تمامی متقاضیان برای تدریس انگلیسی در اتریش و ورود به بازار کار رشته زبان در کشور اتریش باید دارای شرایط مورد نیاز باشند . در کشور اتریش با داشتن شرایط لازم می توانید از فرصت های تدریس و آموزش و کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اتریش به صورت حضوری در سطح این کشور استفاده کنید . چون آموزش زبان انگلیسی در بخش تجارت بسیار متمرکز می باشد و بیشتر آموزش دهندگان و مدرسان به صورت آزاد کار می کنند و معمولا با قرارداد های موقت کار می کنند، استخدام فصلی در کشور اتریش شایع نیست . افراد متقاضی کار در کشور اتریش می توانند در اواخر تابستان (اواخر آگوست و اوایل اکتبر) و در ژانویه  برای ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در اتریش اقدام کنند .
آغاز فعالیت بعضی از مراکز و مدارس اتریش در بهار و تابستان است . داشتن شهروندی اروپا سبب داشتن شانس بیشتری برای یافتن شغل مناسب در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اتریش می شود . معمولا بیشتر معلمان و مدرسانی که در کشور اتریش تدریس زبان انگلیسی را انجام می دهند ، به عنوان مدرس آزاد با قرارداد های موقت کار می کنند ؛ یعنی به عنوان معلم دوره اول متقاضیان و مدرسان خارجی لزوماً نباید انتظار داشته باشند که قرارداد کاری تمام وقت داشته باشند.

شما می توانید برای مهاجرت به اتریش مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اتریش ” را مطالعه فرمایید.

بازار کار رشته زبان در کشور اتریش – کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اتریش

بعد از اخذ مدرک TEFL، افراد متقاضی باید با کسب ویزای کشور اتریش برای یافتن شغل مناسب به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه به موسسات کاریابی اتریش، به مراکز تحصیلی و موسسه های آموزش زبان معتبر مراجعه کرده و با تکمیل فرم های مربوطه ، درخواست خود را برای استخدام در این مراکز ارائه کنند . سپتامبر و ژانویه ماه های اصلی استخدام در کشور اتریش برای کار به عنوان مدرس زبان انگلیسی هستند . برای مهاجرت به کشور اتریش و کاریابی در زمینه تدریس انگلیسی در این کشور، متقاضیان باید گواهی تمکن مالی ارائه کنند . افراد متقاضی باید با لحاظ کردن هزینه های اقامت و رفت آمد خود، پول کافی به همراه داشته باشند؛ برای اقامت چهار الی شش هفته ای در کشور اتریش متقاضیان باید از 3200$ الی 4200$ (دلار) پول نقد همراه داشته باشند.

متقاضیان کار در مراکز آموزش معتبر کشور اتریش باید مدارک خود را به زبان انگلیسی و یا آلمانی به صورت رسمی ترجمه نمایند . مدرک لازم برای انجام این امر شامل پرونده سابقه های کاری و رزومه، مدارک تحصیلی، مدارک پزشکی، مدرک TEFL، بیمه درمانی و همچنین پاسپورت است . پس از ارائه مدارک لازم ، افراد متقاضی جهت انجام مصاحبه به مرکز مربوطه می روند . متقاضیان زمان ملاقات با کارفرما ، با پوشش حرفه ای و برنامه های درسی نمونه و یک نمونه آموزش تصویری آماده شانس بیشتری جهت استخدام دارند .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه کار در اتریش دارید می توانید مقاله ”  بازار کار رشته کامپیوتر در کشور اتریش2020 ” را مطالعه نمایید.

[WPSM_AC id=23607]

بازار کار رشته زبان در اتریش

بازار کار رشته زبان در کشور اتریش – مدارک لازم جهت ویزای کار رشته زبان در اتریش ۲۰۲۰

  • گواهی سلامت پزشکی متقاضی
  • گواهی عدم سوء پیشینه بین المللی
  • پرینت حساب بانکی برای تمکن مالی
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کار
  • ارائه سوابق کاری معتبر با بیمه
  • آخرین مدرک تحصیلی با ترجمه

برای اقامت و تابعیت در اتریش روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور اتریش – درآمد مدرسان زبان انگلیسی در بازار کار رشته زبان در کشور اتریش

درآمد مدرسان زبان انگلیسی در کشور اتریش و کسانی که در بازار کار رشته زبان انگلیسی در این کشور تدریس می کنند در مراکز و موسسه های مختلف متغیر است . جهت تدریس زبان انگلیسی در اتریش، بیشتر معلمان نیازمند مدرک لیسانس و یا گواهینامه TEFL هستند . متوسط ​​حقوق برای تدریس زبان انگلیسی در مراکز و موسسه های آموزش در کشور  اتریش 850$ تا 3200$ (دلار) در ماه است . افراد متقاضی جهت ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور اتریش نیازمند اخذ ویزای Job seeker و یا Job offer هستند .

[WPSM_AC id=34394]

[WPSM_AC id=34164]

گروه اعزام نیروی کار به اتریش آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در اتریش و اشتغال در کشور اتریش یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به اتریش دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در اتریش و استخدام در رشته زبان انگلیسی در اتریش ، همچنین نحوه یافتن کار در اتریش را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در اتریش می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button