تمکن مالی کانادا یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده است. در این مقاله می خواهیم شرایط تمکن مالی کانادا را بررسی کنیم و به مدارک ویزای خود حمایتی کانادا از طریق تمکن مالی اشاره کنیم.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، اقامت کانادا از طریق تمکن مالی می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور ثروتمند و توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و تمکن مالی به افراد می دهد. همچنین قوانین مهاجرت به کانادا پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد.

🔊 پادکست شرایط تمکن مالی کانادا 🔊 

تمکن مالی کانادا

قسمت های شمالی کشور کانادا بسیار سرد است و اکثر ساکنان این کشور در قسمت های جنوبی و در نزدیکی ایالت متحده آمریکا که آب و هوای بهتری دارد، سکونت دارند.
زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی است و پول رایج آن دلار کانادا است. کشور کانادا در سال های اخیر، با توجه به رضایت بیش از 80 درصد مردم از وضعیت زندگی و معیشت خود، به یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر شناخته شده است.

همچنین به دلیل وجود مهاجران فراوان از سرار دنیا، به کشور چند فرهنگی تبدیل شده است. کشور کانادا دارای منابع طبیعی ارزشمندی است که آن را به یکی از ثروتمندترین کشورهاي جهان تبدیل کرده است.
یکی از منابع طبیعی که در دنیا بسیار حائز اهمیت است، منابع نفتی و گاز است. کانادا از ذخیره نفتی با ارزشی برخوردار است و به عنوان چهارمین صادر کننده نفت در جهان شناخته شده است.

در زمینه صادرات گاز نیز در همین جایگاه قرار دارد، به همین سبب است که کشور کانادا را به عنوان یک ابر قدرت انرژی در سطح جهان قرار گرفته است. با توجه به این که کشور کانادا جزو 10 کشور تولید کننده در سطح جهان قرار گرفته است، از اقتصاد متنوع و قدرتمندی نیز برخوردار است.
برخی از تولیدات این کشور شامل مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزي، صنایع شیمیایی و نفت می شود که بیشترین شرکت های تولیدی در 2 استان بزرگ انتاریو و کبک قرار دارند.

تمکن مالی کانادا

شرایط اخذ ویزای خود حمایتی کانادا

ویزای خود حمایتی کانادا یکی از راه های سریع و بی دردسر برای اخذ اقامت در این کشور است. تمکن مالی کانادا همان ویزای خود حمایتی است و همان طور که از عنوانش مشخص است، متقاضی باید بتواند از پس تمام هزینه های زندگی خود و خانواده در کشور مقصد بر آید بدون اینکه نیازی به کار کردن و حمایت مالی و کمک هزینه دولت داشته باشد.

ویزای تمکن مالی ریسک بسیار پایینی دارد و نیازی نیست فرد متقاضی اموال خود را در کشور کانادا سرمایه گذاری کند و پول خود را به این کشور منتقل کند.
اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی شرایطی را دارد که آگاهی از آنها می تواند شما را در این امر یاری رساند. همچنین کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان آماده اند تا در این زمینه شما را از جزییات کار آگاه سازند.

نکته ای که این روش را برای افرادی که قصد دارند از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی به کانادا مهاجرت کنند، آسان و کم ریسک می کند، این است که نیازی به تاسیس شرکت و پرداخت عوارض و جذب نیروی کار در این کشور نیست.
همین که شخص متقاضی بتواند ثابت کند که از شرایط و تمکن مالی خوبی برخوردار است و توانایی پرداخت تمامی هزینه های زندگی را دارد، می تواند از این طریق اقدام به اخذ ویزا نماید.

در واقع متقاضیان با در دست داشتن سند ملکی با ارزش بالا و حساب بانکی قابل توجه در کشور خود، می توانند از طریق تمکن مالی به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را بگیرند. همچنین افراد می توانند بعد از دریافت کارت تمکن مالی برای اخذ اقامت خانواده خود و اقوام درجه یک، به دولت کانادا درخواست دهند و آنها را به همراه خود به این کشور ببرند.

