فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کشور برزیل مقاله ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی برزیل ” را مطالعه بفرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور برزیل فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات برزیل

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور برزیل کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور برزیل هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

بازار کار رشته زبان در کشور برزیل بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور برزیل

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کار در کشور برزیل مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور برزیل 2020  ” را مطالعه بفرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور برزیل دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور برزیل

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور برزیل است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای برزیلی اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در برزیل آگهی استخدام منتشر می کند ؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در برزیل کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در برزیل ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در برزیل” است .

بازار کار رشته زبان در کشور برزیل مدارک لازم برای درخواست ویزای کاری کشور برزیل در سال 

  • ارائه فرم درخواست ویزای کار
  • ارائه فرم متقاضی
  • وکالت نامه محضری و رسمی در صورت استخدام وکیل خصوصی برای پیگیری امور
  • مدرک پرداخت مالیات مهاجرت فردی به مبلغ BRL1693 (رئال)
  • ارائه فتوکپی از صفحات هویتی پاسپورت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کشور برزیل مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری برزیل 2020  ” را مطالعه بفرمایید .

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button