اعزام نیروی کار به گرجستان

کشور گرجستان از جمله کشورهای همسایه است که در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان بسیاری قرار گرفته است . در حدود یک سوم از درآمد این کشور از طریق کشاورزی به دست می آید . افرادی که علاقه مند به مهاجرت به گرجستان هستند می توانند از طریق کار اقدام نمایند . البته باید به این نکته توجه کنید که اعزام نیروی کار به گرجستان در رشته هایی که مورد نیاز این کشور هستند امکان پذیر است و به نیروهای متخصص نیاز دارند . با توجه به شرایط این کشور نیروهای عادی و کارگر در این کشور وجود دارد و شما باید خود را برای مشاغل خالی این کشور آماده کنید . برای یافتن کار در گرجستان می توانید از روش های گوناگونی استفاده کنید ولی یکی از بهترین راه ها استفاده از موسسات کاریابی است زیرا این موسسات به خوبی از نیاز های بازار خبر دارند و می توانند مسیر یافتن کار را برای شما کوتاه تر کنند . با دریافت دعوتنامه از سوی کارفرما می توانید اقدامات بعدی برای اعزام نیروی کار به گرجستان را طی کنید .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در گرجستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در گرجستان توضیح دادیم .

همانطور که گفتیم جهت اعزام نیروی کار به گرجستان نیازمند دعوتنامه ای از سوی کارفرما هستید تا بتوانید با ارائه به سفارت گرجستان ویزای کار خود را دریافت کنید . اگر خودتان بخواهید راه را طی کنید ممکن است کمی مسیر دشواری پیش رو داشته باشید خودتان باید کارفرما پیدا کنید و مکاتبات لازم را انجام دهید و در مصاحبه شرکت کنید . از این رو پیشنهاد ما استفاده از روش ذکر شده است . بعد از گرفتن کار لازم است مدتی را آزمایشی مشغول به کار شوید تا کارفرما شما را تایید نماید . بتوانید ویزای خود را تمدید کنید .

اعزام نیروی کار به گرجستان نکاتی درباره اعزام نیروی کار به گرجستان

برای کار در این کشور لازم است به نکاتی توجه داشته باشید . یکی از این موارد دانستن زبان است. زبان گرجی زبان سختی است و اگر بتوانید به این زبان صحبت کنید می توانید شانس بالایی در جامعه داشته باشید و بتوانید شغل بهتری را کسب کنید . زبان دوم مردم نیز روسی است و می توانید به این زبان نیز مسلط شوید . با دانستن زبان انگلیسی در مشاغل کمی می توانید مشغول باشید . پایین ترین حقوق در این کشور نیز 400 لاری است . برای زندگی نیز به ازای هر فرد به حداقل 400 تا 500 لاری نیاز خواهید داشت . پس باید پیشنهاد شغلی شما بتواند هزینه های جاری زندگی شما را پوشش دهد در غیر این صورت اقدام به مهاجرت نکنید . ساعت کاری در این کشور از 10 صبج تا 6 عصر است . فراموش نکنید غالبا اقامت یکساله اعطا می شود و در صورتی که بتوانید برای چند سال در این کشور کار کنید و مالیات بدهید می توانید اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید و تسلط به زبان نکته ای مهم در این زمینه خواهد بود .

اعزام نیروی کار به گرجستان

اعزام نیروی کار به گرجستان

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در گرجستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در گرجستان ” است .

اعزام نیروی کار به گرجستان مدارک مورد نیاز برای ویزای کار گرجستان

برای اینکه بتوانید ویزای کاری خود را دریافت نمایید بعد از یافتن کار و دعوتنامه از سوی یک کارفرما باید مدارک زیر را ارائه نمایید:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و کپی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • دعوتنامه ای که از سوی کارفرما دریافت نموده اید
  • عکس جدید
  • پرداخت هزینه های ویزا

یکی از روش های مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به گرجستان ” اطلاعات کسب کنید .

هزینه صدور یک ویزای ۳۶۰ روزه در گرجستان ۱۰۰ لاری می باشد . فرم درخواست ویزا در خود سفارت یا کنسولگری گرجستان به زبان گرجی یا انگلیسی تحویل داده می ‌شود. فرایند بررسی مدارک و جواب نهایی در عرض ۷ روز به متقاضی ویزا دریافت ابلاغ خواهد شد .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
ابوالفضل

باسلام ۲۸سالمه متاهل بدون بچه ۱۳سال سابقه آشپزی حرفه ای چطوری باید اقدام کنم برای پیشنهاد کار و اقامت گرجستان

سارا جوادی

با سلام گرجستان در حال حاضر از طریق خرید ملک اقامت می دهد که می توانید اقدام نمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button