاری و حفاظت اطلاعات، ارتباط از دور و شبکه های وایرلس، کامپلیرها و سیستم های عامل، طراحی شبکه های کامپیوتر، رایانش موبایل و سیستم های توزیع و … کار کنند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فنلاند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در فنلاند ” است .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – شرایط بازار کار مهندسی کامپیوتر در کشور فنلاند

درخواست جهت مهندسان نرم افزار در کشور فنلاند افزایش یافته و متخصصان ICT در توسعه و پیشرفت این کشور نقش کلیدی دارند . به همین دلیل بازار کار مهندسی کامپیوتر در فنلاند به دلیل نیاز به مهندسان با مهارت و متخصص خارجی دارای فرصت های کاری فراوان برای این متقاضیان خارجی می باشد . همچنین درآمد نسبتا خوب شاغلین بازار کار کشور فنلاند، جذابیت مهاجرت کاری به فنلاند را برای متقاضیان خارجی دو برابر کرده است .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – درآمد ماهیانه بازار کار مهندسی کامپیوتر در فنلاند

میانگین ماهانه درآمد کارگران تمام وقت در کشور فنلاند حدود 3333€ (یورو) می باشد ، اما میانگین درآمد مهندسان کامپیوتر در کشور فنلاند در حدود 45,397€ (یورو) است . این درآمد جهت شاغلین یک رشته مهارتی در فنلاند واقعا درآمد ایده آلی می باشد . حداقل درآمد مهندسان کامپیوتر (شامل 10% از مهندسان) حدود €30,000 (یورو) و حداکثر درآمد مهندسان (شامل 90% آنها) تقریبا €62000 (یورو) برآورد شده است . به همین دلیل کیفیت برتر زندگی و وجود درآمدهای بالا همواره جزء محرک های اصلی مهندسان خارجی برای ورود به بازار کار مهندسی کامپیوتر در فنلاند است .

در مقاله ” لیست مشاغل مورد نیاز در کشور فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط کار در فنلاند اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – شرایط شاغل شدن در بازار کار مهندسی کامپیوتر در کشور فنلاند

مهندسان ICT در بازار کار مهندسی کامپیوتر در فنلاند نقش تعیین کننده ای دارند. این مهندسان وظیفه نوشتن نرم افزار و سخت افزار جهت میکرو کنترل گرهای نصب شده، طراحی تراشه های VLSI، طراحی سنسورهای آنالوگ، طراحی بوردهای مدار سیگنال ترکیبی، و طراحی سیستم های عامل را دارند .

در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند ، با افزایش سابقه کار به تبع میانگین درآمدی شما نیز بالا می رود . مهندسان کامپیوتر با سابقه کاری 1 سال دارای متوسط درآمدی حدود €33000 (یورو) و مهندسان با سابقه کاری بالای 5 سال دارای درآمدی بیشتر از €49000 (یورو) است . همچنین، سطح درآمد شما وابسته به مهارت شما در زبان های برنامه نویسی همانند C++Programming Language یا C# Programming Lnguage و یا Java است . مهندسان می توانند با تهیه یک رزومه یا CV قوی از بزرگترین کارفرماهای فنلاندی نظیر Nokia،Ericsson- Worldwide،Nutanix و Amazon پیشنهاد کاری خود را اخذ کنند .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – ویزای کار کشور فنلاند برای مهندسان کامپیوتر

در صورتی که شما به قصد انجام کار به فنلاند مهاجرت کردید ، پس نیازمند دریافت ویزای اقامت فنلاند می باشید . ویزای اقامت کشور فنلاند حکم ویزای کار در کشور فنلاند را دارد. اما پیش از درخواست این ویزا، لازم است پیشنهاد کاری داشته باشید تا صلاحیت خود جهت درخواست ویزای اقامت آشکار گردد . پس از یافتن کار، شما می توانید متقاضی دریافت ویزای اقامت فنلاند باشید. معمولا، ویزای کار فنلاند مخصوص انواع مشاغل ملی فنلاند تحت ویزای اقامت کاری (tyontekijan oleskelulupa) به متقاضیان ارائه می گردد .

شما می توانید برای مهاجرت به فنلاند مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به فنلاند ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – مدارک لازم جهت دریافت ویزای اقامت کاری فنلاند

  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • بیمه سلامت معتبر
  • رسید پرداخت هزینه درخواست
  • پاسپورت معتبر بین المللی با مدت اعتبار کافی
  • مدارک شناسایی معتبر
  • فرم تکمیل شده TEM054
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی برای اقامت فنلاند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فنلاند – شرایط تحصیل مهندسی کامپیوتر در فنلاند

برنامه تحصیلی مهندسی کامپیوتر معمولا در بیشتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فنلاند تدریس می گردد . زمان این برنامه تحصیلی در دانشگاه های کشور فنلاند حدود 4 سال می باشد با 180 واحد ECTS است . تحصیل مهندسی کامپیوتر به دانشجویان در درک مفاهیم کلیدی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، برنامه نویسی و طراحی سیستم ها و شبکه ها و … کمک خواهد کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری فنلاند تحصیل در رشته پرستاری فنلاند

تحصیل در رشته پرستاری فنلاند با لحاظ کردن شرایط و سیستم آموزشی فنلاند دانشجویان و متقاضیان...

مهاجرت کاری به فنلاند مهاجرت کاری به فنلاند

مهاجرت کاری به فنلاند یکی از راه های ورود به کشور فنلاند و اخذ اقامت این کشور است. همانطور ک...

کار در فنلاند کار در فنلاند

کار در فنلاند همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد مهاجرت به این ک...

نظرات کاربران
Call Now Button