متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت مهاجرت به گرجستان اقدام کنند .میزان حقوق و دستمزد در کشور گرجستان خیلی بالا نیست . با توجه به شرایط اقتصادی کشور گرجستان در مقایسه با ایران این کشور مقصد جذابی برای مهاجرت کاری ایرانیان به گرجستان شده است . با مشاهده لیست مشاغل مورد نیاز در گرجستان و تطبیق مهارت های شخصی خود با مشاغل لازم در این کشور برای مهاجرت به گرجستان اقدام کنید . در سال های اخیر به دلیل موقعیت های شغلی متعدد در گرجستان ، افراد زیادی برای کار در گرجستان اقدام می کنند . یافتن شغل در گرجستان زیاد آسان نیست با این حال افراد زیادی از کشورهای مختلف در این کشور وجود دارند که مشغول به آموزش زبان های خارجی در این کشور هستند و یا در شرکت های خصوصی و بین المللی استخدام می شوند .برای مهاجرت به کشور گرجستان از طریق کار باید یک شرکت در کشور گرجستان فرد خارجی را به عنوان یک کارمند و نیروی کار ،  استخدام کرده و قرارداد را عقد کنند ، سپس با ارائه قرارداد به وزارت مهاجرت می توان اقامت یک ساله کشور گرجستان را کسب کرد . کسانی که قصد کار در گرجستان دارند باید ویزای کار کشور گرجستان را دریافت کنند زیرا با ویزای کوتاه مدت و یا ویزای توریستی نمی توان مجوز کار کردن در گرجستان را دریافت کرد. در این مقاله از آتیه آفرینان ایرانیان بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان به صورت کامل بررسی شده است . با ما همراه باشید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان شما را به خواندن مقاله مهاجرت به گرجستان برای دانستن روش های دیگر مهاجرتی به گرجستان دعوت می نماید .

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان 2020

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

[WPSM_AC id=34709]

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات گرجستان

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور گرجستان کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

برای تحصیل در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری گرجستان 2020 ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستانمزایای مهاجرت به کشور گرجستان

  • امنیت بالا در کشور گرجستان
  • نزدیک بودن کشور گرجستان به ایران
  • نیروی کار جوان و آماده در کشور گرجستان
  • کار و تفریح متوازن در گرجستان
  • طبیعت زیبا و خیره کننده کشور گرجستان
  • پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا
  • سرمایه گذاری راحت در کشور گرجستان

[WPSM_AC id=33980]

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان – ساعات کاری در کشور گرجستان

ساعت کاری در کشور گرجستان از ۱۰ صبح به وقت تفلیس تا ۶ بعد از ظهر می باشد و روزهای یکشنبه هر هفته تعطیل است و روز شنبه که پایان هفته در گرجستان به شمار می رود معمولا ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۴  بعد از ظهر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در گرجستان مقاله ” تحصیل به زبان انگلیسی در گرجستان 2020 ” را مطالعه بفرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان میزان حقوق در کشور گرجستان

حداقل میزان حقوق در کشور گرجستان ۴۰۰ لاری است که هر چند با توجه به نوع کار و تخصص حقوق بیشتر می شود . حقوق های بالای ۲ تا ۳ هزار لاری هم در گرجستان وجود دارند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در گرجستان 2020 ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور گرجستان – یافتن شغل در کشور گرجستان

یافتن کار در کشور گرجستان معمولاً به صورت آنلاین و یا از طریق ارتباطات افراد صورت می پذیرد . اگر شخصی قصد تحصیل در گرجستان را ندارد ، یافتن کار در گرجستان برای او کمی سخت خواهد بود اما در این صورت نیز می ‌توان با شرکت ‌های بین ‌المللی گرجستان ارتباط برقرار کرد تا فرصت شغلی مناسبی که با تخصص او تناسب دارند را بیابند . شرکت ‌های موجود در کشور گرجستان معمولاً اطلاعیه ‌ای برای استخدام افراد خارجی منتشر نمی‌ کنند و در ابتدا برای استخدام مردم کشور گرجستان اقدام می کنند . پس از برقراری ارتباط با کارفرمای مربوطه در کشور گرجستان می توانید با دریافت جاب آفر از کارفرمای گرجستانی جهت کار در این کشور اقدام کنید .

برای اقامت و تابعیت در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

همچنین پورتال‌ های مخصوصی نیز در گرجستان برای یافتن شغل مخصوص اتباع خارجی قرار دارد که می‌ توان از آن ‌ها نیز برای پیدا کردن فرصت‌ های شغلی در کشور گرجستان بهره مند شد . علاوه بر شرکت ‌های بین‌ المللی ، می ‌توان برای شرکت ‌های محلی گرجستان نیز با توجه به رونق اقتصادی این کشور ، ممکن است برخی از این شرکت ‌ها نیز برای گسترش فعالیت خود به دنبال استخدام ‌های بین‌ المللی باشند. اکثر مردم کشور گرجستان به زبان گرجی و برخی از آن‌ ها نیز به زبان روسی صحبت می‌ کنند. معمولا افراد جوان کشور گرجستان نیز مسلط به زبان انگلیسی هستند . بنابراین اگر فرد به زبان ‌های اروپایی مانند فرانسوی و یا آلمانی مسلط باشد، شانس بیشتری برای استخدام در شرکت‌ های گرجستان را خواهد داشت .

Georgian language labor market
بازار کار رشته زبان در گرجستان

گروه اعزام نیروی کار به گرجستان آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در گرجستان و اشتغال در کشور گرجستان یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به گرجستان دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت و اقامت کاری در گرجستان و استخدام در رشته زبان در گرجستان ، همچنین نحوه یافتن کار در گرجستان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور گرجستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
سمیه خوش اخلاق

با سلام. وقت بخیر. رشته تحصیلی ام کارشناس مترجمی و ارشد آموزش زبان انگلیسی هست. با این مدرک کجا میتونم در تفلیس مشغول به کار بشم و حدودا با چه میزان حقوق؟

آتیه آفرینان

با سلام. با ارائه مدارک دانشگاهی و زبان به کارشناسان ما میتوانید بهترین راه را انتخاب کنید.

عادل ذکریازاده

با سلام ودرود...متشکرم از توضیحات تقریبا کامل شما...من دکترای آموزش زبان انگلیسی دارم ومعلم مدرسه ودانشگاه هستم..و قصد مهاجرت وتدریس در گرجستان دارم..ترجیحا دانشگاه...اگر ممکنه بفرمایید چکار کنم... سابقه کار حدود بیست وهفت سال مدرسه و بیست سال دانشگاه متولد ۲۵/۹/۱۳۵۲ متاهل دارای دوفرزند ذکور که اولیش ۲۲ساله ودومیهفده سال خانم خانه دار و فوق دیپلم کامپیوتر و دارای مدرک فنی حرفه ای نازکدوزی زنانه

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر. امکان اقدام برای شما با توجه به شرایطتان وجود دارد اما پیشنهاد می شود به کشور های دیگری همچون سوئد فکر کنید چرا که پروسه ی ویزای همراه به صورت همزمان می باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button