حتما بخوانید: کار در کانادا

ویژگی های تمکن مالی کانادا

تمکن مالی کانادا دارای ویژگی های مثبت و روشی امن و کم خطر بخصوص برای سرمایه مالی متقاضی است، به همین دلیل بسیاری از افراد که از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند، تمایل دارند از طریق تمکن مالی به کشور کانادا مهاجرت کنند.
متقاضیان اخذ اقامت پس از این که مدارک خود را به سفارت کانادا ارائه دادند و مورد تایید قرار گرفت، در ابتدا برای آنها ویزای 2 ساله صادر می شود. متقاضی پس از گذشت این دو سال و ارائه جدیدی از تمکن مالی و حساب بانکی خود، در صورت تایید آن، می تواند برای 3 سال دیگر اقامت خود را تمدید کند.

سپس بعد از طی این مدت، با توجه به تصمیمات دولت کانادا، امکان درخواست اقامت دائم برای متقاضی فراهم می‌شود.
کشور کانادا جزو کشورهای مهاجر پذیری است که افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور و اقامت دائم آن را دارند. بر طبق آمار کشور کانادا به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت در سراسر دنیا شناخته شده است.

ویژگی های تمکن مالی کانادا

روش های اثبات درآمد تمکن مالی کانادا

برای متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی، راه هایی برای اثبات تمکن مالی و درآمد حاصل از سرمایه که بتواند زندگی خود را اداره کند، وجود دارد.
زیرا متقاضی باید ثابت کند که نیازی به کار کردن و کسب درآمد دیگری در کشور کانادا ندارد. برای این منظور متقاضیان باید گردش بانکی خود را به عنوان مدرک برای اثبات تمکن مالی خود به سفارت کانادا ارائه دهند.

گردش حساب بانکی باید به اسم متقاضی یا همسر او باشد و همچنین در بازه زمانی تعیین شده و مبلغ قابل توجه و مشخصی ارائه شود. این حساب می تواند یک یا چند حساب بانکی مشترک، بین فرد متقاضی و همسرش باشد. گواهی تمکن مالی برای اقامت کانادا، خود شرایطی دارد که به آن اعتبار می دهد.

گواهی تمکن مالی باید در سربرگ رسمی بانک، همراه با مهر و امضا وهمچنین تمام اطلاعات تماس از جمله آدرس، شماره تماس و آدرس ایمیل باشد. همچنین در گواهی تمکن باید تاریخ باز شدن حساب بانکی، شماره حساب بانکی و آخرین موجودی نیز ذکر شده باشد.
علاوه بر این متقاضیان باید مدارک معتبر دیگری از جمله اجاره نامه ملک، سود سهام شرکت بورسی، سود سپرده بانکی و حقوق بازنشستگی خود را نیزارائه دهند. به طور کلی درآمد شخص متقاضی می‌ تواند از منابع مختلفی تأمین شود که تمکن مالی او را به اثبات رساند که به روش های زیر می توان اشاره کرد:

روش های اثبات درآمد تمکن مالی کانادا

متقاضی می تواند با اثبات این مدارک از طریق تمکن مالی، اقامت کشور کانادا را برای خود و همراهانش دریافت نماید و به این کشور مهاجرت کنند.

قوانین ویزای خود حمایتی کانادا

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی از کم ریسک ترین روش های مهاجرتی است به این دلیل که نیاز به صرف هزینه های بالا و سرمایه گذاری در کشور مقصد ندارد.

متقاضیان اول باید خانه ایی برای خود در کشور کانادا پیدا کنند و سپس آدرس و مشخصات دقیق خانه را به عنوان مدرک ارائه دهند. افراد بعد از ورود به کانادا باید با مراجعه به موسسه های بیمه و سازمان های مربوط به آن، بیمه درمانی خود را دریافت کرده تا بتوانند از خدمات درمانی و سلامت این کشور بهره مند شوند.

