کشور کلمبیا ، واقع در آمریکای جنوبی است که مهاجرت کاری به کشور کلمبیا ، یکی از روش های مهاجرت به این کشور است . نرخ بیکاری در کشور کلمبیا برای افرادی که قصد اشتغال در کشور کلمبیا دارند ، یکی از مسائل حائز اهمیت می باشد. نرخ بیکاری در کلمبیا به طور متوسط ۱۱٫۵ درصد گزارش شده است و همچنین حدود ۱۲ درصد از افراد کلمبیایی زیر خط فقر هستند . در این مقاله از آتیه آفرینان ایرانیان بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا در سال 2021 بررسی شده است .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در کلمبیا

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

[WPSM_AC id=34085]

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور کلمبیا 2020 ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات کلمبیا

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور کلمبیا کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور کلمبیا هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – مزایای کار در کشور کلمبیا

  1. مام کارگران می­توانند از ۱۴روز تعطیلات با حقوق برخوردار شوند.
  2. مدت مرخصی تولد فرزند برای مادران ۱۲ هفته و برای پدران از ۴ تا ۸ روز است.
  3. بیشتر کارگران سالانه دو حقوق اضافی قبل از کریسمس و عید پاک دریافت می نمایند .
  4. در کنار یکشنبه­ های نخل و عید پاک , ۱۸ تعطیلات در کلمبیا وجود دارد ( ۱۲ تعطیلات کاتولیک و ۶ تعطیلات مدنی ). همچنین چندین تعطیلات محلی نیز وجود دارد (به عنوان مثال دو روز تعطیلی فقط برای کارناوال در بارانکیلا)
  5. سن بازنشستگی برای مردان ۶۲ و برای زنان ۵۷ سال است. نظام بازنشستگی عمومی حدود ۶۵ تا ۸۰ درصد از متوسط حقوق پایانی فرد بازنشسته را پرداخت می­کند.
  6. باید به کارگرانی که اخراج شده یا بدون دلیل خدمت آن­ها متوقف شده است حقوق کامل ماهانه برای هر سالی که در شرکت کار کرده­اند پرداخت شود.

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور کلمبیا است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای کلمبیایی اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در کلمبیا آگهی استخدام منتشر می کند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در اتحادیه اروپا و کلمبیا کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد. مدارک لازم برای دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کلمبیا به شرح زیر می باشد:

  • آخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات و ترجمه رسمی
  • سوابق کاری مرتبط با تدریس زبان انگلیسی یا مترجمی
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی
  • گذرنامه معتبر همراه با مدارک شناسایی کشور مبداء

در مقاله ” اقامت در کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا ویزاها و کاریابی در مهاجرت به کشور کلمبیا

معمولا برای دریافت ویزای کلمبیا محدودیت­ های زیادی وجود ندارد و برخلاف بعضی از کشورهای آمریکای لاتین هیچ نوع شرط واکسیناسیون یا محدودیت­ های مالی در مورد صدور ویزا وجود ندارد . برای مهاجرت به کشور کلمبیا دو نوع ویزا وجود دارد :

  • مجموعه  N جهت ویزاهای دائمی
  • مجموعه  T جهت ویزاهای موقتی

در مقاله ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی کلمبیا 2020 ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – مهاجرت به کشور کلمبیا از طریق دریافت ویزای کار

اگر قصد اخذ ویزای کاری کلمبیا را دارید ، باید از شرایط بخصوصی برخوردار باشید. این نوع ویزاها معمولاً مخصوص متخصصین هستند؛ بنابراین شما موظف هستید که مدارک خود را ارائه دهید . بهتر است پیش از درخواست ویزای کاری شغل مورد نظر خود را بیابید، زیرا موظف هستید که قرارداد کاری خود را ارائه دهید. همچنین شرکتی که قصد کار در آن را دارید مکلف است که اسپانسر درخواست شما شود. مدت زمان اعتبار ویزای کاری معمولاًً یک سال است. بعد از اینکه به مدت ۵ سال متوالی این ویزا را داشته باشید می­توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

در مقاله ” تحصیل رشته پرستاری در کلمبیا 2020 ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور کلمبیا – متوسط درآمد جهت اشتغال در کشور کلمبیا

کلیه کسانی که در کشور کلمبیا نیازمند پرداخت مالیات هستند و میانگین مالیات برای هر شخص در کشور کلمبیا حدود ۱۰ الی ۳۳ درصد از در آمد  می باشد . حداقل درآمد برای هر نفر ۲۶۵ دلار در ماه است .

گروه اعزام نیروی کار به کلمبیا آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در کلمبیا و اشتغال در کشور کلمبیا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به کلمبیا دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در کلمبیا و استخدام در رشته زبان انگلیسی در کلمبیا ، همچنین نحوه یافتن کار در کلمبیا را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در کلمبیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button