هر سال متخصصان کامپیوتر زیادی در زمینه نرم افزار و سخت افزار برای کار به کشور قبرس مهاجرت می کنند . بازار کار رشته زبان در کشور قبرس پر مخاطب است و فرصت های شغلی خوبی برای متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این حرفه وجود دارد . کشور قبرس فرصت های شغلی بسیار خوبی را به همراه مزایای زیادی برای متقاضیان خارجی و بین المللی لحاظ می کند . در این مقاله از آتیه آفرینان ایرانیان به بررسی شرایط کار در قبرس در زمینه زبان انگلیسی می پردازیم .

شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر “ بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور قبرس

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در قبرس

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

[WPSM_AC id=23523]

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس موقعیت بازار کار در کشور قبرس

اتباع ایرانی جهت اعزام نیروی کار به کشور قبرس ،  یک پیشنهاد کاری دریافت می کنند که برای صدور مجوز کاری از طرف وزارت کار باید اثبات شود با درخواست از طرف کارفرما یک نیروی کار قبرسی و سپس تبعه ای از اتحادیه اروپا برای این موقعیت وجود ندارد تا فرد خارجی بتواند ویزای کار قبرس را دریافت کند . با دریافت ویزای تحصیلی می توان حضور یک ساله در این کشور و کسب تجربه و اخذ مدرک تحصیلی این کشور شانس خود را برای به کار رسیدن در مشاغلی که مورد نیاز است بالا برد . همچنین کسانی که امکان حضور در این کشور را ندارند جستجو در سایت ها و آگهی های شغلی این کشور تنها شانس است . زبان انگلیسی در کشور قبرس بسیار رایج است اما اگر فرد متقاضی بخواهد با یک نیروی کار محلی مقایسه شود اولین اصل مقایسه تسلط به زبان یونانی است که می تواند از همان ابتدا کار اشخاص را سخت کند. فارغ التحصیلان و دانشجویان بین المللی که شرط زبان را فراهم کند بیشترین شانس را برای ورود به بازار کار حرفه ای در این کشور دارند، البته در صورتی که این مجوز از سوی اداره مهاجرت با نرخ بیکاری بسیار بالای این کشور به یک تبعه خارجی داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در قبرس می توانید مقاله ” تحصیل در قبرس ” را مطالعه فرمایید .

در حال حاضر مشاغلی در قبرس یافت می شود که بازار بهتری برای به کار رسیدن یک نیروی خارجی دارد و این موقعیت ها در صنایعی همانند مهندسی برق ، فناوری اطلاعات و مخابرات و امور مالی بیشتر است . بیشترین سهم در تولید ناخالص داخلی کشور قبرس را صنعت گردشگری دارد و اگر یک تبعه خارجی به زبان محلی این کشور (یونانی) تسلط داشته باشد برای به کار رسیدن در این بخش و مشاغلی از قبیل مشاور املاک، خدمات، حمل و نقل دریایی و انرژی می تواند با شانس بیشتری به دنبال یک موقعیت کاری باشد.

[WPSM_AC id=34123]

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس بررسی بازار کار رشته زبان و ادبیات قبرس

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور قبرس کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور قبرس هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

در مقاله ای تحت عنوان “ نحوه یافتن کار در قبرس ” به طور مفصل درباره نحوه کاریابی در قبرس توضیح دادیم .

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور قبرس

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور قبرس است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای قبرس اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در روسیه آگهی استخدام منتشر می کند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در اتحادیه اروپا و قبرس کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد. مدارک لازم برای دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در قبرس به شرح زیر می باشد:

  • آخرین مدرک تحصیلی با ریز نمرات و ترجمه رسمی
  • سوابق کاری مرتبط با تدریس زبان انگلیسی یا مترجمی
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی
  • گذرنامه معتبر همراه با مدارک شناسایی کشور مبداء

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل این کشور به مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری قبرس ” مراجعه کنید .

Cyprus language labor market

بازار کار رشته زبان در کشور قبرس

در مقاله ای تحت عنوان “ لیست مشاغل مورد نیاز در کشور قبرس ” به طور مفصل درباره مشاغل موردنیاز در قبرس توضیح دادیم .

گروه اعزام نیروی کار به قبرس آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در قبرس و اشتغال در کشور قبرس یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به قبرس دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی قبرس ، تابعیت و اقامت کاری در قبرس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری قبرس می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button