در صورتی که متقاضی سند ملکی و فیش های بانکی به همراه داشته باشد، مراحل کسب اقامت آنها از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی سریع تر و راحت تر انجام خواهد شد.

مزایای تمکن مالی کانادا

تمکن مالی در کانادا دارای مزایا و نقاط مثبتی است که افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • ساده ترین و سریع ترین روش اخذ اقامت کانادا
  • نیازی به راه‌ اندازی کسب ‌و کار ثبت شرکت و پرداخت مالیات شرکت و استخدام پرسنل بومی نیست.
  • کم ترین ریسک را دارد.
  • امکان اخذ اقامت برای همراهان فرد متقاضی وجود دارد.
  • مجدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.
  • امکان تمدید اقامت کانادا به روشی آسان
  • نیاز به خروج سرمایه فرد متقاضی از کشور مبدا نیست.
  • عدم نیاز به مدرک زبان (این روش یک مزیت بزرگ برای افرادی که به زبان تسلط ندارند محسوب می شود)
  • نیاز به حضور دائمی در کشور کانادا نیست.
  • امکان کار، تحصیل رایگان و بیمه خدمات درمانی از ابتدای ورود به کانادا وجود دارد.
  • نیاز به مدرک تحصیلات دانشگاهی نیست.

متقاضیانی که علاقه مند اخذ اقامت تمکن مالی کانادا هستند بهتر است قبل از هر اقدامی از یک متخصص این کار کمک بگیرند تا در انجام تمام مراحل در کنارشان باشد و بتوانند به درست ترین و متناسب ترین شکل ممکن در روند کار و اتخاذ تصمیم درست عمل کنند.

اگر خواهان مهاجرت و اخذ اقامت کانادا هستید، پیشنهاد ما این است که می توانید با مشاوران و وکلای ما به صورت تلفنی و رایگان تماس حاصل فرمایید تا برای تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ درست دریافت کنید.
کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با بررسی دقیق و تخصصی شرایط فعلی شما، بهترین راهنمایی ها را می توانند در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا هدفی که در سر دارید را تحقق بخشند.

مزایای تمکن مالی کانادا

معایب تمکن مالی کانادا

به طور طبیعی هر کشوری برای زندگی و کار دارای نقاط منفی است که بهتر است افراد قبل از اقدام به بررسی مفصل آن بپردازند، چرا که ممکن است بر روی تصمیم گیری افراد برای اقدام به تمکن مالی و سرمایه گذاری در این کشور تاثیر بگذارد.

یکی از نقاط ضعف کانادا شامل وابستگی بیش از حد به ایالات متحده و سیستم مالی است که عمده تلاش آن در جهت رفع بحران مالی جهانی است.
همچنین سرمایه گذاری های کانادا از نوع فعال است به این معنا است که متقاضیان برای حفظ اقامت خود باید روند و میزان سرمایه خود را حفظ کنند و میزان حمایت مالی که دارند ادامه پیدا کند.

هزینه تمکن مالی کانادا

همان‌ طور که پیش تر اشاره شد متقاضیانی که قصد دارند از روش تمکن مالی به کشور کانادا مهاجرت کنند، باید به ‌قدری توانایی مالی داشته باشند تا بتوانند هزینه‌ های زندگی خود و خانواده را بدون کار کردن در این کشور تأمین کنند. این امر باید برای افسران مربوطه در سفارت کانادا به اثبات برسد.

علاوه بر اثبات مدارکی که در قبل به شرح آنها پرداختیم، برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق تمکن مالی به ازای هر نفر حداقل مبلغی در حدود 50000 دلار کانادا باید در حساب بانکی فرد متقاضی باشد.
میزان این مبلغ بر مبنای همه هزینه هایی از جمله هزینه رفت و برگشت به کانادا، هزینه اقامت در هتل یا هزینه اجاره خانه، هزینه حمل و نقل و هزینه های خورد و خوراک و اقامت افراد در کانادا تعیین می‌ شود.

