اعزام نیروی کار به بلغارستان

کشور بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و دارای نرخ بیکاری 5.2 درصد است . این کشور دارای اقتصاد بازار باز است . بخش خصوصی بیش از 80 درصد تولید ناخالص کشور را تشکیل می دهد . پایتخت این کشور صوفیه است و بیشتر فعالیت های تجاری و فرهنگی نیز در این شهر صورت می گیرد . بخش های عمده اقتصاد این کشور عبارتند از مهندسی برق و کشاورزی و صنعت سنگین . اگر علاقه مند به اعزام نیروی کار به بلغارستان هستید می توانید مطالبی که در ادامه آمده است را مشاهده نمایید . برای کار در این کشور می بایست بتوانید پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی در بلغارستان دریافت نمایید . کارفرمایی که در بلغارستان است باید شغل مورد نظر را به مدت 2 ماه در کشور خود بعد از آن به مدت 2 ماه در کل اتحادیه اروپا آگهی نماید و در صورت عدم دستیابی به کارمند مورد نظر و ثابت کردن آن به سفارت آن کشور می تواند شخص مورد نظر را به کشور دعوت نماید . شما می توانید ملزومات کار در این کشور را از کنسولگری نیز جویا شوید . شما برای یافتن کار در این کشور می توانید از سایت های کاریابی نیز استفاده کنید . میزان در آمد نیز به طور میانگین 550 یورو در ماه است این میزان نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی پایین تر است اما باید بدانید هزینه های زندگی نیز در بلغارستان تا حدودی کمتر از سایر کشورهای اروپایی است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

با اعزام نیروی کار به بلغارستان شما می توانید به به کلیه کشور های اروپایی سفر کنید و برای مدت اقامت خود برای خانواده خود نیز مجوز ورود به این کشور را دریافت کنید . حتی می توانید در کشور های شنگن نیز مشغول به کار شوید . از تسهیلات بانکی می توانید بهره مند گردید و حساب های شرکتی و شخصی افتتاح نمایید . برای دریافت ویزای آمریکا نیز شرایط بهتری خواهید داشت . حتی بعد از گذشت 5 سال می توانید درخواست تابعیت نمایید و پاسپورت دوم خود را دریافت نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت بلغارستان مقاله ” اقامت در بلغارستان ” را مطالعه بفرمایید .

اعزام نیروی کار به بلغارستان

اعزام نیروی کار به بلغارستان

اعزام نیروی کار به بلغارستان شرایط اعزام نیروی کار به بلغارستان

برای اینکه بتوانید در بلغارستان مشغول به کار شوید لازم است بدانید آیا برای ورود به بلغارستان نیاز به ویزا دارید یا خیر. شهروندان اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا می توانند به سراسر اروپا بدون وسزا سفر کنند . اما اگر خارج از اتحادیه اروپا باشید برای ورود به بلغارستان نیاز به دریافت ویزا و برای کار در این کشور نیز نیاز به مجوز کار خواهید داشت . این مجوز را از وزارت کار در بلغارستان دریافت خواهید کرد . این اجازه کار برای اقامت شما نیز لازم است و معمولا برای مدت یکسال صادر می شود . با ورود به بلغارستان 90 روز فرصت خواهید داشت تا بتوانید ااقامت بلغارستان را کسب کنید . برای درخواست اقامت بلند مدت نیز می توانید به اداره مهاجرتی صوفیه یا دپارتمان پلیس مهاجرتی مراجعه نمایید . بعد از اینکه اجازه کار یکساله خود را دریافت نمودید در صورتی که به نیروی شما همچنان نیاز باشد می توانید تا سه سال دیگر نیز این مجوز را تمدید نمایید .

در مقاله ” مهاجرت به بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به بلغارستان اطلاعات کسب کنید .

اعزام نیروی کار به بلغارستان مدارک مورد نیاز برای اعزام نیروی کار به بلغارستان

برای اینکه بتوانید در بلغارستان مشغول به کار شوید باید مدارکی را جهت دریافت ویزا ارائه دهید . بدین منظور لازم است مدارکی دال بر داشتن کار و پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در بلغارستان نشان دهید . مانند یک قرارداد کاری و گواهی بیمه درمانی به زبان بلغاری و باید گذرنامه معتبری داشته باشید و دارای صفحه خالی باشد . پرداخت هزینه های دریافت ویزا را فراموش نکنید . در ضمن باید عکس جدیدی داشته باشید . شما به گواهی سلامت پزشکی نیاز دارید تا نشان دهید به بیماری واگیر داری مبتلا نمی باشید . رزومه شغلی و مدارک تحصیلی نیز باید ترجمه شده باشند . باید به این مورد توجه داشته باشید که برای اعزام نیروی کار به بلغارستان باید در زمینه مشاغل مورد نیاز این کشور تخصص داشته باشید . مگر اینکه بخواهید از طریق سرمایه گذاری در این کشور مشغول به کار شوید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button