انواع بورسیه های تحصیلی در نیوزلند

تحصیل در دانشگاه های معتبر در کشورهای پیشرفته آرزوی هر متقاضی تحصیل در خارج از کشور می باشد . به طور کلی نظام آموزشی نیوزلند برای توسعه و ثبات کشور بسیار مهم می باشد از این رو دولت و سایر سازمان ها هزینه زیادی را برای کمک هزینه تحصیلی و سایر برنامه ها پرداخت می کنند . کشور متقاضی ، مقطع و رشته تحصیلی مهم نمی باشد . بورسیه تحصیلی نیوزلند ، فرصت های زیادی برای افرادی که از کشورهای مختلف می آیند ، بوجود اورده تا افراد بتوانند از فرصت های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی استفاده کنند . بورسیه تحصیلی کشور نیوزلند ، یکی از روشهای مهاجرت به نیوزلند می باشد که برای سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد که هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی برای فرد متقاضی می باشد . بورسیه تحصیلی در کشور نیوزلند با حمایت مالی دولت و سازمان ENZ ارائه می شود . در این مقاله نگاهی به انواع بورسیه های تحصیلی در نیوزلند می اندازیم .

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت نیوزلند مقاله ” اقامت در نیوزلند ” را مطالعه بفرمایید .

  • بورسیه نیوزلند آسیا و بورسیه تحصیلی منطقه ای نیوزلند : این بورسیه برای کسانی می باشد که از مناطق اقیانوس آرام هستند و هم برای دانشجوی کارشناسی و هم کارشناسی ارشد در دسترس می باشد . همچنین جوایز آموزشی کوتاه مدت برای افرادی که از کشورهای اقیانوس آرام آمده اند در زمینه تحصیل مهارت تجاری در نیوزیلند وجود دارد .
  • بورسیه تحصیلی جدید نیوزلند : برای افرادی که تحصیلات تکمیلی در نیوزلند گذرانده اند ، توسعه یافته است . این بورسیه برای کسانی می باشد که از کشورهای آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، آفریقا، نپال، تیمور لست، مغولستان و تعدادی از استان های چینی می آیند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

  • جوایز آکادمی آکسفورد برای دانشجویان جنوب شرقی آسیای: برای دانشجویان جنوب شرقی آسیای می باشد که در دوران تحصیلات تکمیلی خود به خوبی تحصیل کرده و در حال تحصیل در نیوزلند هستند. این بورسیه تحصیلی برای رشد روابط دیپلماتیک با آن کشورها و نیوزیلند توسعه داده شده است.
  • بورسیه تحصیلی کشورهای مشترک المنافع : این بورسیه برای دانشجویان کشورهای مختلف در آفریقا، بخشی از آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوس آرام می باشد و اساسا برنامه های تحصیلی هستند که در این مناطق به اشتراک گذاشته شده اند تا مردم در کشورهای ذکر شده قادر به رفتن به مدارس دیگر در این سازمان های مشترک باشند.
  • بورسیه تحصیلی بین المللی دانشگاه کانتربری:
    این بورسیه به دانشجویان سال اول این دانشگاه که دارای نمرات بالا و عالی باشند، در مقطع کارشناسی تعلق می گیرد. بالغ بر 25 نوع متفاوت بورسیه تحصیلی بنا بر رشته و نمرات دانشجو و نیاز مالی وجود دارد و مبالغ آن ها 10 هزار ، 15 هزار و 20 هزار دلار نیوزلند می باشد. افراد واجد شرایط باید در ابتدا مبلغ ورودی شهریه دانشگاه را به طور کامل پرداخت کرده باشند و جزو شهروندان نیوزلند یا استرالیا نیز نباشند. دانشجویانی که قصد دریافت این بورسیه را دارند باید تا پیش از تاریخ 15 ماه می هرسال برای ثبت نام پذیرش دانشگاهی شان اقدام کرده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

بورسیه های تحصیلی در نیوزلند

بورسیه های تحصیلی در نیوزلند

  • بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا در دانشگاه اوکلند نیوزلند: دانشگاه اوکلند نیوزلند از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته فلسفه با رزومه مناسب اقدام به اعطای بورسیه در مقطع دکترا کرده است. علاقه مندان باید فارغ التحصیل رشته فلسفه باشند و تسلط کامل بر زبان انگلیسی داشته باشند.
  • بورسیه کارشناسی و کارشناسی ارشد کلیه رشته های ارائه شده دانشگاه ماسی نیوزلند
  • بورسیه های نوآوری زنان فورکتیپ برای دانشجویان بین المللی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button