به طور کلی می توان گفت تمکن مالی یکی از مهمترین مدارک برای سفارت کانادا بوده و متقاضیان با ارائه نامه تمکن مالی به افسر مهاجرتی ثابت می کنند که قادر به تامین هزینه های زندگی خود بوده و از نظر مالی با مشکلی مواجه نخواهند شد.

مراحل اخذ ویزای خود حمایتی کانادا

با توجه به شرایط و قوانین اخذ ویزای خود حمایتی کانادا، متقاضیان باید ابتدا شرایط خود را در نظر بگیرند تا بررسی کنند که امکان اقدام را دارند یا خیر. کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نگاهی دقیق به قوانین اخذ اقامت کانادا داشته اند.

علاوه بر این شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی را نیز در نظر گرفته و در نهایت پروسه اقدام برای این شیوه مهاجرتی را استخراج کرده اند. به همین سبب مشاوره با وکلای ما می تواند روند کار را برای شما تسهیل کنند. به طور کلی مراحل اخذ ویزای تمکن مالی به شرح زیر است:

  • عقد قرار داد
  • آماده‌ سازی مدارک متقاضی و همراهان
  • ترجمه مدارک
  • تحویل مدارک به شرکت
  • دعوتنامه سفارت
  • تهیه آدرس اقامتی در کانادا
  • تهیه پوشش بیمه ای درمانی در کانادا
  • تکمیل مدارک مربوطه و پیگیری امور توسط وکیل معتبر مهاجرتی
  • رفتن به سفارت کشور کانادا و انجام انگشت نگاری در کشورهای همسایه مانند ترکیه
  • صدور ویزا
مراحل اخذ ویزای خود حمایتی کانادا

مدارک موردنیاز تمکن مالی کانادا

متقاضیانی که قصد دارند از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی به کانادا مهاجرت کنند باید به سفارت این کشور مدارکی ارائه دهند که نشان دهد استطاعت مالی کافی برای زندگی در آن کشور را دارند. در ادامه به مدارک مورد نیاز سفارت کشور کانادا اشاره شده است:

  • پاسپورت معتبر و قانونی
  • چند قطعه عکس پرسنلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • مدارک  اثبات کننده تمکن مالی به ویژه پرینت حساب بانکی
  • یک درآمد ثابت و منظم بدون استفاده از کمک ها یا عواید رفاهی دولتی
  • موجودی حساب بانکی که باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد
  • بیمه نامه سلامت (مدارک بیمه سلامت باید تمام خطرات و درمان ها را پوشش دهد)
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا
  • رسید پرداخت هزینه اخذ ویزا
  • ارائه مدارک محل اقامت همچون رسید رزرو هتل یا اجاره نامه خانه

همچنین کارشناسان خبره ما می توانند در صورت نیاز در کنار شما باشند تا در ارسال مدارک خود دچار مشکل نشوید و مرحله به مرحله شما را همراهی می کنند تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

استانداردهای سرمایه گذاری در کانادا

تمکن مالی در کانادا مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. با توجه به این که مهاجرت و اقامت تمکن مالی کانادا در واقع نوعی روش سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود، به همین سبب نیاز به بررسی در زمینه های مختلف و مسائل مربوط به بحث مصادره اموال (Expropriation risk) و امنیت سرمایه دارد. البته مباحث دیگری نیز نیاز به بررسی دارد که در بخش های دیگر به آنها می پردازیم.

نرخ مصادره اموال در کانادا

برای هرگونه سرمایه گذاری، این نرخ نیز حائز اهمیت است زیرا میزان امنیت سرمایه گذاری و برابری قوه قضائیه یک کشور را نشان می دهد. به طور کلی نرخ مصادره اموال بیانگر میزان خطری است که سرمایه فرد را تهدید می کند و امکان مصادره کامل اموال و سرمایه فرد را به دلیل وجود عواملی چون تحریم یا تغییر رژیم حکومت در کشور کانادا را نشان می دهد.

