بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند به دلیل وجود مدارس زبان مختلف در ایسلند و سطح درآمد نسبتا بالای دبیران زبان بسیار پر رونق و پرمتقاضی است . از جمله مزایای کار در کشور ایسلند وجود فرصت های کاری فراوان و درآمد خوب و پایدار، شرایط آسان کاریابی و بدون رقابت و امکان مهاجرت سریع و آسان به این کشور است . تدریس زبان انگلیسی در ایسلند از جمله مشاغلی است که با میانگین درآمد حدود 2500$ تا 5000$ دلاری در مقایسه با درآمد ملی حدود $2400 (300,000 ISK کرون) جزء مشاغل پر درآمد است . سطح درآمد دبیر زبان انگلیسی در کشور ایسلند متناسب با سابقه کاری آنها بیشتر می شود به صورتی که بالاترین سطح درآمد برای دبیران ماهر با سابقه بیشتر از 5 سال است .
معلم زبان انگلیسی در ایسلند می توانند در مدارس دولتی و خصوصی، مدارس بین المللی زبان یا به طور خصوصی کار کنند . اما شرط انجام کار آموزشی در رشته زبان انگلیسی جهت دبیران خارجی داشتن مدرک زبان و دریافت مجوز دبیری زبان انگلیسی(TEFL) است .

[WPSM_AC id=34747]

بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند – بازار کار دبیران رشته زبان انگلیسی در ایسلند

دبیر زبان انگلیسی در ایسلند باید با توجه به برنامه آموزشی به دانش آموزان یا دانشجویان ایسلندی مهارت های زبان انگلیسی را در 4 سطح ریدینگ ، رایتینگ ، لیسینیگ و اسپیکینگ آموزش دهد . علاوه بر آموزش زبان انگلیسی ، مدرسان زبان انگلیسی در کشور ایسلند باید بتوانند سایر وظایف و کارهای روزمره همانند امتیاز دهی، امتحانات، اصلاح اوراق امتحانی و غیره را انجام دهند . میانگین ساعت کاری دبیران آموزش زبان  انگلیسی (ESL) در کشور ایسلند حدود 25 تا 30 ساعت در هفته است و هر ماه به صورت میانگین درآمدی در حدود 2500$ الی 5000$ (دلار) کسب می کنند . متقاضیان ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند باید واجد صلاحیت و شرایط لازم برای این کار باشند . بر اساس قوانین ایسلند ، مدرس زبان انگلیسی در ایسلند ، نیازمند دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاهی معتبر و اخذ گواهی یا تاییدیه TEFL یا گواهی آموزشی ESL است . بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند در شهر Reykjavik جهت افراد متقاضی صلاحیت دار خارجی فراهم شده و افراد می توانند با دریافت قرارداد کاری ، علاوه بر کسب درآمد و مزایای دیگر از بیمه سلامت نیز برخوردار شوند .

[WPSM_AC id=34075]

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه کار در ایسلند دارید می توانید مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند ” را مطالعه نمایید.

بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند – بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور ایسلند

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری ایسلند ” را مطالعه نمایید.

بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند – کاریابی بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند

کار در ایسلند نیازمند اخذ پیشنهاد کاری یا Job Offer است تا از این طریق کارفرمای شما بتواند از طرف شما نسبت به درخواست ویزای اقامت و کار ایسلند اقدام کند . از جمله موارد لازم جهت کار و اشتغال در بازار کار رشته زبان انگلیسی داشتن رزومه یا CV است . جهت اخذ پیشنهاد کار در ایسلند ، می توانید از وب سایت های معتبر کاریابی در کشور ایسلند استفاده کنید که به شرح زیر است :

  • EURES- The European Job Mobility Portal
  • Eurojobs.com
  • Job.is
  • www.indeed.com
  • Astone Recruitment
  • glassdoor.com
  • www.eurpeanengineerjobs.com

[WPSM_AC id=34076]

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش های تحصیل در ایسلند مقاله ای با عنوان تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند را آماده نموده است .

بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند – فرصت های شغلی بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور ایسلند کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

در مقاله ”نحوه یافتن کار در ایسلند” به طور مفصل درباره شرایط کار در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

The Icelandic language labor market

بازار کار رشته زبان در کشور ایسلند

گروه اعزام نیروی کار به ایسلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ایسلند و اشتغال در کشور ایسلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ایسلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در ایسلند و استخدام در رشته زبان انگلیسی در ایسلند ، همچنین نحوه یافتن کار در ایسلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور ایسلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button