تدریس زبان یک صنعت آموزشی بین المللی در کشور ایرلند است و بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند برای دبیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) بسیار مناسب است. تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) در ایرلند در حال رشد است که با میانگین درآمد ساعتی €17.78 (یوروی) دبیران زبان جزء شاخص ترین مشاغل در کشور ایرلند به شمار می رود.
بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند برای دبیران خارجی مناسب است و هر سال پذیرای دبیران خاری از سراسر جهان است. همچنین کشور ایرلند کشوری با اقتصاد جهانی رقابتی و سیستم آموزشی نخبه پرور می باشد، به همین دلیل دبیران زبان با استعداد و ماهر امکان شاغل شدن در این کشور را دارند.

فرصت شغلی دبیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در کشور ایرلند جهت متقاضیان خارجی در مدارس زبان خصوصی ، آموزش خصوصی و آموزش گروهی امکان پذیر است.
همانند بیشتر کشورهای جهان، شغل آموزش زبان انگلیسی در ایرلند نیازمند مدرک لیسانس زبان و مجوز کار آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) از شورای آموزش ایرلند است. تدریس زبان انگلیسی (ESL) در کشور ایرلند به معنای داشتن یک گواهی TEFL است که نیازمند 120 ساعت آموزش می باشد.

موسسه آتیه آفرینان ایرانیان برای علاقمند به تحصیل در ایرلند مقاله را با عنوان تحصیل در ایرلند ویرایش نموده است که می توانید مطالعه کنید.

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند
بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند

بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در ایرلند

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است، در خارج از کشور هم به همین صورت است. و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم، مترجم، کارمند آژانس مسافرتی، راهنمای گردشگری در کشور ایرلند کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند.

همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم، همکاری با وزارت خارجه، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی، شعر، نمایشنامه، داستان و رمان و… هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است.

اگر بخواهید روش های مهاجرتی دیگر به ایرلند را بشناسید می بایست مقاله مهاجرت به ایرلند را مشاهده فرمایید.

رشته زبان و ادبیات انگلیسی در ایرلند
رشته زبان و ادبیات انگلیسی در ایرلند

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند – سایت های کاریابی در ایرلند

یکی از روش های کاریابی در ایرلند استفاده از سایت های کاریابی می باشد که شما با رزومه خود و توانایی های فردی که دارید می توانید شغل مورد نظر را در میان مشاغل موجود جستجو نمایید. در زیر برخی از این سایت آورده شده است:

  • com
  • Irish Jobs
  • ie
  • ie

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند – تدریس زبان انگلیسی در کشور ایرلند

تدریس و آموزش زبان انگلیسی یک صنعت آموزشی بین المللی می باشد که شامل دبیران زبان انگلیسی از 7 کشور انگلیسی زبان دنیا می شود همچنین شامل تمام دبیران خارجی از کلیه نقاط دنیاست که زبان انگلیسی را در مدارس خصوصی و دولتی تدریس می نمایند. در صورتی که بعد از فارغ التحصیلی از رشته زبان انگلیسی تمایل به تدریس زبان انگلیسی در ایرلند دارید، جهت انجام این کار نیازمند گواهی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) از  شورای آموزش ایرلند هستید.
وظیفه اصلی دبیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در کشور ایرلند، آموزش انگلیسی به دانش آموزانی می باشد که انگلیسی زبان بومی نباشند. این دبیران برای درک آداب و رسوم و فرهنگ انگلوامریکن و مفاهیم درسی به دانش آموزان کمک می کنند.

داشتن مهارت هایی همانند مهارت زبان انگلیسی، ارتباط کلامی و برنامه ریزی درسی از جمله مهارت های لازم برای تدریس زبان انگلیسی است.
دریافت پذیرش و تحصیل در دانشگاه های کشور ایرلند همانند Trinity College Dublin, University College Dublin, Dublin city University, National University of Ireland و University College Cork سبب پیشرفت آموزگار خواهد شد و بعد از فارغ التحصیلی می توانید در این دانشگاه ها به کار آموزشی خود ادامه دهید.
آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و ابتدایی ، کار در دوره های آموزش زبان انگلیسی کوتاه مدت و مدارس تابستانی از جمله فرصت های شغلی دیگر جهت دبیران زبان در کشور ایرلند است.

