انواع کالج های کشور اسپانیا

کشور اسپانیا در چند سال اخیر جز پرجاذبه ترین مناطق توریستی کشورهای جهان محسوب می شود . این کشور یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد که دارای دانشگاه ها و مراکز مهم آموزشی در سطح اروپا و دنیا است . کشور اسپانیا در سال های اخیر در بسیاری از رشته های زیر گروه علوم پزشکی و همچنین در رشته های اقتصاد و مدیریت زبانزد بوده است . دانشگاه های اسپانیا همچنین شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است و این فرصتی ویژه به متقاضیان ادامه تحصیل در اروپا ارائه می دهد . وزارت علوم ایران نیز در جدیدترین لیست دانشگاه های مورد تایید خود بیش از 30 دانشگاه دولتی و خصوصی این کشور را مورد تایید قرار داده است . متقاضیان که مدرک لیسانس یا فوق لیسانس خود را از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم یا دانشگاه آزاد دریافت کرده اند می توانند جهت مقاطع بالاتر از دانشگاه های معتبر اسپانیا اقدام کنند . در زیر برخی از انواع کالج های کشور اسپانیا آورده شده است :

در مقاله ” مهاجرت به اسپانیا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اسپانیا اطلاعات کسب کنید .

انواع کالج های کشور اسپانیا

  • کالج بین المللی بارسلونا در کشور اسپانیا

کالج بین المللی بارسلونا یک کالج معتبر اسپانیایی است که توسط دانشگاه جکسونویل فلوریدا تأیید شده است. این کالج از هر ترم تحصیلی از دانشجویان بین المللی در سراسر جهان استقبال می کند و فرصت یادگیری زبان اسپانیایی را برای آنها فراهم می آورد و کلاس های خود را در انگلستان برای کسب اعتبار در حین تجربه واقعی اسپانیا تجربه می کند . شما در مرکز بارسلونا در محله L’Eixample تحصیل خواهید کرد ، معروف به ساختمانهای بی نظیر Art Nouveau که توسط آنتونی گائو طراحی شده است. Plaza و  پردیس آن دارای امکانات مدرن است که به ایجاد فضای آموزشی تحریک کننده کمک می کند که دانش آموزان تشویق به گسترش افق آنها می کنند. این کالج برنامه های ترم تابستان و ژانویه ارائه می دهد که بین ۴ تا ۱۲ هفته متغیر هستند.  ه. دانش آموزان از کلاس های کوچک  بهره مند می شوند و از اساتید واجد شرایط  بهره مند می شوند.اگر فردی به دنبال یادگیری علمی و تجربی باشد، بایستی زبان اسپانیایی خود را بهبود بخشید . کالج بین المللی بارسلونا بهترین مقصد تحصیل در خارج از کشور است .

انواع کالج های کشور اسپانیا

انواع کالج های کشور اسپانیا

  • کالج IED بارسلوناکشور اسپانیا

این کالج یکی از کالج های کشور اسپانیا می باشد که برنامه های آموزشی بیشتری را ارائه می دهد و همچنین طیف گسترده ای از دوره های هنر مدرن که بر روی طراحی تمرکز دارد توسط این کالج برنامه ریزی شده است. در این کالج فرد می تواند بین برنامه های  طراحی گرافیکی، گرافیک و ویدئو حرکت، طراحی داخلی و طراحی محصول انتخاب کند.  اگر فردی بیشتر علاقه مند به دوره های کوتاه تر باشد، این کالج دوره های تابستانی و دوره های یک ساله همراه با دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و را ارائه می دهد.  کالجIED  بارسلونا برای کسانی که علاقمند به صنایع خلاق هستند بسیار عالی است. مهمترین پردیس های IED در میلان (1966) ، رم (1973) ، تورین (1989) ، مادرید (1994) ، بارسلونا (2002) ، سائو پائولو (2005) ، ونیز (2007 ) ، فلورانس (2008) و کالیاری (2009). در سال 2012 ، آکادمی آلدو گالی در کومو نیز به گروه IED پیوست و از سال 2013 دوره ها در ریودوژانیرو ، دومین مدرسه IED در برزیل افتتاح شده است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسپانیا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسپانیا ” است .

  • کالج طراحی BAU بارسلونا کشور اسپانیا

کالج طراحی BAU بارسلونا یکی دیگر از کالج های هنر کشور اسپانیا می باشد که بر صنایع خلاق از قبیل گرافیک، صدا و سیما، طراحی فضای داخلی و طراحی مد متمرکز شده است. برخلاف کالج های دیگر، اخذ مدرک از BAU شامل گذراندن یک دوره کارآموزی می شود، فرصتی بی نظیر برای تحقق مطالعات در محیط حرفه ای و آماده شدن دانشجویان برای بازار کار . حوزه فعالیت این کالج تحصیلی از مقاطع کارشناسی دانشگاه (دوره اول) تشکیل شده است. دوره کارشناسی ارشد دانشگاه (دوره 2) و برنامه دکترا در ارتباطات و طراحی از BAU  ( UVic-UCC) به موازات آن ، و در چارچوب آموزش مداوم ، BAU دیپلم طراحی گرافیک و دوره های دانشگاه تابستان را ارائه می دهد.کالج طراحی BAU دارای یک دانشگاه تابستانی است که شامل کارگاه ها و فعالیت های فرهنگی می شود تا مهارت ها و علم و  دانش آموزان را تکمیل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسپانیا می توانید مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

  • کالج هنرهای زیبا بین المللی Ciudad Condal در کشور اسپانیا

این کالج دوره های کامل استودیو و دوره های تخصصی هنر درمانی را به دانش آموزان از سراسر جهان ارائه می دهد، بسیاری از برنامه ها به زبان انگلیسی نیز تدریس می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button