مهاجرت به کشورهای اروپایی از راه های مختلف امکان پذیر می باشد و یکی از راه های ورود به کشورهای اروپایی از راه اثبات تمکن مالی (تمکن مالی ترکیه) است . این نوع ویزا در دسته ویزاهای سرمایه گذاری می باشد و امکان اخذ اقامت بعد از اخذ این ویزا وجود دارد و در نهایت راه را برای اخذ پاسپورت هموار می کند . در روش مهاجرت از طریق تمکن مالی هیچ تضمینی بر اخذ اقامت دائم وجود ندارد . روش اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که بازنشسته هستند و از لحاظ مالی مشکلی ندارند و نیاز به کار ندارند و صرفا برای مهاجرت موقت قصد داشتن اقامت طولانی مدت کشوری اروپایی را دارند . این ویزا فرصت را برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار و یا ثبت شرکت را در کشور مقصد دارند و یا حتی خرید ملک را دارند و تمایل دارند که ابتدا بتوانند برای مدتی نسبتا طولانی در کشور مورد نظر زندگی کنند و پس از آن برای تصمیم بعدی خود اقدام کنند . اخذ ویزا با اثبات تمکن مالی راهی برای اخذ ویزای تایپ D و یا همان ویزای بلند مدتی می باشد که صرفا اجازه ورود و حضور در کشور مقصد را به شخص می  دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ترکیه شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ترکیه” بیاندازید.

امروزه اخذ اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی بسیار رواج پیدا کرده است و متقاضیان بسیاری را دارد . در روش مهاجرت ترکیه از طریق تمکن مالی باید اسناد و مدارکی ارائه کرد که ثابت کند شخص متقاضی اصلی توانایی کسب درآمدی معادل  250 هزار دلار به صورت سالیانه را دارد. حتی فرد متقاضی کار و یا بیزینسی انجام ندهد ، باز هم میتواند پشتوانه مالی داشته باشد  .

از مزایای اخذ ویزای تمکن مالی می توان به حق زندگی در ترکیه و داشتن ویزای شینگن و اجازه رفت و آمد در بین کشورهای اروپایی می باشد.مدت زمانی صدور ویزای تمکن مالی ، ۱ سال است که قابلیت تمدید نیز دارد پروسه زمانی لازم تا زمان اخذ ویزای تمکن مالی ، تقریبا ۳ تا ۴ ماه می باشد .

اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی
اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ترکیه می توانید مقاله ” تحصیل در ترکیه ” را مطالعه فرمایید .

شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی ، بسیار آسان است . درصورت توان پرداخت هزینه های اجاره یک ساله آپارتمان در ترکیه که در شهر استانبول، کمی گرانتر از سایر شهرهای ترکیه می باشد و اثبات دارایی به میزان حداقل 6000 دلار برای هر نفر، اقامت یک ساله ترکیه به فرد داده می شود که قابل تمدید می باشد. البته برای تمدید این نوع اقامت، لازم است شخص از کشور ترکیه خارج شده و مجددا نسبت به تمدید آن اقدام کند. اما با توجه به اینکه ورود و اقامت کوتاه مدت اتباع ایران به ترکیه، نیازی به ویزا نمی باشد ، امکان سفر به ترکیه و تحقیق از اداره پلیس مهاجرت ترکیه و آگاهی از قوانین مهاجرتی و تغییرات قوانین مهاجرتی ترکیه، کار آسانی می باشد .

در مقاله ” اقامت در ترکیه” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ترکیه اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق تمکن مالی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. م...

اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بر...

نظرات کاربران
Call Now Button