انواع بورسیه های تحصیلی در ایسلند

یکی از راه های مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل در ایسلند می باشد . لازم به ذکر است که کشور ایسلند یکی از بهترین کشورها برای تحصیل می باشد و افراد از این طریق می توانند به مزایای بسیاری از جمله تحصیل در بهترین دانشگاه های ایسلند و همچنین با اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند می توانند به تحصیلات خود ادامه دهند . فرد متقاضی با اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند خود می تواند تا حدودی هزینه های زندگی و تحصیل خود را تحت پوشش قرار دهد . افراد متقاضی تحصیل در کشور ایسلند می توانند در حین تحصیل وارد بازار کار شوند و هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند ، تا از این طریق به اقامت و تابعیت ایسلند دست پیدا کنند . شایان به ذکر است که اخذ بورسیه تحصیلی در ایسلند برای فرد متقاضی انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم انواع بورسیه های تحصیلی در ایسلند را معرفی نماییم .

شما می توانید برای مهاجرت به ایسلند مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

انواع بورسیه های تحصیلی در ایسلند عبارتند از :

  • بورسیه تحصیلی Nestpick کشور ایسلند : این نوع از بورسیه برای پرداخت هزینه مسکن دانشجویان در کشور ایسلند می باشد و دانشجویانی که بتوانند اثبات کنند که دارای مشکل مالی هستند و توانایی تامین هزینه مسکن خود را ندارند می توانند از این بورسیه استفاده کنند که مبلغ این بورسیه ۲۵۰۰ یورو است .
  • بورسیه تحصیلی Ocean’s Eleven کشور ایسلند : این نوع از بورسیه هر سه ماه یک بار به یک دانشجو تعلق می گیرد و مبلغ آن ۳۰۰ پوند می باشد .
  • بورسیه تحصیلیCoupons Plus Deals  کشور ایسلند : این نوع بورسیه به دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد و مبلغ این بورسیه ۳۰۰۰ دلار می باشد .

برای اقامت و تابعیت در ایسلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه های تحصیلی در ایسلند

بورسیه های تحصیلی در ایسلند

  • بورسیه تحصیلی فناوری کشور ایسلند : دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی تحصیل می کنند می توانند از این بورسیه استفاده کنند که مبلغ این بورسیه ۱۵۰۰ پوند می باشد .
  • بورسیه تحصیلیCoupons Plus Deals  کشور ایسلند : این بورسیه به دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد و مبلغ این بورسیه ۳۰۰۰ دلار است .
  • بورسیه تحصیلی سالیانه Best Mattress Today Scholarship   ایسلند : این بورسیه به دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد و مبلغ این نوع بورسیه ۱۰۰۰ دلار است و دانشجویان برای اخذ این بورسیه باید از مدرک زبان برخوردار باشند .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور ایسلند ” را مطالعه نمایید.

  • بورسیه تحصیلی Infinity Dental Web Internet Marketing  کشور ایسلند : این بورسیه به دانشجویانی که در رشته بازاریابی تحصیل می کنند تعلق می گیرد و مبلغ این بورسیه ۲۵۰ دلار است .
  • بورسیه تحصیلی Guidance Tech Leaders کشور ایسلند : دانشجویانی با حداقل سن ۱۸ سال در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند و اقامت ایالت متحده آمریکا را دارند و یا در یکی از دانشگاه های آمریکا به شکل تمام وقت ثبت نام کرده باشند می توانند از این بورسیه استفاده کنند که مبلغ این بورسیه ۱۰۰۰ دلار است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button