بازار کار رشته زبان در هلند 

بازار کار رشته زبان در کشور هلند  بسیار پررونق است و ورود به این بازار کار نیازمند واجد شرایط بودن جهت کار در هلند است . فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی در هلند می توانند در زمینه کار در مدارس زبان یا تدریس زبان بیزینس یا کسب و کار در برنامه های درون شرکتی شاغل شوند . کار در هلند نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای هلندی است و در این زمینه مدارس بین المللی همانند British School و Amsterdam International Community School از بزرگترین کارفرماهای هلندی هستند . جهت کار آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) در کشور هلند نیازمند ارائه مدرک لیسانس و ارائه گواهی TEFL (گذراندن دوره دبیری 120 ساعتی) است . همچنین لازم به ذکر است میانگین درآمد ماهانه در بازار کار رشته زبان انگلیسی در هلند حدود €2,200 (یورو) است .

[WPSM_AC id=34189]

بازار کار رشته زبان در کشور هلند – بازار کار دبیران رشته زبان انگلیسی در هلند

کشور هلند از نظر شاخص مهارت زبان انگلیسی در رتبه دوم جهانی است . متقاضیان کار در هلند در زمینه زبان انگلیسی در صورتی که واجد شرایط و دارای صلاحیت های لازم باشند ، می توانند در این کشور شاغل شوند . برای تدریس زبان انگلیسی و ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در هلند ، معمولا دبیران خارجی نیازمند ارائه مدرک لیسانس و گواهی کار آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) هستند . آموزش زبان در کشور هلند فرصت بهره مندی از فرهنگ غنی اروپایی و استاندارد بالای زندگی را همراه با کسب درآمد رقابتی به وجود می آورد . معمولا هلندی ها سطح زبان خوبی دارند ، اما فرصت های کاری زیادی جهت دبیران زبان انگلیسی در هلند شامل مدارس زبان بین المللی امکان پذیر است که کار در این موسسات خصوصی نیازمند ارائه مدرک لیسانس دانشگاهی و گواهی TEFL است .

[WPSM_AC id=34188]

بازار کار رشته زبان در کشور هلند – وضعیت بازار کار رشته زبان انگلیسی در هلند

معمولا دبیران زبان انگلیسی در هلند سطح درآمد خوبی دارند . میانگین درآمد ساعتی دبیران انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در هلند حدود 16.48$ (دلار) و میانگین درآمد سالانه آنها حدود 58000$ (دلار) است . حداقل درآمد دبیران زبان انگلیسی در هلند حدود 36000$ (دلار) و حداکثر حدود 79000$ (دلار) است که جزء حقوق بگیران سطح بالای هلند هستند . معمولا میانگین درآمد دبیران زبان انگلیسی در مقطع متوسطه بیشتر از مقطع ابتدایی است . جهت داشتن درآمد بالا در کشور هلند، دبیر زبان باید با سابقه کاری 12 تا 15 سال باشد . سال تحصیلی مدارس هلندی در اواخر آگوست و اواسط جولای آغاز شده اما مشاغل آموزشی جهت دبیران زبان انگلیسی در کل سال و نیز در طی ماه های تابستان نیز وجود دارد. دبیران زبان انگلیسی در هلند می توانند با داشتن مهارت زبان انگلیسی و روحیه تلاش و پشتکاری که دارند، پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای هلندی دریافت کنند و برای مهاجرت به هلند و دریافت اقامت اروپایی خود آماده شوند.

در مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور هلند ” به طور مفصل درباره شرایط کار در هلند اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور هلند – شرایط مهاجرت دبیران زبان انگلیسی به هلند

دبیران زبان انگلیسی جهت کار در هلند نیازمند دریافت ویزای کار هلند هستند . شرایط ورود و اقامت هلند وابسته به ملیت و مدت اقامت افراد متقاضی در کشور هلند است . شهروندان کشورهای خاص جهت اقامت کوتاه مدت کشور هلند (ماکسیمم 90 روز) نیازمند دریافت ویزای شنگن یا ترکیبی از ویزای ورود و اقامت جهت اقامت بلند مدت یا MVV (بیش از 90 روز) می باشند . مدارک لازم برای اخذ ویزای اقامت هلند به شرح زیر است :

  • پاسپورت معتبر یا مدارک شناسایی
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • مدارک تحصیلی یا حرفه ای
  • عکس پاسپورتی جدید از متقاضی
  • قرارداد کاری با کارفرمای هلندی
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی جهت زندگی در هلند (با ارائه گردش مالی 6 ماه اخیر از صورت حساب بانکی)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هلند مقاله ” مهاجرت به هلند ”  را مطالعه بفرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور هلند – شرایط بلوکارت اتحادیه اروپایی برای دبیران زبان انگلیسی

بر اساس قانون بلو کارت اتحادیه اروپایی (EU)، تنها کارگران خاص می توانند جهت اخذ کارت آبی یا بلوکارت اتحادیه اروپایی (EU) درخواست دهند . این کارت تنها توسط 26 کشور عضو ناحیه شنگن با هدف جذب متخصصان و نخبگان خارجی برای کار و اقامت در ناحیه اروپایی Eurozone صادر می گردد . این کارت در حکم مجوز اقامت و کار برای مهاجران ماهر خارجی می باشد . کارفرمای شما به عنوان اسپانسر شما مسئول درخواست بلوکارت اروپاست. دبیران زبان انگلیسی در صورتی می توانند متقاضی دریافت بلوکارت اروپایی باشند که دارای شرایط زیر باشند:

  • داشتن قرارداد کاری (یا همان Job Offer) با کارفرمای هلندی برای مدت حداقل یک سال
  • داشتن مدرک دانشگاهی حداقل 3 ساله (مدارک خاری توسط سازمان هلندی مثل Nuffic ارزشیابی خواهد شد)
  • کسب حداقل €4,968 (یورو) در ماه

[WPSM_AC id=24273]

بازار کار رشته زبان در کشور هلند

بازار کار رشته زبان در کشور هلند

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند ” است .

گروه اعزام نیروی کار به هلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در هلند و اشتغال در کشور هلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به هلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در هلند و استخدام در رشته زبان انگلیسی در هلند ، همچنین نحوه یافتن کار در هلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در هلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
فاطمه

من دبیر رسمی زبان انگلیسی در دوره متوسطه هستم. ایا برای اثبات توانمندی تدریس در زبان انگلیسی سابقه کار و ترجمه مدرک کافی است؟ یا باید ایلتس هم داشته باشیم؟

آتیه آفرینان

سلام. مدرک ایلتس هم لازم می باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button