اعزام نیروی کار به کشور اسپانیا

کشور اسپانیا پس ازعبور از رکود و بحران اقتصادی ، روند رو به رشدی از نظر اقتصادی گرفته است . از این رو این کشور دارای فرصت های زیادی شغلی می باشد که می توان از این طریق به کشور اسپانیا مهاجرت کرد . با وجود رشد سریع اقتصادی ، باز هم کشور اسپانیا بیشترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای اروپایی داراست . اکثر بیکاران این کشور افرادی بدون داشتن توانایی و مهاجرت می باشند و برای متخصصین شغل مناسب موجود است . در کشور اسپانیا شرایط برای شغل های فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات مطلوب تر به نظر می رسد . جهت اعزام نیروی کار به کشور اسپانیا باید ابتدا یک کارفرما برای شغل فرد متقاضی در کشور اسپانیا به مدت 3 ماه درخواست نیرو کند و پس از آن 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی بدهد و اگر در اسپانیا و در اتحادیه اروپا فردی با آن توانایی پیدا نشد و آن زمان است که کارفرما می تواند برای فرد درخواست ویزای کاری بدهد و فرد از این طریق می تواند به اسپانیا مهاجرت کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اسپانیا مقاله ” اقامت در اسپانیا ” را مطالعه بفرمایید .

لازم به ذکر است که برای یافتن اکثر کار ها در کشور اسپانیا تسلط بر زبان اسپانیایی نیاز است ولی کارهایی نظیر کار توریستی و آموزش زبان خارجه نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارند. همچنین برای یافتن کار در کشور اسپانیا می توان از طریق وب سایت ها جستجو کار و  روزنامه ها اقدام کرد.در وب سایت برای شغل های موجود ابتدا رزومه خود را ارسال کرده و پس از تایید اولیه، درخواست کار خود را به سازمان و شرکت مورد نظر ارسال می شود .

اعزام نیروی کار به کشور اسپانیا

اعزام نیروی کار به کشور اسپانیا

در مقاله ” مهاجرت به اسپانیا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اسپانیا اطلاعات کسب کنید .

لازم به ذکر است که نرخ بیکاری در کشور اسپانیا  در سال 2020 در حدود 14.4 درصد بوده است . کشور اسپانیا یکی از پر رشد ترین کشورهای اتحادیه اروپا از جهت اقتصاد خواهد بود. همانطور که مبحث رکود اقتصادی در این کشور افزایش یافت و نرخ بیکاری در حال کاهش است زیرا این نرخ در سال ۲۰۱۵ به ۲۰٫۸ درصد رسید. برخی از سازمان ها در کشور اسپانیا گزارش جذب بهبود نیروی کار را داده اند. به عنوان مثال در بزرگترین مناطق این کشور مانند کاستیا و لئون فرصت های بیشتری برای بحران بیکاری کارکنان، کارگران ساختمانی و سر آشپزها در نظر گرفته شد.نرخ بیکاری بیشتر در گروه افرادی است که بدون مدرک تحصیلی و تخصصی در پی یافتن کار هستند و این امر اغلب در کارگران غیر ماهر مشاهده  می شود. بنابراین افرادی که در کشور اسپانیا تحصیل می کنند توانایی  بیشتری نسبت به اخذ مشاغل مورد نظر در اسپانیا خواهند داشت . با توجه به قانون کار در کشور اسپانیا ، بحران اعزام نیروی کار که تاثیر بسیاری بر محیط می گذارد در اغلب مناطق مشاهده خواهد شد. لازم به ذکر است که نیمی از قراردادهای کاری در این کشور به صورت موقت می باشند و شرکت ها تمایل بسیاری به استخدام نیروهای جدید و یا جوان خواهند داشت.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button