کشور اتریش در قلب اروپا در میان رشته کوه های بی نظیر آلپ واقع شده و مهد هنر و موسیقی جهان بوده که دارای فرهنگ غنی اروپایی و شرایط مناسب برای ادامه تحصیل می باشد . کشور اتریش با داشتن دانشگاه های ممتاز و جهان در رتبه زیر 100 ، دارا بودن رتبه پنجم بهترین شهر دانشجویی دنیا در سال 2020 میلادی ، رفاه و کیفیت زندگی بالا ، برخورداری از کیفیت آموزشی بسیار بالا در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین کشورهای دنیا برای ادامه تحصیل می باشد و سالانه میزان هزاران متقاضی از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل است . لازم به ذکر است که ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش تقریبا رایگان است و تحصیل در کشور اتریش در مقاطع مختلف ممکن است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . در  این مقاله قصد داریم به معرفی انواع کالج های کشور اتریش بپردازیم.

برای اقامت و تابعیت در اتریش روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه فرمایید.

لازم است بدانید که کالج در اتریش معمولا دو ترم است و این کالج ها به زبان آلمانی هستند و با توجه به معدل و نمرات دوره دبیرستان و نوع رشته انتخابی دانشگاه، می بایست برخی از سرفصل ‌های دروس دبیرستان را به عنوان پیش نیاز گذراند. پیش نیاز شرط ورود به کالج ‌های اتریش گذراندن دوره زبان آلمانی می ‌باشد که دانشجو پس از ورود به اتریش می‌ تواند در موسسات آموزش زبان آلمانی که از طرف خود دانشگاه ‌ها معرفی می‌شوند، ثبت نام کند . دوره کالج در اتریش دارای یک آزمون پایانی پس از گذراندن دوره کالج می باشد و دانشجو پس از گذراندن دوره زبان آلمانی و قبولی در امتحان پایان دوره کالج به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاه محسوب می ‌شود.

انواع کالج های کشور اتریش به شرح زیر می باشد :

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اتریش می توانید مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه فرمایید.

انواع کالج های کشور اتریش

انواع کالج های کشور اتریش

  • کالج actilingua در کشور اتریش

این کالج در شهر وین کشور اتریش واقع شده است و یکی از کالج های پیشرفته زبان آلمانی بوده و این زبان را در همه سطوح از پایه تا سطح پیشرفته آموزش می دهد بیشتر مدرسین این کالج افرادی می باشند که زبان آلمانی زبان مادری آنان بوده و از لحاظ سطح علمی بسیار بالا هستند . معمولا افرادی به این کالج می روند که پس از پایان دوره آموزشی این کالج قادر خواهند بود زبان آلمانی را همانند زبان مادری خود صحبت کنند ، آموزش ها در این کالج بر اساس بالاترین استاندارد های اروپا بوده و به صورت کاملا پیشرفته می باشند . البته در این کالج در کنار آموزش هایی که داده میشود برنامه های تفریحی متنوعی هم وجود دارد و اگر در فصل تابستان باشد ورزش هایی مثل شنا ، قایقرانی ، فوتبال و والیبال هم به دسته ورزش ها اضافه می شود . به طور کلی در هر فصلی در این کالج تفریحات مخصوص به آن فصل را برای دانش آموزان تدارک می بینند تا در کنار آموزشی که می بینند بتوانند ازین تفریحات نیز استفاده کنند . اغلب دوره هایی که در این کالج ارائه می شود به صورت چند دسته می باشد بدین صورت که دانش آموزان می توانند این آموزش ها را در قالب استاندارد ، فشرده ، یا فوق فشرده آموزش ببینند و این امکان برای افراد وجود دارد که درخواست کلاس های خصوصی را بدهند ولی بدیهی است که هزینه این نوع آموزش ها با آموزش های همگانی تفاوت داشته و بالاتر می باشد . از نظر موقعیت مکانی این کالج ، فاصله آن تا مرکز شهر وین با وسیله ها نقلیه عمومی 15 دقیقه می باشد . دوره ها در این کالج به صورت استاندارد 25 جلسه در هفته است و یک دوره تحصیلی حدودا 1 الی 11 هفته می باشد ، تعداد این جلسات در دوره های فشرده به 35 جلسه در هفته می باشد و مدت زمان این  آموزش ها 1 الی 11 هفته است.

یکی از روش های مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اتریش ” اطلاعات کسب کنید.

  • کالج سالزبورگ در کشور اتریش

کالج سالزبورگ یکی از انواع کالج های کشور اتریش برای تحصیل می باشد که در شهر سالزبورگ، اتریش واقع شده است . دانش آموزان برای تحصیل در رشته های زیر به این دانشگاه می آیند :

  • تاریخ و علوم سیاسی
  • کسب و کار
  • ارتباطات
  • تاریخچه موسیقی و تاریخ هنر
  • اجرای موسیقی
  • استودیو هنر و عکاسی
  • زبان آلمانی، ادبیات و فرهنگ اتریشی
  • کارآفرینی و مهمانداری کارآموزی و همچنین یادگیری اجتماعی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button