بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور برای فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی بسیار پررونق است . سنگاپور از لحاظ اقتصادی پررونق است و فرصت های شغلی زیادی برای رشته زبان انگلیسی امکان پذیر است اما این مشاغل آشکار نیست و وابسته به مهارت متقاضیان برای کاریابی است همچنین در این کشور فرصت های شغلی زیادی در موسسه های دولتی و خصوصی برای متقاضیان وجود دارد . داشتن مدرک یا گواهینامه های مرتبط با رشته زبان انگلیسی که نشانگر گذراندن دوره های 120 ساعته است ، کمک می کند تا نسبت به متقاضیان محلی کشور سنگاپور موقعیت شغلی بهتری داشته باشد . در کشور سنگاپور برای کمک به هزینه های مربوط به اجاره ملک برای معلمان و مدرسان ، انجمن های مسئول جهت اقامت افراد متقاضی ، محل های اقامتی مشترکی را لحاظ کردند . حمل و نقل و خوراک در کشور سنگاپور مقرون به صرفه است .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور – شرایط بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور 2020

افراد متقاضی کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور نیازمند ارائه مدرک لیسانس رشته زبان انگلیسی هستند و باید رزومه و تجربه کاری مطلوبی را ارائه نمایند . در این صورت می توانند هر سال مرتبط با رشته خود با کارفرمایان یا موسسه های دولتی یا خصوصی قرارداد منعقد کنند . غیر از مشاغل دولتی ، تقریبا در تمام سال امکان کاریابی جهت افراد متقاضی وجود دارد و برای کاریابی باید اقدامات لازم جهت دریافت ویزای کار انجام شود . افراد متقاضی قبل از اقدام جهت اخذ ویزا پیشنهاد کاری یا مجوز کار از کشور سنگاپور دریافت کنند تا بتوانند با دریافت ویزا از سفارت این کشور کار کنند . معمولا هزینه زندگی در کشور سنگاپور هر ماه 2500 تا 3500$ دلار سنگاپور است و شاغلین در این رشته هر ماه حدود 2500 تا 4200 SGD$ دلار سنگاپور حقوق دریافت می کنند . معمولا مدارس خصوصی کشور سنگاپور جهت عقد قرارداد با متقاضی نیازمند گواهی فنی TEFL هستند ، کسانی که گواهی مورد نظر را دریافت می کنند نسبت به کاندیدهای دیگر این شغل در اولویت هستند .

در مقاله ” لیست مشاغل مورد نیاز در کشور سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور – ویزای کار سنگاپور برای کار در رشته زبان انگلیسی

برای دریافت ویزای کار کشور سنگاپور لازم است از کارفرمای سنگاپوری پیشنهاد کاری دریافت کنید . جستجو در سایت ها و موسسه های کاریابی کشور سنگاپور به شما در یافتن شغل مورد نظر خود کمک می کند، جهت اخذ ویزا باید برای آماده کردن مدارک اقدام کنید . مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کشور سنگاپور به شرح زیر است :

  • مدارک تحصیلی
  • مدارک کاری و گواهینامه های فنی
  • انگیزه نامه
  • 2 قطعه عکس
  • پاسپورت
  • رزرو بلیط
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو هتل یا اجاره نامه
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی سلامت
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا

در مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در سنگاپور 2020 ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور سنگاپور

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

[WPSM_AC id=34181]

بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور میزان حقوق در کشور سنگاپور

دانستن میزان حقوق در هر کشوری ، اولین شرط مورد نیاز برای کار در آن کشور است . در حال حاضر متوسط حقوق در سنگاپور ۶۷۱۵۲ دلار در سال است . متوسط سرانه ناخالص سالیانه برای کارگران تمام وقت این کشور به ۴۴۳۷ دلار رسیده است که تغییر عادی ۴٫۶ درصدی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ میلادی محسوب می شود . همچنین میانگین ساعات کاری مفید در کشور سنگاپور، ۴۵ ساعت در هفته می باشد که این میزان به طور میانگین ۳ ساعت در روز محاسبه شده است .

[WPSM_AC id=23705]

بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور
بازار کار رشته زبان در کشور سنگاپور

گروه اعزام نیروی کار به سنگاپور آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در سنگاپور و اشتغال در کشور سنگاپور یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به سنگاپور دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در سنگاپور و استخدام در رشته زبان انگلیسی در سنگاپور ، همچنین نحوه یافتن کار در سنگاپور را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در سنگاپور می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button