کشور نیوزلند با چشم اندازی زیبا و دارای مکان ها و فرصت های متنوع برای زندگی و کار می باشد و در مقایسه با سایر کشورهای جهان از پتانسیل خوبی برای برنامه کاری و زندگی برخوردار است که این سیستم سبب شده این کشور را از سایر کشورها متمایز کند و به کشور مهاجران معروف گردد . کشور نیوزلند به دنبال هزاران کارگر ماهر در بسیاری از زمینه ها به ویژه ساخت و ساز ، پزشکی ، داروسازی و غیره است. از جاذبه های دیگر این کشور استانداردهای عالی زندگی و امنیت بالا به دلیل آمار فوق العاده پایین جرم و جنایت و محیطی مناسب برای زندگی است. سیاست مهارت های کار در کشور نیوزلند افراد را قادر می سازد تا کارفرمایان نیوزلند نیروی کار ماهر را از خارج از کشور استخدام کنند تا کمبود نیروی متخصص در نیوزلند جبران شود . در این مقاله قصد داریم بیشتر به موضوع اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند بپردازیم تا کمکی به متقاضیان کار در نیوزلند شده باشد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

بازار کار کشور نیوزلند با این که بحرانی های جهانی را گذرانده ، کمتر دچار تغییر شده است . به خصوص طی ۳ سال گذشته اما همچنان شرایط استخدام به قوت خود باقی است و همچنان تعداد متقاضیان اعزام نیروی کار به نیوزلند بالا می باشد و هر ساله پذیرش مهاجران از سطح بالایی برخوردار است.

جهت اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند ، بسیاری از فرصت های شغلی در صنایع پزشکی و مهندسی ها و مهارتهای عمومی وجود دارد و لیست کارهای موجود و تقاضاهای کاری و نوع ویزاها و غیره هرساله به طور مفصل به ایمیل فرد فرستاده می شود و یا از طریق اداره مهاجرت بر روی سایت قابل پیگیری می باشد که این لیست شامل مهارتهایی می شود که کشور نیوزلند در آن کمبود دارد .

دولت نیوزلند هر ماه یک متقاضی واجد شرایط را برای ورود به این کشور در نظر می گیرد که از این طریق بتواند اقامت خود را به دست آورد. در این راستا کسب 160 امتیاز از الزامات ورود به کشور نیوزلند می باشد. متقاضیانی که یک کسب و کار جدید در نیوزلند راه اندازی کنند یا کسب و کار موفق خود را به کشور نیوزلند منتقل کنند می توانند از این طریق اقامت خود و خانواده خود را به دست آورند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند توضیح دادیم .

اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند
اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند

شرایط اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند

اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند ، شرایط و ملزومات خاص خود را دارد . متقاضیان کار در نیوزلند بعد از 2 سال کار در این کشور می توانند اقامت نیوزلند را کسب کنند . افرادی که از طریق ویزای کار در نیوزلند اقدام به مهاجرت به این کشور را دارند می توانند خانواده خود را در کنارشان داشته باشند و به همراه خود ببرند .

کار در کشور نیوزلند متقاضیان بسیاری دارد و اگر متقاضیان شهروند یا ساکن نیوزلند نباشند برای ورود به این کشور نیاز به ویزای کار نیوزلند دارند . واجدین شرایط برای اخذ ویزای کار نیوزلند به شرح زیر می باشد :

  • افرادی که در نیوزلند تحصیل کرده اند و می خواهند در نیوزلند کار کنند.
  • فرد یک پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمای نیوزلندی داشته باشد.
  • برای یک هدف خاص که مربوط به کار در نیوزلند می باشد درخواست داده باشد.
  • فرد دارای یک شریک کاری است و برای ادامه کار می خواهد وارد نیوزلند شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

مشاغل مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند

لیست مهارت های مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور نیوزلند به شرح زیر می باشد :

  • مهارت های بلند مدت: این نوع مهارت شامل مشاغل و مهارت هایی است که به طور مداوم نیازمند به کارگران ماهر در سراسر نیوزلند می باشد. البته جهت اعزام نیروی کار به نیوزلند پیشنهاد کاری کارفرما به فرد، تجربه کاری و مدرک تحصیلی بسیار موثر است. مشاغلی مانند پروژه های ساختمانی و زیر مجموعه های آن، رشته های فنی مهندسی مثل مهندسی شیمی، مهندس مواد، مهندس عمران، ژئوتکنیک و…، زیر شاخه های پزشکی مثل روانشناسی، رادیولوژیست، متخصص زنان و زایمان و…. همچنین داد و ستد های مربوط به خودرو مثل تکنسین خودرو و صنعت مربوط به خوراک از این دست مهارت ها می باشند.
  • مهارت های فوری : این نوع روش شامل کارگران ماهری می باشد که کشور نیوزلند نیاز فوری به آن ها دارد و نشان دهنده این است که هیچ کدام از شهروندان نیوزلند یا ساکنان آن برای چنین مشاغلی وجود ندارند. مانند مشاغل جنگلداری و کشاورزی، برخی از رشته های ساختمانی مثل بازرس و نقشه برداری ساختمان، ساختمان سازی و … یا مشاغل دانشگاهی مثل تحصیلات تکمیلی دکتری، مدرس دانشگاه و …
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button