کشور دومینیکا در آمریکای مرکزی واقع شده است و از این نظر که در نزدیکی کشورهایی مانند کانادا و آمریکا قرار دارد ، مقصد بسیاری از متقاضیان تحصیل و کار در این کشور می باشد . امروزه بسیاری از متخصصین به دنبال اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا هستند . صنعت توریسم نیز در کشور دومینیکا از دیگر جاذبه های کاری و اقتصادی بوده است . در حال حاضر کشاورزی نیز از جمله پردرآمدترین جاذبه های کاری جهت اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا می باشد . در همین راستا بسیاری از کشورهای همسایه دومینیکا اقدام به واردات محصولات این کشور نه تنها به خاطر کیفیت بالا بلکه به خاطر اورگانیک بودن آنها می کنند . در ارتباط با صنعت توریست ، مناطق تجاری بزرگی در کشور دومینیکا ایجاد شده است که باعث رشد اقتصادی این کشور و ایجاد بازار کار مناسب برای افرادی است که اقامت کشور دومینیکا را دارند . بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی به دنبال سرمایه گذاری و ایجاد بازارهای مختلف در این کشور هستند . از این رو در کشور دومینیکا در زمینه هایی مانند پارچه ، الکترونیک ، داروسازی و تنباکو بازارهای کاری فراوانی ایجاد شده است . یکی دیگر از بازارهای هدف کشور دومینیکا به دلیل پیشرفت تکنولوژی ، استفاده از نیروی کار در صنعت و تکنولوژی است .

در مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به دومینیکا اطلاعات کسب کنید .

منطقه Santo Domingo Cyberpark ، یک منطقه صنعتی تجاری می باشد که توسط سرمایه گذاری بین المللی در این کشور ایجاد شده است و از این رو نیروی کار فراوانی در زمینه کامپیوتر و رشته های مورد ارتباط مورد نیاز می باشد و با کسب اجازه کار در این کشور امکان اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا فراهم خواهد شد. 64 درصد از نیروهای کاری تحت استخدام دولت هستند و به کار های دولتی مشغول می باشند. 15 درصد از نیرو های کاری در بخش کشاورزی مشغول به کار می باشند و 22 درصد از نیرو های کار در قسمت های خصوصی مشغول به کار می باشند و نرخ بیکاری در این کشور نیز 14 درصد است .

در نگاه اول اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا دشوار به نظر برسد ولی از سوی دیگر کارفرمایان معمولا در استخدام نیرو های داخلی و بین المللی هستند . اما لازم به ذکر است که یافتن کار قبل از مهاجرت به این کشور می باشد و بهتر است تا در زمانی که جهت مهاجرت به این کشور اقدام می شود ، ‌جهت یافتن کار توسط نامه نگاری با شرکت ها و کمپانی های موجود در این کشور اقدام شود. جهت اعزام نیروی کار به دومینیکا می بایست در نظر داشت که هزینه زندگی در دومینیکا کم نیست و تنها در صورت داشتن کار و درآمد می تواند از پس هزینه های زندگی در دومینیکا برآمد و زندگی مناسبی داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دومینیکا می توانید مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا
اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا

یکی از شهر های پر طرفدار در کشور دومینیکا جهت یافتن کار٬‌ Punta Cana است. از جمله کار های مورد نیاز که کارفرمایان نیاز به نیروی کار دارند عبارتند از :  Animator٬ مدیر روابط عمومی٬‌ تدریس٬ تستر اپلیکیشن و سایت ها٬ مدیر خدمات و غیره . متقاضیان اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا می توانند با یافتن کار مورد نیاز و استخدام در آن جهت اخذ اقامت از طریق کار در دومینیکا اقدام کنند . معمولا اعزام نیروی کار به دومینیکا پس از یافتن کار و پرداخت حق بیمه و مالیات امکان پذیر می باشد و فرد در صورتی که موفق به یافتن کار در دومینیکا شود و مالیات و بیمه پرداخت کند٬ پس از چند سال می تواند جهت اخذ اقامت دومینیکا اقدام کند .

اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا – مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا

مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور دومینیکا به شرح زیر می باشد :

  • فرم مخصوص ویزای کار کشور دومینیکا
  • عکس رنگی پاسپورتی ۳.۵ در ۴.۵
  • پاسپورت معتبر حداقل با ۱ صفحه خالی
  • ارائه نامه تمکن مالی و اثبات وضعیت مالی در کشور دومینیکا
  • هزینه بررسی فرم ویزا و پرونده

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دومینیکا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در دومینیکا ” است .

معمولا زمان مورد نیاز جهت بررسی ویزا و اعلام نتیجه آن ۲۰ روز کاری می باشد و نتیجه ویزا پس از ۲۰ روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button