این نرخ در بازه ای بین 1 تا 7 محاسبه می شود و هر قدر این نرخ به عدد یک نزدیک تر باشد نشان می دهد که خطر کمتری سرمایه فرد را تهدید می کند و هر قدر این نرخ به عدد 7 نزدیک تر باشد نشان می دهد که این کشور، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. نرخ ریسک مصادره اموال در کشور کانادا در سال اخیر حدود 1.92 بوده است که نشان دهنده ریسک کم در نقض قرارداد و مصادره اموال است.

شاخص کنترل فساد در کانادا

نرخ کنترل فساد برای سرمایه گذاری در کشور کانادا بسیار تاثیرگذار است و از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی بازه این نرخ بین 2.5 تا 2.5- محاسبه می شود و هر قدر این نرخ به عدد 2.5 نزدیک تر باشد نشان می دهد که وضعیت کنترل فساد در این کشور بهتر است و فرد می تواند سرمایه گذاری مطمئن تری داشته باشد.

کشور کانادا در لیست بهترین کشورهای دنیا در باب کنترل فساد اداری و اقتصادی قرار گرفته است. کشور کانادا توانسته با ارائه نظام قضایی سالم نظر بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب نماید.

شاخص های اقتصادی تاثیرگذار در کانادا

از دیگر شاخص هایی که برای تمکن مالی کانادا باید به آنها توجه کرد و مورد بررسی قرار داد، شاخص های اقتصادی تاثیرگذار هستند و تمکن مالی را تحت تاثیر خود قرار می دهند که شامل مواردی چون: تولید ناخالص داخلی، مالیات و سود و بهره بانکی می شوند که هرکدام نقش موثری در شناخت شرایط اقتصادی کشور کانادا دارند. نرخ مواردی که مطرح شده است به صورت تقریبی در سال های اخیر در زیر آورده شده است:

نرخ مالیات در کانادا

نرخ مالیات در واقع درصدی است که بر درآمد شخصی و همین طور درآمد شرکت اعمال می شود. در سال های اخیر نرخ مالیات شرکت ها به 27 و نرخ مالیات بر درآمد شخصی به 33 درصد رسیده است.

نرخ مالیات در کانادا

نرخ تورم در کانادا

از دیگر شاخص های تاثیرگذار در امر سرمایه گذاری در هر کشوری نرخ تورم آن کشور است. این نرخ بیانگر ارزش پول در این کشور در سال های اخیر می باشد و همچنین توان مالی افراد با هزینه های معیشتی در یک جامعه را در این کشور نشان می دهد.

نوسان یا ثبات قیمت خدمات و کالاها از دیگر مواردی است که بر روی نرخ تورم تاثیر مستقیم می گذارد. در طول 10 سال اخیر نرخ تورم در کانادا به کمتر از 2 درصد رسیده است که نشان از تدبیر دولت در این زمینه است.

نرخ تورم در کانادا

نرخ بیکاری در کانادا

نرخ بیکاری یکی از مهم ترین و اساسی ترین شاخص هایی است که با بررسی آن می توان به نتایج خوبی در رابطه با وضعیت اقتصادی یک کشور دست یافت.

در حقیقت از طریق نرخ بیکاری یک کشور می توان متوجه شد که از تعداد جمعیت ساکن در این کشور، چه مقدار نیروی کار آزاد در این کشور وجود دارد و چه مقدار شرکت ها و موسسات در این کشور موفق هستند. نرخ بیکاری در کشور کانادا در سال جاری به میزان  5.5 درصد است.

نرخ بیکاری در کانادا

نرخ تولید ناخالص داخلی

مهمترین نشانه سلامت اقتصادی یک کشور تولید ناخالص داخلی آن است. به معنای بهای کالاهای تولید شده و خدمات ارائه شده در داخل کشور در یک زمان مشخص است. این نرخ پیشرفت و رشد اقتصادی کانادا را نشان می دهد، با توجه به آن و تحلیل کاهش و افزایش این نرخ می توان برای سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه ممکن اقدام کرد.

