اعزام نیروی کار به بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و زبان مردم هلندی و آلمانی و فرانسوی می باشد . پایتخت بلژیک بروکسل است و معمولا شرایط بهتری برای اعزام نیروی کار به بلژیک دارد . بلژیک دارای ثبات اقتصادی خوبی در منطقه است . نکته ای که در مورد بلژیک مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد این است که معافیت های مالیاتی زیادی در این کشور شامل حال سرمایه گذاران و صاحبان شرکت ها می شود . مورد مثبت دیگر که افراد را بیشتر جذب اعزام نیروی کار به بلژیک می نماید این است که مسیر دریافت اقامت دائم در بلژیک کوتاهتر است و با سه سال کار در این کشور می توانید درخواست اقامت دائم نمایید . برای کار در این کشور باید یا دعوتنامه ای از سوی یک کارفرما داشته باشید یا بتوانید ویزای جستجوی کار دریافت کنید . برای اینکه کارفرما بتواند به شما دعوتنامه ای رسمی بدهد باید بتواند نشان دهد کاری با سود دهی مناسب دارد و شرایط لازم برای استخدام فرد دیگر را دارد و با وجود آگهی در بلژیک و آگهی در اتحادیه اروپا نتوانسته باشد نیروی مورد نظر خود را بیابد . اقتصاد بلژیک، بیشتر بر پایه ارائه خدمات متمرکز است و در بخش صنعتی بالاتر است و دارای اقتصاد باز است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلژیک ” را مطالعه فرمایید .

برای یافتن کار در بلژیک می توانید از موسسات کاریابی و سایت های مربوطه نیز استفاده کنید . بدین منظور لازم است رزومه خوبی داشته باشید که با ارائه آن به سایت ها و موسسات بتوانند شرایط خوب و کار مناسبی برای شما بیابند. این موسسات می توانند به شما کمک شایانی نمایند و راه شما را برای رسیدن به مقصود خود کوتاهتر نمایند . فراموش نکنید قبل از هر اقدامی از لیست مشاغل مورد نیاز در بلژیک مطلع باشید .

اعزام نیروی کار به بلژیک انواع ویزای کار در بلژیک

برای اینکه در بلژیک مشغول به کار باشید بسته به شرایط سه نوع ویزا وجود دارد که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته اند :

  • ویزای نوع A : این نوع ویزا به افرادی داده می شود که در بلژیک حضور دارند و با ویزای نوع B برای مدت حداقل4 سال در این کشور مشغول به کار بوده اند . با این نوع ویزا برای مدت نا نحدود می توان مشغول به کار بود . برای درخواست این ویزا باید فرم درخواست مربوطه و اسناد ویزای B را ارائه نمایند.
  • ویزای نوع B : این نوع ویزا برای کار مشخصی در مدت معین صادر می شود . این ویزا یکساله صادر می شود و قابل تمدید است . برای دریافت این ویزا کارفرما باید اقدامات لازم را انجام دهد . اگر بخواهید کارفرما را تغییر دهید باید مجدد درخواست ویزا کنید .زیرا این نوع ویزا تنها برای یک کارفرمای مشخص صادر می شود .
  • ویزای نوع C : این ویزا نیز برای افرادی مانند دانشجویان یا پناهجویان در بلژیک است و به مدت یک سال صادر می شود تا به کار پاره وقت یا تمام وقت در این کشور مشغول شوند . اما این ویزا تحت شرایط خاص قابل تمدید است .

یکی از روش های مهاجرت به بلژیک از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به بلژیک ” اطلاعات کسب کنید .

اعزام نیروی کار به بلژیک

اعزام نیروی کار به بلژیک

افرادی که می خواهند از طریق سرمایه گذاری در بلژیک به این کشور مهاجرت نمایند نیز می توانند از طریق کارت شغلی بلژیک اقدام کنند . این کارت برای  سال تا سال صادر می شود و خانواده و فرزندان شما نیز می توانند در بلژیک اقامت داشته باشند. هزینه صدور کارت اشتغال در حدود ۱۴۰ یورو است . اگر از ایران بخواهید برای اخذ کارت اشتغال اقدام کنید باید همزمان با درخواست کارت اشتغال، درخواست اقامت در بلژیک را همراه با مدارک لازم ارائه کنید . در صورتی که در بلژیک اقامت داشته باشید کارت اشتغال حداکثر به مدت زمان اقامت شما در بلژیک صادر می شود .

اعزام نیروی کار به بلژیک مدارک مورد نیاز برای اعزام نیروی کار به بلژیک

برای اینکه بتوانید ویزای کار این کشور را دریافت نمایید می بایست مدارکی را تحویل نمایید . لیست کامل این مدارک را می توانید از سفارت بلژیک بخواهید اما به صورت کلی می بایست دارای پاسپورت معتبر و رزومه شغلی و همینطور تحصیلی خود باشید و مدارک خود را ترجمه نمایید . علاوه بر این فرم درخواست ویزای مربوطه را نیز باید پر کنید و هزینه صدور ویزا را نیز بپردازید . اگر از سوی کارفرمایی در بلژیک دعوتنامه دارید حتما باید آن را ضمیمه پرونده کنید . ویزای نوع B پر کاربردترین نوع ویزای بلژیک است .

برای اقامت و تابعیت در بلژیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در بلژیک ” را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button