تصمیم گیری در خصوص مهاجرت کاری به کشور سنگاپور مستلزم آگاهی و شناخت کلی نسبت به این کشور می باشد . کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در اطراف آن جزایر متفاوتی وجود دارد که توسط گذرگاهی به شبه جزیره مالایا متصل است . موقعیت استراتژیک این کشور ، نیروی کار ماهر آن ، سرمایه گذاری های کشورهای خارجی ، صادرات زیاد به کشورهای مختلف و فساد کم در بازارهایی اقتصادی ، آن را به یک رهبر قدرتمند در بخش های مختلف اقتصادی در سطح جهان تبدیل کرده است . کشور سنگاپور ، کشوری رو به رشد است ، به طوری که از آن به عنوان یک کشور پیشرفته صنعتی که دارای رفاه اجتماعی بالا و سطح کیفی مناسب زندگی است ، یاد می شود . لازم به ذکر است که این کشور مهاجرپذیر هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را از تمام نقاط دنیا به خود جذب می کند . از این رو این مقاله به موضوع اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور اختصاص داده شده است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور با وجود سطح بالایی از زندگی و نرخ پایین بیکاری نشانه خوبی برای کیفیت بالای شرایط کار در این کشور است. کشور سنگاپور دارای یک سیستم امنیت اجتماعی به نام صندوق موقت مرکزی (cpf) می باشد که هم از کار فرمایان و هم از کارمندان حمایت می کند. هنگامی که فرد در cpf ثبت نام می کند از مزایایی چون بازنشستگی، مراقبت های بهداشتی، مالکیت خانه، حفاظت خانه و افزایش دارایی ها بهره مند می شود . Cpf  برای افراد خارجی که قصد دارند در سنگاپور به طور دائم ساکن باشند و 3 حساب سپرده دارند ایجاد می شود. هدف از cpf این است که در آمد بازنشستگی خود را برای تامین نیاز های اولیه خود در سالخوردگی از جمله مسکن و هزینه های پزشکی فراهم کند. اگر فرد قصد دارید سنگاپور را به طور دائم ترک کند و قصد برگشت نداشته باشد می تواند از پس انداز خود برداشت کند. اعتصاب، کاهش سرعت کار و اعتراض کارگران در سنگاپور بسیار کم دیده می شود . قرار دادهای کار در سنگاپور بسیار محکم تنظیم می شوند اما شرایط کار بسیار انعطاف پذیر می باشد .

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور ، دانستن نرخ بیکاری در این کشور است. در حال حاضر، نرخ بیکاری در کشور سنگاپور چیزی در حدود 2.2 در صد در ژانویه سال 2019  میلادی می باشد . بر اساس اطلاعات در دسترس از سال 2008 تا 2018  متوسط نرخ بیکاری، 2.5 درصد می باشد. همچنین میانگین بیشترین در آمد ماهیانه در سنگاپور در سال 2018 به 5119 دلار و کمترین درآمد ماهیانه به 4962 دلار در ماه رسیده است.

شما می توانید برای مهاجرت به سنگاپور مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور

اعزام نیروی کار به سنگاپور نیازمند و مستلزم پیشنهاد شغلی می باشد. افرادی که به دنبال شرایط کاری مناسب و موقعیت کاری مناسب می باشند باید تخصص و تحصیلات در زمینه شغلی خود داشته و همچنین از میزان حقوق، نرخ بیکاری و مشاغل مورد نیاز آن کشور نیز اطلاعات دقیق داشته باشند.  بر اساس شرایط کار در سنگاپور و نیاز بازار کار کشور سنگاپور ، مهمترین مشاغل مورد نیاز در سنگاپور در سال 2019 عبارتند از  :

شغلمیزان حقوق سالیانه به دلار
مهندس نرم افزار50.316
مدیر بازاریابی35.203
حسابدار حرفه ای33.574
مهندس مکانیک43.296
مدیر اجرایی68.714

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور ” است.

اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور – مزایای اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور

اعزام نیروی کار به کشور سنگاپور با چنین درجه بالایی از رفاه و امنیت ، دانشگاه هایی با اعتبارهای برتر جهانی و  اقتصاد بسیار قدرتمند می تواند مزایای بسیاری برای متقاضی داشته باشد که عبارتند از :

  • بالاترین استاندارهای جهانی برای زندگی ، کار و تحصیل در کشور سنگاپور
  • قانونمندی و نظام اجتماعی قدرتمند و سازمان یافته در کنار زیر ساخت ها و خدمات عمومی ، بهداشت و درمان و آموزش در کشور سنگاپور
  • فردی که بتواند گذرنامه سنگاپور را کسب کند با توجه به شاخص جهانی گذرنامه (Passport Index) ، قدرتمندترین گذرنامه دنیا را در اختیار خواهد داشت . با گذرنامه سنگاپوری امکان سفر به بیش از ۱۷۰ کشور از جمله کشورهای اروپایی (شینگن) ،استرالیا ، چین ، امریکا و کانادا وجود دارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
علی ابراهیمی

سلام وقتتون بخیرراننده جرثقیل هستم گواهینامه پایه دو ویژه جرثقیل 

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در حال حاضر سنگاپور اعلام نیازی برای نیروی کار نکرده است. بهتر است برای سایر کشورها اقدام نمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button