انواع بورسیه های تحصیلی در کشور لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین بر اصول کاتولیک روم و تحت کنترل دولت است . بورسیه های تحصیلی متعددی برای کشورهای در حال توسعه از جمله کشور لیختن اشتاین در دسترس وجود دارد . کمک های هزینه های تحصیلی در لیختن اشتاین برای دانشجویانی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس می باشد و معیار انتخاب هر بورسیه تحصیلی در لیختن اشتاین متفاوت می باشد . در این مقاله شما می توانید اطلاعاتی در مورد انواع بورسیه های تحصیلی کشور لیختن اشتاین کسب نمایید .

یکی از روش های مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” اطلاعات کسب کنید .

انواع بورسیه های تحصیلی در کشور لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد :

  • بورسیه تحصیلی ESED در کشور لیختن اشتاین

بورسیه تحصیلی ESED را برای حمایت از دانشجویان برجسته ای که مطالعات پیشرفته در زمینه توسعه انرژی پایدار را دنبال می کنند، می باشد . متقاضیان باید در سطح کارشناسی ارشد در زمینه های مستقیما مربوط به توسعه انرژی پایدار مطالعات خود را انجام دهند.

  • بورسیه تحصیلی بین المللی BU Dean’s Liechtenstein کشور لیختن اشتاین

این نوع بورسیه یکی از انواع بورسیه های تحصیلی در کشور لیختن اشتاین است که برای مدرک کارشناسی ارشد تمام وقت در دانشگاه بورنمووت می باشد که 50٪ و یا 25٪ هزینه ها را کاهش می دهد و برای مدتی ارائه می شود .

انواع بورسیه های لیختن اشتاین

انواع بورسیه های لیختن اشتاین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لیختن اشتاین می توانید مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه تحصیلی Erasmus Mundus Joint Master Degree Student Scholarships در کشور لیختن اشتاین

این نوع بورسیه برای کمک هزینه تحصیلی اراسموس مودوز برای برنامه جامع کارشناسی ارشد در توسعه روستایی اعطا می شود که به طور مشترک توسط شش مؤسسات پیشرو در اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی در همکاری با چندین شرکای ایالات متحده، چین، اکوادور، هند و آفریقای جنوبی سازماندهی شده است . متقاضیانی می توانند از این بورسیه استفاده می کنند که ملیت رسمی کشورهای عضو Erasmus + را دارند و از شرایط پذیرش IMRD راضی هستند وهمچنین از سوی هیئت مدیره IMRD پذیرفته شده و برای شرکت در برنامه IMRD واجد شرایط هستند.

  • بورسیه تحصیلی بین المللی Chancellorدر کشور لیختن اشتاین (Chancellor’s International Scholarships)

دانشگاه ساسکس (University of Sussex) برنامه های کاربردی برای بورسیه تحصیلی بین المللی برای برنامه تحصیلات تکمیلی را ارائه می کند. مجموعا 25 بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که 50٪ تخفیف هزینه دانشجویان دانشجویان بین المللی را پوشش می دهد. این نوع بورسیه تحصیلی برای یک سال ارائه می شود. دانشجویانی که سایر بورس تحصیلی دانشگاه ساسکس را دارند، واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی بین المللی نیستند.

در مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

  • بورسیه تحصیلی رقابتی برای دانشجویان لیختن اشتاین (Competitive Scholarships for Liechtenstein Students)

دانشگاه ساوتهمپتون (The University of Southampton) چندین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان لیختن اشتاین ارائه می دهد و مبلغ هر بورس تحصیلی 5000 پوند است. دانشجویان باید محل تحصیل در دانشگاه Southampton MBA را درخواست کرده و ارائه دهند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button