هر سال متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به کشور مالزی اقدام می کنند .  برای کار در مالزی باید رزومه خوبی داشته باشید چون این کشور نیازمند نیروی متخصص خارجی است . برای کار در مالزی نیازمند دعوتنامه از طرف کارفرما هستید . بیشتر مشاغل در کشور مالزی نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند . با  برخی مشاغل همانند آی تی و کار در بخش گردشگری نیازمند نیرویی با تسلط به زبان انگلیسی هستند . بازار کار رشته زبان در کشور مالزی نیازمند نیروی خارجی مسلط به زبان انگلیسی است که در ادامه این مطلب از موسسه حقوقی و مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایط کار متخصصان زبان انگلیسی در مالزی را شرح دادیم .

برای اقامت و تابعیت در مالزی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مالزی ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در مالزی

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور مالزی کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در مالزی در رشته پرستاری شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری مالزی ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی نرخ بیکاری در کشور مالزی

نرخ بیکاری یکی از شاخص های مهم در ارزیابی شرایط یک کشور برای اخذ ویزای کار است و شرایط کار نیز می تواند از این زاویه مورد ارزیابی قرار گیرد. نرخ بیکاری در کشور مالزی در سال ۲۰۱۹ میلادی معادل ۳٫۳ درصد می باشد که نرخ بسیار مناسبی است . نرخ بیکاری در مالزی در طی ده سال گذشته دستخوش نوسانات زیادی نبوده و شرایط تقریبا پایداری را تجربه کرده است به طوری که در ماه نوامبر ۲۰۱۸، به ۳٫۳ رسیده است، که مشابه با همین ماه در سال گذشته می باشد و تعداد بیکاران ۲٫۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و به ۵۱۶٫۲ هزار نفر رسید، در حالی که استخدام ۲٫۵ درصد افزایش یافته به ۱۴٫۹۴ میلیون نفر رسید. همچنین نیروی کار ۲٫۵ درصد افزایش یافته و به ۱۵٫۴۶ میلیون نفر رسیده است. نرخ بیکاری در کشور مالزی در سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸ میلادی به طور متوسط ۳٫۲۸ درصد بوده است، در ماه مارس سال ۱۹۹۹ میلادی به بالاترین حد خود یعنی ۴٫۵ درصد رسید و در ماه اوت ۲۰۱۲ پایین ترین حد خود یعنی ۲٫۷ تجربه کرده است . طبق برآوردهای اقتصاد جهانی تجارت انتظار می رود که نرخ بیکاری در مالزی به ۳٫۲۰ درصد برسد. همچنین پیش بینی ها طبق مدل های اقتصادسنجی نشان می دهد در طولانی مدت، نرخ بیکاری در کشور مالزی در سال ۲۰۲۰ به حدود ۳٫۶۰ درصد خواهد رسید .

[WPSM_AC id=34283]

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی – ساعات کاری در کشور مالزی

میانگین ساعات کاری در کشور مالزی در بیشتر اداره ها روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت ۹  تا ۱۷ بعدازظهر می باشد اما برخی از ادارات دولتی تا ظهر های شنبه نیز مشغول به کار هستند . افراد در حین کار اجازه یک ساعت استراحت را در ساعت ۱۴ دارند که برای فرد شخص مسلمان وقت نماز نیز جدا در نظر گرفته می شود. تعطیلات سالیانه فرد بستگی به میزان کار انجام شده برای شرکت مورد نظر را دارد و معمولا افراد سالیانه می توانند از ۱۰ روز کاری برای تعطیلات خود استفاده کنند . همچنین فرد با کار پاره وقت، نیمه وقت یا کار دانشجویی ۲۰ ساعت در هفته به واسطه تحصیل می تواند با جستجو در آگهی های اعلام شده یا در اداره کار آن کشور ثیت شده است به کار مورد نظر خود دست پیدا کند و و ویزای خود را تبدیل کند .

شایان ذکر است که اگر فرد متقاضی بیش از ۱۸۲ روز در کشور مالزی ساکن باشد بایستی مالیات خود را پرداخت کرده و این امر می تواند آنلاین انجام شود. همچنین اگر فردی با ویزای دانشجویی در کشور مالزی مشغول به تحصیل است ، در حین تحصیل اجازه کار کردن نخواهد داشت، ولی هستند افرادی که مشغول یک سری شغل های آزاد چون آرایشگری، برنامه نویسی، تعمیرات قطعات کامپیوتر  هستند . کارهای سطح پایین در این کشور بسیار زیاد است ولی ایرانیان تمایلی به انجام این کارها نشان نمی دهند.

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی – میزان حقوق در کشور مالزی

مهاجرانی که توسط کارفرمایان در مالزی استخدام شده اند اغلب بیش از ۱۰۰۰۰ رینگت در هر ماه حقوق دریافت می کنند. بیشتر اوقات کمک هزینه های اضافی از قبیل هزینه های حمل و نقل، کمک هزینه خودرو و حتی کمک هزینه خرید لباس و غیره نیز دریافت می کنند . لازم به ذکر است که فرد با داشتن ۱۰۰۰۰ رینگت در هر ماه می تواند یک زندگی شایسته در کشور مالزی تجربه کند که این یک درآمد عادی برای خارجیان در مالزی است و برای همسر یا شوهر وی نیز قابل دستیابی است. مردم محلی معمولا حقوقی بین ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ رینگت در ماه به دست می آورند. البته افراد با تجربه به واسطه مهارت های ویژه خود می توانند درآمد مناسب تری داشته باشند.

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی – بازار کار زبان انگلیسی در کشور مالزی

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

شما می توانید برای مهاجرت به مالزی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به مالزی ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی
بازار کار رشته زبان در کشور مالزی

بازار کار رشته زبان در کشور مالزی – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در مالزی

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

شما می توانید برای تحصیل در مالزی مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی مالزی ” را مطالعه فرمایید .

گروه اعزام نیروی کار به مالزی آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در مالزی و اشتغال در کشور مالزی یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به مالزی دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی مالزی ، تابعیت و اقامت کاری در مالزی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در مالزی و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور مالزی می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button