اعزام نیروی کار به کشور ژاپن

طبق آخرین ارزیابی های صورت گرفته دولت کشور ژاپن برای جبران بخشی از نیروی کاری خود در کلیه بخش های اقتصادی این کشور ، قصد استخدام 500 هزار کارگر ساده خارجی تا سال 2025 میلادی را دارد و این موضوع باعث شده است تا اعزام نیروی کار به کشور ژاپن از سایر کشورها و خصوصا ایران مورد توجه قرار گیرد . متقاضیان مهاجرت به ژاپن از طریق ویزای کار در ابتدا مستلزم بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در کشور ژاپن می باشند . از آنجایی که میانگین سن مردم کشور ژاپن بسیار بالا و نیروی جوان در این کشور بسیار کم است ، دولت ژاپن با در نظر گرفتن شرایط کنونی خود و همچنین ایجاد راهکارهای مناسب از کشورهای دنیا درخواست اعزام نیروی کار به کشور ژاپن کرده است و امیدوار است تا بیش از 500 هزار نیروی خارجی در مشاغل مختلف جذب کند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ژاپن ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور ژاپن شرایط اعزام نیروی کار به کشور ژاپن

متقاضیان کار در کشور ژاپن نیازمند رعایت شرایطی خاصی هستند تا در صورت اخذ ویزای کار ژاپن از طریق سفارت ژاپن و ورود به خاک آن از منظر قانونی دچار مشکل نشوند. شرایط اعزام نیروی کار به کشور ژاپن برای هر کشور متفاوت می ‌باشد و متقاضیان با مراجعه به سفارت ژاپن در کشور خود می ‌توانند از شرایط اعزام نیروی کار به ژاپن مطلع شوند. برای اعزام نیروی کار به کشور ژاپن ، در ابتدا متقاضیان لازم است تا با مراجعه به سفارت ژاپن از لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن آگاه شوند. پس از آگاهی از این موضوع متقاضیان مستلزم کاریابی در ژاپن هستند . پس از یافتن شغل مناسب برای اعزام نیروی کار به ژاپن، متقاضیان نیاز به اخذ دعوت ‌نامه ‌ای معتبر از سوی کارفرمایی ژاپنی دارند. در این مرحله متقاضیان مستلزم ارائه رزومه خود به کارفرما هستند تا سوابق شغلی و مهارت ایشان مورد ارزیابی و تایید قرار گیرد.

اعزام نیروی کار به کشور ژاپن

اعزام نیروی کار به کشور ژاپن

در مقاله ” اقامت در ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در ژاپن اطلاعات کسب کنید .

در صورتی که متقاضیان موفق به کسب تاییدیه از سوی کارفرمای ژاپنی شوند با ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت ژاپن، می ‌توانند درخواست ویزای کار ژاپن را دهند و از طرف کشور خود به عنوان اعزام نیروی کار به کشور ژاپن آن هم به شکل قانونی اعزام شوند. پس از آنکه متقاضیان اقدام به مهاجرت به ژاپن از طریق کار کردند ، مستلزم کار به صورت آزمایشی زیر نظر کارفرما هستند زیرا باید به کارفرما اثبات شود آنها دارای تخصص و مهارت با توجه به رزومه ارسالی خود می ‌باشند. مدت زمان اقامت در ژاپن از طریق ویزای کار 1 ساله است و در صورت تمدید این اقامت تا 4 الی 5 سال توسط فرد متقاضی و پرداخت مالیات و زندگی در این کشور، اقامت دائم ژاپن به آنها اعطا می ‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ژاپن شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ژاپن ” بیاندازید.

بسیاری از شرکت‌ ها و مشاغلی که در ژاپن اقدام به جذب نیروی کار خارجی می‌ کنند تنها تسلط به زبان ژاپنی را مورد نظر خود قرار می‌ دهند، البته ممکن است تعداد محدودی از مشاغل وجود داشته باشد که آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی را اولویت خود قرار دهند ولی با این وجود به منظور امرار معاش در ژاپن و بر قراری ارتباط با جامعه این کشور، تسلط به زبان ژاپنی امری اجباری است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
اميرحسين

خوب وجامع وپيچيده.

سارا جوادی

با سلام سپاس از وقتی که گذاشتید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button