مهاجرت به کشوری خارجی به خصوص جهت کار ، امروزه در میان مردم و اقشار کشورهای مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است . از آنجایی که کشور ایران با کشورهای متعددی همسایه است از این رو تقاضا برای جهت کار در کشورهای اطراف ایران رو به افزایش است . یکی از کشورهایی که در همسایگی ایران قرار دارد و از قضا دارای پایه های اقتصادی بسیار محکمی است ، کشور ترکیه می باشد . ترکیه به عنوان شانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته می شود و در طول طی 3 سال گذشته با اتخاذ سیاست کاهش ارزش لیر در برابر دلار به رشد اقتصادی قابل توجهی دست یافته است . اعزام نیروی کار به کشور ترکیه از هر کشور دارای شرایط خاصی است و ارتباطات میان دو کشور نقش به سزایی در تعیین روند اعزام نیروی کار به ترکیه ایفا می کند . پیشنهاد ما در زمینه اعزام نیروی کار به کشور ترکیه از ایران ، اقدام از طریق موسسات کاریابی در ترکیه است که اقدام به یافتن شغل مناسب و مرتبط با رزومه فرد متقاضی کار در ترکیه می کنند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ترکیه ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ترکیه توضیح دادیم .

اعزام نیروی کار به کشور ترکیه – شرایط اعزام نیروی کار به کشور ترکیه

یکی از شرایط اعزام نیروی کار به کشور ترکیه که متقاضیان مستلزم رعایت آن هستند ، تسلط به زبان ترکی یا زبان انگلیسی می باشد . افرادی که قصد ورود به بازار کار کشور ترکیه را دارند حتما باید به یکی از دو زبان ترکی و یا انگلیسی تسلط داشته باشند تا علاوه بر ارتباط با کارفرما، به راحتی بتوانند در این کشور امرار معاش کنند . اعزام نیروی کار به کشور ترکیه کاملا به شهر و شغلی که متقاضی قصد کار در آن را دارد مربوط می‌ شود. در بعضی از مشاغل نیز ممکن است زبان انگلیسی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ترکیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ترکیه ” بیاندازید.

اعزام نیروی کار به کشور ترکیه
اعزام نیروی کار به کشور ترکیه

اعزام نیروی کار به کشور ترکیه از طریق موسسات کاریابی نه تنها آسان ‌تر انجام می شود بلکه کل فرآیند اخذ ویزای کار ترکیه و ورود به خاک این کشور به منظور کار نیز سریع‌ تر شکل می‌گیرد. این دسته از موسسات با توجه به رزومه متقاضیان و ارائه آن به کارفرمایان در ترکیه، اقدام به اخذ دعوت ‌نامه ‌ای معتبر برای متقاضیان می کنند و پس از کسب دعوتنامه، متقاضیان با مراجعه به سفارت ترکیه می توانند درخواست ویزای کار ترکیه را دهند و مراحل اعزام نیروی کار به ترکیه را به سرانجام برسانند. لازم به ذکر است که هنگامی که اعزام نیروی کار به ترکیه از ایران صورت می ‌گیرد، متقاضیان در ابتدا یک مدت زمان آزمایشی باید زیر نظر کارفرما مشغول به کار شوند تا توسط ایشان تایید شود که دارای مهارت و تخصصی که در رزومه شخصی خود قید کرده ‌اند، هستند . پس از تایید توسط کارفرما، آنها با کارفرما قرار داد مجدد بسته و مشغول به کار و زندگی در کشور ترکیه می ‌شوند. مدت زمان اقامت در ترکیه از طریق ویزای کار به متقاضیان اعطا می ‌شود 1 ساله است و در صورتی که آنها چند سال در ترکیه زندگی و کار کنند و مالیات خود را پرداخت کنند ، می‌ توانند به اقامت ترکیه دست یابند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ترکیه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در ترکیه ” است .

نتیجه گیری :

با آنکه اعزام نیروی کار به ترکیه از ایران صورت می ‌پذیرد و حتی موسساتی در ایران اقدام به کاریابی در ترکیه و اعزام نیروی کار به کشور ترکیه می کنند ولی کشورهای دیگری در همسایگی ایران وجود دارند که از شرایط کاری مناسب ‌تری بر خوردار می ‌باشند و حتی اقدام به پذیرش نیروی کار خارجی خصوصا از ایران می‌ کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
جعفر رسولی

با سلام و ادب بنده کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی دارای ۲۰ سال سابقه تدریس بطور خصوصی و آموزشگاههای زبان هستم لطفا بفرمایید شرایط شما برای اخذ ویزای کار ترکیه چگونه است ؟؟و چه مدت زمان طول میکشد تا ویزا اخذ گردد؟؟ در زمان حداقل حقوقی به بنده تعلق میگیرد . ؟؟؟ با تشکر فراوان

آتیه آفرینان

با سلام برای مهاجرت کاری نیاز به جاب آفر دارید و می تونین از سایت های کاریابی ترکیه و موسسات کاریابی در این کشور استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر به مقاله "سایت های کاریابی ترکیه" مراجعه کنید.

عظیم

سلام لطفا جهت اعزام به ترکیه و دریافت اقامت کاری راهنمایی کنید باتشکر

آتیه آفرینان

با سلام تمام اطلاعات مربوط به کار را در مقاله ی "کار در ترکیه برای ایرانیان" شرح داده شده است، لطفا مطالعه فرمایید اگر سوالی بود با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button