اعزام نیروی کار به کشور چین

با توجه به این که کشور چین از پرجمعیت ترین کشورهای جهان می باشد و نیروی کار بسیاری را دارا است . دولت چین توجه ویژه ای را به امر اشتغال در چین معطوف داشته و این امر را مهمترین هدف و استراتژی خود جهت تضمین پایداری وضعیت جامعه قرار داده است . کشور چین محیط بسیار مناسبی برای تجارت و کار آزاد می باشد و بالاترین درآمدها در آن برای بازرگانان و بخش های بازرگانی شرکت ها می باشد . فرد جهت اعزام نیروی کار در کشور چین ، به ویزای کار چین نیاز دارد که این ویزا برای اشتغال به عملکردهای تجاری نیز برای اتباع خارجی صادر می شود . ویزای کار چین زمانی به فرد داده می شود که کارفرما و متقاضی کار ، شرایط خاص اولیه را داشته باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت چین مقاله ” اقامت در چین ” را مطالعه بفرمایید .

فرد کارفرما برای متقاضی اعزام نیروی کار به کشور چین از طریق دولتی ارسال کرده و یک نمونه از درخواست باید از طریق اطلاع نامه ویزا از جانب متقاضیان کار نیز ارسال شود . همچنین برای اعضای خانواده می توان به عنوان همراه ویزای جدیدی مانند S1 و یا ویزای  S2 اخذ کرد که با ارسال دعوت نامه از طریق فرد مرتبط و دارنده ویزای  z (ویزای کاری) در کشور چین و همچنین اثبات رابطه فرد اصلی با همسر یعنی گواهی ازدواج خود و گواهی تولد برای فرزندان و کودکان فرد اصلی، قابلیت انجام دارد . ویزای کار z تنها برای مدت ۳۰ روز از تاریخ ورود فرد متقاضی اعتبار دارد که برای تبدیل آن و اخذ اجازه اقامت موقت، در طی این مدت فرد جویای کار و کارفرما باید به دنبال اجازه اقامت معتبر در طول اعتبار مدت قرارداد خود باشند که اعتبارهای قرارداد های کاری از حداقل ۹۰ روز تا حداکثر ۵ سال متغیر می باشد.

اعزام نیروی کار به کشور چین

اعزام نیروی کار به کشور چین

متقاضیانی که قصد کار در کشور چین را دارند لازم است به این نکته توجه داشته باشند در این کشور الزامات قانونی خاصی برای مدیریت اوضاع کارگران وجود ندارد. نیروی کار در کشور چین بدون هیچ قانون و نظارت خاصی مشغول به فعالیت می شود و این عامل باعث افزایش سرعت تولید در این کشور شده است. همچنین در کشور چین کودکان به راحتی به عنوان نیروی کار و بدون هیچ قانون خاصی جذب بازار کار می‌شوند و این عمل هیچ گونه تضادی با قانون کار در چین ندارد. لازم به ذکر است که کارگران در کشور چین معمولا از حق بیمه برخوردار نمی ‌باشند و برخی از آنها حقوق شان به صورت سالیانه پرداخت می ‌شود تا قادر به ترک محل کار خود تا قبل از پایان سال را نداشته باشند.

در مقاله ” مهاجرت به چین ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به چین اطلاعات کسب کنید .

 اعزام نیروی کار به کشور چین شرایط اعزام نیروی کار به کشور چین

متقاضیانی که قصد کار در کشور چین دارند در ابتدای امر نیاز به اخذ ویزای کار معتبر از کشور چین دارند. شرط لازم جهت دریافت ویزای کار در کشور چین در قدم اول آن است که سازمانی که برای استخدام و اخذ ویزای کار اقدام می ‌کند معتبر باشد. از سویی کارفرمای کشور چین مستلزم ارائه گواهی معتبری مبنی بر اینکه کارجو شرایط مورد نیاز برای کار در چین را دارد، ارائه کند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در چین ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور چین فرصت های شغلی جهت اعزام نیروی کار به کشور چین

بیشترین و شایع ترین فرصت های شغلی در کشور چین برای آموزش های زبان انگلیسی و تدریس آن است که حداقل شرط آن دانش زبان انگلیسی و داشتن  حداقل مدرک لیسانس و دو سال سابقه تدریس، اعلام شده است . محدودیت های سنی برای جویندگان کار در کشور چین برای خانم ها از ۲۴ سال تا ۵۵ سال و برای آقایان از ۲۴ سال تا ۶۵ سال تعریف شده است . با این حال برخی از اوقات این شرایط انعطاف پذیری خواهند داشت .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button