انواع کالج های کشور سنگاپور

کشور سنگاپور ممکن است کوچک باشد اما در حقیقت این کشور از برترین اماکن از نظر ارائه آموزش عالی و انجام تحقیقات خواهند بود زیرا بیشترین تاثیر را بر افراد خواهد داشت . بر طبق چندین تحقیق کشور سنگاپور به عنوان یکی از پیشروان جهانی در تحقیق و نوآوری در چند دهه گذشته معرفی شده است . در سال های اخیر کشور سنگاپور در رتبه هفتم در فهرست نوآوری های جهانی INSEAD  در سال 2014 میلادی ، در رتبه سوم رنکینگ رقابت جهانی IMD و در رتبه دوم گزارش رقابت جهانی و انجمن اقتصادی جهانی در سال 2015 میلادی قرار داشته است . لازم به ذکر است که دانشگاه های سنگاپور در زمینه رقابت و نوآوری جهانی به عنوان مراکز عالی یک کشور آسیایی در بازار تحصیلات بین المللی پای خود را محکم کرده اند . درحال حاضر دو دانشگاه پیشتاز سنگاپور در لیست 15 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و خود شهر سنگاپور نیز از نظر کیفییت جز بهترین شهرهای دانشجویی در سال 2015 قرار دارد . با توجه به موارد فوق می توان گفت که همگی بیانگر عالی بودن کیفیت تحصیل در سنگاپور ، شرایط مناسب برای زندگی و جامعه دانشجویی متنوع کشور سنگاپور است . لذا جهت تحصیل در سنگاپور و همچنین تحصیل در دانشگاه های سنگاپور بر آن شدیم که در این مقاله انواع کالج های کشور سنگاپور خدمت شما عزیزان معرفی نماییم .

یکی از روش های مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سنگاپور ” اطلاعات کسب کنید .

انواع کالج های کشور سنگاپور به شرح زیر می باشد :

انواع کالج های کشور سنگاپور

انواع کالج های کشور سنگاپور

  • کالج شلتون در کشور سنگاپور : در این کالج بورسیه تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان مستعد ارائه می شود که در 3 نوع مختلف و هر یک متناسب با شرایط دانشجو و دانش آموز می باشد. همچنین داشتن این بورسیه امکان انتقال دانش آموز را به دانشگاه های برتر آمریکا و اروپا فراهم می کند.
  • کالج Raffles College of Higher Education در کشور سنگاپور : یکی از انواع کالج های کشور سنگاپور می باشد که در سال 1990 توسط شرکت Raffles Education Corporation Limited تأسیس شد.

در مقاله ” اقامت در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

  • کالج Singapore Raffles Music College در کشور سنگاپور : یکی از کالج های کشور سنگاپور می باشد که یک موسسه عالی موسیقی در سنگاپور است که در شورای آموزش خصوصی ثبت نام کرده است و اخیرا جایزه موقت EduTrust را در سال 2014 به دست آورده است. SRMC تایید کرده است که به مقاصد کلیدی مدیریت و ارائه خدمات آموزشی رسیده است. اولین دانش آموزان در سال 2006 میلادی ثبت نام کرده اند . پردیس کالج در شمال سنگاپور در 6A Woodlands Center Road واقع شده است . در این کالج دوره های گواهی و دیپلم در موسیقی غربی، چینی و محبوب را ارائه می شود . این کالج با دانشگاه لندن برای ارائه دوره های پایه و مدرک لیسانس در زمینه موسیقی همکاری می کند .
  • کالج بین المللی BMC در کشور سنگاپور (BMC International College)
  • کالج بین المللی DIMENSIONS در کشور سنگاپور (DIMENSIONS International College)

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنگاپور توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button