کشور فنلاند در اروپای شمالی واقع شده است و عضو اتحادیه اروپا می باشد که به گفته برخی از مختصصان امور مهاجرت به دلیل داشتن جامعه ای رو به رشد ، دسترسی به منابع عظیم طبیعی و پتانسیل بالای علمی و صنعتی یکی از بهترین کشورهای اروپایی جهت تحصیل و اقامت است . برای اخذ اقامت دائم کشور فنلاند در ابتدا می بایستی برای اقامت موقت کشور فنلاند اقدام کرد . لذا در ابتدای مراحل اخذ اقامت دائم کشور فنلاند لازم است متقاضیان از یکی از روش های اقامت اروپا اقدام نمایند و پس از آن مجوز اقامت خود را تمدید کنند .

در مقاله ” مهاجرت به فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به فنلاند اطلاعات کسب کنید .

اقامت دائم کشور فنلاند – شرایط اقامت دائم کشور فنلاند از طریق کار

اگر فردی در ابتدا توانسته باشد به واسطه یکی از روش ها، اقامت کشور فنلاند را دریافت کرده باشد و این اقامت سال به سال تا 4 سال در کشور فنلاند تمدید کند . پس از 4 سال می تواند درخواست اقامت دائم کشور فنلاند را کسب نماید . در هنگام اخذ اقامت دائم فنلاند یکسری شرایطی دارد که بایستی رعایت شود که عبارتند از :

اقامت دائم کشور فنلاند

اقامت دائم کشور فنلاند

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در فنلاند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در فنلاند ” را مطالعه نمایید.

  • در هر شرایطی که فرد اقامت خود را در کشور فنلاند اخذ می کند باید شرایط و ضوابط خاص آن را مدنظر داشته باشد .
  • متقاضی حتما باید از روشی اقدام به اخذ اقامت در کشور فنلاند کند که در نهایت بتواند اقامت دائم را کسب کند .زیرا برخی از اقامت ها وجود دارد که کلا مربوط به اقامت موقت هستند و هیچ گونه پیش بینی برای اقدامات دائم انجام نشده است .
  • فرد باید در طی این 4 سال که اقامت موقت خود را در کشور فنلاند تمدید می کند ، هیچ گونه عمل خلاف قانونی را انجام ندهد و در کشور فنلاند سوء پیشینه ای نداشته باشد .

اقامت دائم کشور فنلاند – شرایط اقامت دائم از طریق ازدواج

یکی از روش های موجود به منظور مهاجرت به فنلاند ازدواج می باشد. شخصی که با یک تبعه فنلاندی ازدواج می کند، در صورت داشتن شرایط مورد نیاز می تواند به اقامت فنلاند برسد. در قانون فنلاند زوجین به اشخاصی گفته می شود که به مدت دو سال با هم در یک خانه زندگی کرده اند. این زوجین می توانند از یک جنس نیز باشند. دولت فنلاند ازدواج همجنس گرایان را قبول می کند. در قدم اول جهت مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج باید ثابت شود که این ازدواج صوری نمی باشد. سپس تبعه فنلاندی باید نشان دهد که در فنلاند شاغل می باشد و تمکن مالی خوبی جهت گذران زندگی یک زوج را دارد.سپس می توانند برای اقامت دائم کشور فنلاند درخواست دهند.

اقامت دائم کشور فنلاند – شرایط اقامت دائم از طریق تولد

یکی از راه های دست یابی به تابعیت فنلاند، مهاجرت به فنلاند از طریق تولد می باشد. کشورهای مختلف جهت اعطای تابعیت به متولدین در خاک خود از قانون خاک و قانون خون استفاده می کنند. در کشور فنلاند در این مورد از قانون خون استفاده می شود. به این معنی که اشخاص در صورت داشتن شرایط زیر می توانند از کسب اقامت از طریق تولد استفاده بکنند:

  • مادر کودک شهروند فنلاندی باشد
  • پدر کودک شهروند فنلاندی باشند

البته در این مورد پدر و مادر کودک باید به صورت رسمی ازدواج کرده باشند

پدر و مادر کودک مشخص نباشند و رها شده بدون سرپرستی در کشور فنلاند باشد

  • اگر فرد متقاضی از روش نادرستی اقدام به اخذ اقامت کشور فنلاند کند مثلا گذر زمان و از سن قانونی مقرر شده گذشته باشد، شانس خود را برای اخذ اقامت کشور فنلاند از دست می دهد و روز به روز این فرایند سخت تر می شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان

متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت ...

اقامت دائم کشور لهستان اقامت دائم کشور لهستان

کشور لهستان، یکی از بزرگترین کشورها در مرکز اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ورشو است. لهستان...

نظرات کاربران
Noorsanattajhiz

عالی است موفق باشید

آتیه آفرینان

ممنون از نگاهتون.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button