تدریس زبان انگلیسی در کشور ایرلند
تدریس زبان انگلیسی در کشور ایرلند

وضعیت بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

کاریابی و یافتن شغل مناسب دبیری زبان انگلیسی در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور ایرلند کمی دشوار است. دانشگاه ها، موسسه های آموزشی خصوصی، آموزشگاه های زبان خارجه، مدارس زبان و… می توانند کارفرماهای بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند باشند . شرط ورود به بازار کار زبان در ایرلند ، داشتن شرایط زیر است:

  • مدرک آکادمیک level 7، معمولا مدرک لیسانس در هر رشته ای
  • گواهی TEFL از شورای آموزش ایرلند

بازار کار زبان انگلیسی در کشور ایرلند

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی، کانال‌ های تلگرامی، صفحه‌ های اینستاگرام، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

درآمد دبیران در بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

هفته کاری دبیران زبان انگلیسی در ایرلند همانند سایر مشاغل ایرلندی شامل 39 ساعت است. میانگین درآمد دبیر زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در کشور ایرلند حدود €17.78 (یورو) برآورد شده است.
که سطح متوسط درآمد در بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند است و درآمدهای دبیران زبان انگلیسی با توجه به سوابق کاری آن ها از €14.71 تا €18.70 (یورو) تغییر می کند:

سابقه کاریمیانگین درآمد ساعتی به یورو (€)
1 سال14.71
1 تا 4 سال17.25
5 تا 9 سال18.19
10 تا 19 سال18.8
بالای 20 سال18.70

دبیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در شهر Cork کشور ایرلند می توانند 2% بیشتر از میانگین درآمد ملی داشته باشند . دبیر زبان انگلیسی (ESL) در شهر Dublin می تواند 1.9% بیشتر از میانگین درآمد ملی اخذ نماید. پایین ترین درآمدها متعلق به شهر Galway با درآمد 12% کمتر از متوسط درآمد ملی می باشد.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند
بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در ایرلند

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در 3 گرایش مترجمی، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی، می‌ توانند در زمینه تدریس، ترجمه متون، آموزشگاه زبان، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند.
همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند. داشتن شغل و درآمد مناسب، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن، در پی یافتن شغل مناسب هستند.

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند – معرفی دوره های زبان انگلیسی در کشور ایرلند

  • دوره های آموزش دبیری
  • دوره های انگلیسی والدین و کودک
  • One-to-One Tuition
  • انگلیسی در کار
  • دوره های پیش دانشگاهی
  • دوره های زبان انگلیسی عمومی برای بزرگسالان و جوانان
  • دوره های آزمون IELTS
  • دوره های کمبریج
  • دوره های TOEFL
  • زبان انگلیسی برای اهداف تحصیلی

معرفی دوره های زبان انگلیسی در کشور ایرلند
معرفی دوره های زبان انگلیسی در کشور ایرلند

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند – مدارک مورد نیاز دریافت ویزای کار ایرلند

در حال حاضر 9 نوع مجوز اشتغال گوناگون با فرم درخواست جدید جهت هر نوع ویزا و تغییراتی در شرایط صدور مجوز کار موجود است. و طبق قانون، متقاضیان بین المللی بدون مجوز کار، می توانند علیه کارفرمای خود، برای جبران کار انجام شده و یا خدمات ارائه شده، اقدام مدنی داشته باشند. اسناد و مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری ایرلند عبارت است از :

  • ارائه رزومه معتبر از فرد متقاضی کار در ایرلند
  • ارائه پاسپورت معتبر از شخص متقاضی دریافت ویزای کار ایرلند
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6/5 به بالا برای فرد متقاضی کار در کشور ایرلند
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی همراه با ریز نمرات شخص متقاضی دریافت مجوز کار در ایرلند
  • ارائه سند ازدواج یا سند طلاق در صورت وجود

سخن پایانی بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند

گروه اعزام نیروی کار به ایرلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ایرلند و اشتغال در کشور ایرلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.
هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ایرلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند
بازار کار رشته زبان در کشور ایرلند

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی ایرلند ، تابعیت و اقامت کاری در ایرلند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در ایرلند و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور ایرلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button