نرخ رشد اقتصادی کانادا با توجه به آمار در حدود 1.76 ددرصد است. نرخ تولید ناخالص داخلی کانادا در چند سال اخیر افزایش داشته و سیر صعودی را در پیش گرفته است و به رقمی در حدود 582.49 رسیده است.

نرخ تولید ناخالص داخلی

خرید ملک در کانادا

یکی از راه ‌های سرمایه گذاری در کانادا خرید ملک است که روش های مخصوص به خود را دارد. در طی سال های اخیر بازار بین المللی ملک توانسته است عملکرد خوبی را رقم بزند. اگرچه این نکته لازم به ذکر است که اخذ اقامت دائم کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست.

قوانین موجود اجاره و نقل انتقالات ملک و خرید ملک در کانادا در یک پروسه زمانی بین 50 الی 90 روز کاری انجام می گیرد، البته در صورتی که ملک خالی باشد این پروسه زمانی در طول مدت 30 روز کاری صورت خواهد گرفت.
نکته مهم در خصوص خرید ملک در کانادا این است که اگر فرد متقاضی اقامت کانادا را نداشته باشد و قصد خرید ملک در این کشور را داشته باشد باید پیش پرداختی در حدود 35 درصد از ارزش ملک را در نظر بگیرد و با داشتن اسناد ملک می تواند به بانک مراجعه نموده و وام درخواست کند.

البته افرادی که جز ساکنین و مقیمان کانادا محسوب نشده اند باید در زمان فروش ملک خود ۲۵ درصد از سود فروش آن را به عنوان مالیات به دولت کانادا پرداخت کنند. سرمایه گذاران خارجی باید ۶۵ درصد از تامین اعتبار خرید ملک را داشته باشند که ۳۵ درصد از سرمایه خرید ملک باید به عنوان پیش پرداخت در دسترس باشد. مراحل خرید ملک در کانادا و روند انتقال آن معمولا بین ۶۰ الی ۹۰ روز طول می کشد.

هزینه های زندگی در کانادا

برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و بخصوص از طریق تمکن مالی را دارند هزینه های زندگی در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا تقبل تمام هزینه ها به عهده شخص متقاضی است و چنانچه نتواند از پس هزینه های زندگی بر بیاید، موفق به اخذ اقامت کانادا نمی شود. هزینه های زندگی در کانادا به سبک زندگی و محل اقامت افراد بستگی دارد.

برخی هزینه ها به صورت ثابت در هر ماه پرداخت می شوند که شامل  هزینه هایی که متقاضی برای خرید وسایل روزمره، خوراک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، استفاده از انرژی برق، گاز، تلفن، اینترنت، پوشاک، مالیات و غیره می پردازد، می شود.
همچنین هزینه های دیگری با اقامت در کشور کانادا به وجود می آید مانند: بیمه عمر، هزینه بیماری‌ های سخت، پس انداز برای زمان بیکاری، هزینه سفر و غیره.

با توجه به این که کسانی که از طریق روش تمکن مالی اقامت کشورهای مختلف را اخذ می نمایند اجازه کار در آن کشور را نخواهند داشت باید از قبل نحوه تامین هزینه های زندگی خود را از طریق سرمایه گذاری، اجاره منزل و غیره در کشور مبدا در نظر گرفته باشند. زندگی در کانادا در سال 2021 به شرح ذیل هزینه خواهد داشت:

با توجه به اینکه افراد از طریق تمکن مالی اجازه کار در این کشور را ندارند بهتر است هزینه ای که برای هر نفر طی هر ماه نیاز است را بدانند:

  • 1 نفر  ماهانه 1000$ تا 1300$ (دلار کانادا)
  • 2 نفر  ماهانه 1800$ تا 2400$ (دلار کانادا)
  • 3 نفر  ماهانه 2600$ تا 3200$ (دلار کانادا)
هزینه های زندگی در کانادا

