اقامت از طریق تولد فرزند در کشور لیختن اشتاین(Liechtenstein)

چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف مهاجرت از طریق تولد فرزند (اخذ تابعیت از طریق تولد) بود. همانطور که گفته بودیم در مورد روش های اخذ تابعیت و اخد اقامت از طریق تولد فرزند را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم.

تابعیت و اقامت از طریق تولد فرزند در لیختن اشتاین

از سوال های متداول در زمینه اخذ تابعیت و اقامت از راه تولد فرزند این است که چه کشورهایی از راه تولد فرزند نسبت به ارایه پاسپورت دوم اقدام می کنند و می توان اقامت و تابعیت آن کشور را گرفت؟ در جواب به این سوال با ما همراه باشید.

میزان تمایل افرادی که میخواهند فرزند خود را در کشورهای دیگر به دنیا بیاورند خیلی بالا رفته است و  مزایای تولد فرزند در کشورهای دیگر را به خوبی فهمیده اند. افراد به منظور اخذ شهروندی و گرفتن تابعیت و اقامت فرزند خود برنامه های زیادی دارد و با این کار مزایای دائمی زیادی را به فرزند خود هدیه می کنند. با گرفتن شهروندی فرزند بعدا پدر و مادر فرزند نیز از امتیازهای زیادی می توانند بهره مند شوند. اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) والدین در محل تولد فرزندشان از جمله این مزایا می باشد و بعد از بازنشستگی به راحتی می توانند نسبت به شهروند شدن در کشوری که فرزندشان را به دنیا آورده اند اقدام کنند.

کشور لیختن اشتاین هم از این قوانین جدا نیست و به کودکانی که در این کشور به دنیا بیایند در صورتی که یکی از والدین وی تبعه کشور لیختن اشتاین باشد یا در این کشور اقامت دائم داشته باشد ، تابعیت و اقامت لیختن اشتاین را میدهد و این کشور در زمینه تابعیت، تابع خون هست.

 

اقامت از طریق تولد فرزند در لیختن اشتاین

اقامت از طریق تولد فرزند در لیختن اشتاین

قوانین به دنیا آوردن فرزند و گرفتن شهروندی در حال تغییر است و کشورها به سمت پایان دادن به این قانون حرکت می‌ کنند. تاکنون کشورهای استرالیا، نیوزیلند، ایرلند، فرانسه، مالتا و هند به این قانون پایان داده‌ اند.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و دو پاسپورت گرفتن برای فرزندتان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button