کشور مکزیک ، بزرگترین کشور اسپانیایی در جهان است که حدود ۳۵ درصد از اسپانیایی زبان های جهان در این کشور هستند . اقتصاد کشور مکزیک یازدهمین اقتصاد بزرگ دنیا و سومین اقتصاد مهم قاره آمریکاست طوری که ذخایر بزرگ گاز و نفت و استخراج آنها ، از مکزیک کشوری با اقتصاد قوی ساخته است . اقتصاد کشور مکزیک علاوه بر استخراج نفت و گاز ، شامل صنایعی از قبیل پتروشیمی ، نساجی ، وسایل نقلیه و صنایع غذایی نیز می گردد . همچنین کشور مکزیک یکی از اعضای تجارت جهانی (wto) است در نتیجه می تواند مقصد خوبی برای شاغل شدن در خارج از کشور باشد .

جهت کاریابی در کشور مکزیک باید کارفرما به ارائه درخواستی مبنی بر اجازه کار برای اداره کار مکزیک اقدام کرده و پس از ارسال درخواست به اداره ملی مهاجرت (INM) پرونده فرد متقاضی کار در مکزیک و فرد کارفرما بررسی می شود که ۳۰ تا ۴۰ روز زمان می برد . بعد از تأیید درخواست فرد متقاضی کار در مکزیک باید طی ۹۰ روز برای دریافت ویزای کار درخواست خود را به سفارت مکزیک ارائه نماید . ویزای کار کشور مکزیک پس از ۳ الی ۴ ماه بعد از ثبت درخواست صادر می شود .

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” پاسپورت کشور مکزیک ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در مکزیک

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ”تحصیل در رشته پرستاری مکزیک  ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک – بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ”اشتغال در کشور مکزیک ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک – مدارک لازم برای درخواست ویزای کار مکزیک

  • ارائه اصل و فتوکپی فیش حقوقی شش ماه کاری اخیر فرد متقاضی کار در کشور مکزیک
  • تهیه رسید پرداخت هزینه های کنسولگری در مکزیک
  • ارائه ویزای کار مکزیک جهت کارکنان پاره وقت، ثابت و کارگران فصلی
  • سپرده کردن مبلغ ۳۰۰ $ آمریکا طی یک ماه
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی فرد متقاضی جهت کار در کشور مکزیک
  • ارائه تایید مدارک توسط سفارت کشور مکزیک
  • ارائه گذرنامه معتبر و فرم تکمیل شده درخواست شخص متقاضی برای دریافت ویزای کار مکزیک
  • ارائه عکس گذرنامه (مربوط به ماه گذشته) از فرد متقاضی کار در مکزیک
  • ارائه نامه کارفرما حاوی دستمزد مورد توافق و توانایی فنی فرد متقاضی جهت کار در مکزیک (در بعضی از موارد این نامه باید به همراه کپی از کارت شناسایی رسمی کسی که آن را امضا کرده ، همراه باشد)
  • ارائه اصل و فتوکپی مدرک دانشگاهی فرد متقاضی کار در مکزیک

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مکزیک ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات مکزیک

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور مکزیک کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور مکزیک هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی مکزیک ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک – دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور مکزیک

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور مکزیک است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای مکزیکی اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در مکزیک آگهی استخدام منتشر می کند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در اتحادیه اروپا و مکزیک کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد. مدارک لازم برای دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در مکزیک به شرح زیر می باشد:

  • آخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات و ترجمه رسمی
  • سوابق کاری مرتبط با تدریس زبان انگلیسی یا مترجمی
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی
  • گذرنامه معتبر همراه با مدارک شناسایی کشور مبداء

در مقاله ” تحصیل در مکزیک ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مکزیک اطلاعات کسب کنید .

گروه اعزام نیروی کار به مکزیک آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در مکزیک و اشتغال در کشور مکزیک یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به مکزیک دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در مکزیک و استخدام در رشته زبان انگلیسی در مکزیک ، همچنین نحوه یافتن کار در مکزیک را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در مکزیک می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button