هزینه اجاره یا خرید ملک در کانادا

  • آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر:  1.205 دلار و میانگین آن بین 800 تا 1800 دلار کانادا
  • آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهر: 980 دلار و میانگین آن بین 700 تا 1.500 دلار کانادا
  • آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر: 1.985 دلار و میانگین آن بین 1.300 الی 3000 دلار کانادا
  • آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر: 1.593 دلار و میانگین آن بین 1.100 الی 2.500 دلار کانادا
  • هزینه خرید یک مترمربع ملک مسکونی در مرکز شهرهای کانادا به طور متوسط حدود 5700$ (دلار کانادا)
  • هزینه خرید ملک در حومه شهرهای این کشور در حدود 4020$ (دلار کانادا)

هزینه غذا در کانادا

  • هزینه های مایحتاج روزمره زندگی به شرح زیر و به دلار کانادا است:
  • 1.5لیتر آب معدنی:2.21$
  • یک لیتر شیر: 2.5$
  • یک کیلو برنج: 3.77$
  • 12 عدد تخم مرغ: 3.47$
  • یک کیلو گوشت گوساله: 15.16$
  • یک کیلو گوجه:  4.23$
  • یک کیلو سیب زمینی: 2.91$
  • یک کیلو پیاز: 2.64$
  • انواع میوه: 3$

سوالات متداول

مزایای تمکن مالی کانادا چیست؟

ساده ترین و سریع ترین روش اخذ اقامت کانادا
نیازی به راه‌ اندازی کسب ‌و کار ثبت شرکت و پرداخت مالیات شرکت و استخدام پرسنل بومی نیست.
کم ترین ریسک را دارد.
امکان اخذ اقامت برای همراهان فرد متقاضی وجود دارد و..

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی چیست؟

برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق تمکن مالی به ازای هر نفر حداقل مبلغی در حدود 50000 دلار کانادا باید در حساب بانکی فرد متقاضی باشد.

آیا از طریق خرید ملک در کانادا میتوان اقامت دائم را کسب کرد؟

خیر، اخذ اقامت دائم کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست.

روش های اثبات درآمد ویزای خود حمایتی کانادا چیست؟

سند ملک، اجاره نامه مغازه و هرگونه ملک دیگر، سند و سود سپرده بانکی، برگه سهام و سود حاصل از آن، حقوق بازنشستگی

5/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
ویزای همراه کشور کانادا ویزای همراه کشور کانادا

سیاست های مهاجرتی سخاوتمندانه کشور کانادا این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا هم...

سایت های کاریابی در کانادا سایت های کاریابی در کانادا

سایت‌ های کاریابی در کانادا یکی از متداول‌ترین راه‌هایی که جویندگان کار در کانادا استفاد...

کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

نظرات کاربران
سعید

با سلام ببخشید بنده تریدر و معامله گر بورس و فارکس هستم،کدام کشور و کدام نوع اقامت برای بنده مناسب است؟

آتیه آفرینان

سلام بهترین گزینه برایتان از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد .

صادق نظري

سلام بنده در تهران صاحب يك شغل آزاد و همچنين داراي يك واحد مسكوني هستم آيا امكان اخذ اقامت در كانادا وجود دارد

سارا جوادی

با سلام بله میتوانید از طریق ویزای کارآفرینی اقامت کانادا را دریافت کنید.

وحید احمدپور

درود من بازنشسته هستم و حقوق بازنشستګی دریافت می کنمږدارای سند ششدانګ از یک واحد آپارتمان در ایران هستم همچنین اتومبیل ششخصیږآیا مجاز هستم که از طریق تمکین مالی به کشور کانادا مهاجرت نمایم؟/سپاسګزارم

سارا جوادی

با سلام جناب آقای احمدپور ، درحال حاضر کشور کانادا از طریق تمکن مالی اقامت نمیدهد.پیشنهاد میکنیم برای تمکن مالی کشورهای اتریش و یا فرانسه اقدام نمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button