هر سال متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به کشور اسلوونی اقدام می کنند .  برای کار در اسلوونی باید رزومه خوبی داشته باشید چون این کشور نیازمند نیروی متخصص خارجی است . برای کار در اسلوونی نیازمند دعوتنامه از طرف کارفرما هستید . بیشتر مشاغل در کشور اسلوونی نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند . با  برخی مشاغل همانند آی تی و کار در بخش گردشگری نیازمند نیرویی با تسلط به زبان انگلیسی هستند . بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی نیازمند نیروی خارجی مسلط به زبان انگلیسی است که در ادامه این مطلب از موسسه حقوقی و مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایط کار متخصصان زبان انگلیسی در اسلوونی را شرح دادیم .

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات اسلوونی

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور اسلوونی کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی – بازار کار زبان انگلیسی در کشور اسلوونی

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی – روش های یافتن کار در اسلوونی

روش های مختلفی برای جستجوی کار در اسلوونی وجود دارد و از آن جمله می توان به استفاده از سایت های کاریابی مانند startus.cc و indeed.co.uk/Slovenia-jobs اشاره نماییم . حتی منابع بیشتری نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید . البته روش های دیگری نیز وجود دارد و بهتر است برای یافتن کار همه این موارد را بررسی نمایید تا شانس شما بیشتر باشد .

[WPSM_AC id=34269]

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی – مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اسلوونی

کشورهای اروپایی ، جهت دریافت گذرنامه سختگیری های مربوط به خود را دارند . به همین دلیل باید دقت کرد که تمامی مدارک لازم را به صورت کامل در اختیار قرار دهند. مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار در کشور اسلوونی عبارت است از :

  • ارائه گواهی بیمه سلامت در کشور اسلوونی
  • ارائه نامه پذیرش از شرکت یا کارفرمای شخصی برای فرد متقاضی کار در کشور اسلوونی
  • ارائه گواهی معتبر نشانگر محل اقامت اولیه
  • ارائه دو قطعه عکس که در زمان تحویل مدارک از متقاضی گرفته شود
  • ارائه گواهی های مربوط به توانایی انجام شغل مورد نظر جهت کار در اسلوونی
  • ارائه گواهی چرخش مالی که نشانگر توانایی جهت پرداخت هزینه زندگی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری که ۳ ماه قبل از ثبت درخواست صادر شود
  • ارائه رزومه کاری و تحصیلی فرد متقاضی دریافت ویزای کار اسلوونی
  • ارائه گذرنامه معتبر با حداقل سه ماه اعتبار
  • اثر انگشتان ۲ دست شخص متقاضی کار در کشور اسلوونی
  • ارائه گواهی سلامت جسمانی متقاضیان کار در اسلوونی

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی ” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی
بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی

بازار کار رشته زبان در کشور اسلوونی – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در اسلوونی

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

گروه اعزام نیروی کار به اسلوونی آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در اسلوونی و اشتغال در کشور اسلوونی یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به اسلوونی دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی اسلوونی ، تابعیت و اقامت کاری در اسلوونی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در اسلوونی و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور اسلوونی می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button